Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 17. duben 2011, 18:28:56 Předmět: Jak animovat postavy |
|
|
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jak děláte v 3DS maxu postavy a pak je animujete. Jestli používáte biped, nebo nějakou jinou kostru podle sebe. Spíš se chci zeptat jaký je nejlepší způsob tohoto?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 18. duben 2011, 08:20:54 Předmět: |
|
|
ja jsem treba pouzival mocapy z truebones.com je tam vetsina pohybu, ktere na zakladni hru potrebujes a pripadne se znich da dobre dal odvozovat, je sice docela voser si udelat zakladni kostru na postavu, tak aby pasovala s tema mcoapama, ale pak uz je to parada. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 18. duben 2011, 10:31:10 Předmět: |
|
|
škoda že to není free  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 18. duben 2011, 12:54:42 Předmět: |
|
|
je tam na vyzkouseni celej pack mocapu, na tom si muzes zjistit jak ti to bude vyhovovat a pripadne koupit, ja tenc elej pack tehda kupoval asi za 200$ uplne komplet vsechny mocapy, coz nejsou moc velke penize, na to kolik prace ti to usetri. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 18. duben 2011, 13:14:54 Předmět: |
|
|
Jedna vec je, kolko roboty to usetri.
Druha vec je, ze to v zivote v takej kvalite sam ako mocap nespravis (ked potrebujes realisticku animaciu) a keby aj, tak urcite nie za zlomkovu cenu jednej animacie (voci cene celeho packu)
Mocapy zvykli byt kedysi davno dost drahe. Ale konkurencia ceny znizila natolko, ze uz nema ani len zmysel uvazovat o tom, ci niekomu zaplatis za tvorbu samotnych animacii... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 18. duben 2011, 14:27:59 Předmět: |
|
|
Slyšel jsem, že tady v čr si můžeš udělat animaci pomocí motion-capture u studia Bohemia Interactive, ale chtějí za to hrozny prachy.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 18. duben 2011, 16:05:43 Předmět: |
|
|
tak delat si vlastni mocapy nema vubec cenu, zvlast pokud za to mas nekomu neco platit, jeste tak si s tim hrat po domacku pro nejaky lowres animace, je obcas zabava, pro 2D se to i jakztakz da, ale je to voser... _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 19. duben 2011, 17:35:44 Předmět: Re: Jak animovat postavy |
|
|
eX1 napsal: |
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jak děláte v 3DS maxu postavy a pak je animujete. Jestli používáte biped, nebo nějakou jinou kostru podle sebe. Spíš se chci zeptat jaký je nejlepší způsob tohoto?  |
osobne si myslim ze biped je lepsi ako si robit vlastne kostry. Neviem ako s kostrami ale s bipedom sa daju robit zaujimave veci, ako napr. pocas animovania bude nejaka cast bipedu prichitena k objektu a neskor tu cast odpojis, pripadne pripojis cely biped.
Ale na animovanie do hernych enginov, je to asi jedno, biped ma v tom vyhodu ze animacie mozes prenasat medzi ostatne bipedi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 19. duben 2011, 18:04:40 Předmět: |
|
|
Díky, už jsem přišel na dobrý způsob a tím je skinning a rigging. Do vymodelované postavy vložím biped spojím to a dá se z toho udělat pěkná animace.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 19. duben 2011, 18:59:30 Předmět: |
|
|
Mocap se da dnes uz sehnat lip nez driv, maji ho tusim na cvutu, tam by treba bylo mozny se k tomu zadarmo / za levno dostat
A nebo jeste u nas ve firme lezi mocap nekde v koute a prasi se na nej, ale netusim, jaky predstavy by melo vedeni o moznosti pujceni/pronajmu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 19. duben 2011, 20:21:23 Předmět: |
|
|
satik napsal: |
Mocap se da dnes uz sehnat lip nez driv, maji ho tusim na cvutu, tam by treba bylo mozny se k tomu zadarmo / za levno dostat
A nebo jeste u nas ve firme lezi mocap nekde v koute a prasi se na nej, ale netusim, jaky predstavy by melo vedeni o moznosti pujceni/pronajmu  |
Kde pracuješ? No mocap je hodně drahá záležitost, ale kdybys to domluvil myslím, že by z toho mohl být dobrej job. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 19. duben 2011, 21:42:10 Předmět: |
|
|
v takovy maly firme v Jicine, mam se na to orientacne optat nebo chces rovnou kontakt? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. duben 2011, 22:38:29 Předmět: |
|
|
Mozes tiez skusit Mixamo - http://www.mixamo.com/motions
To by malo umoznist vykusanie animacii na tvojom modele predtym, nez za animaciu zaplatis (ak ju maju v svojej DB). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 20. duben 2011, 07:04:03 Předmět: |
|
|
satik napsal: |
v takovy maly firme v Jicine, mam se na to orientacne optat nebo chces rovnou kontakt? |
Jasně zkus se zeptat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 20. duben 2011, 07:05:27 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Mozes tiez skusit Mixamo - http://www.mixamo.com/motions
To by malo umoznist vykusanie animacii na tvojom modele predtym, nez za animaciu zaplatis (ak ju maju v svojej DB). |
Díky, dobrá stránka ta se bude hodit už jsem zkusil z tama co jsou ty free a nevypadá to špatně  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|