.[ ČeskéHry.cz ].
Optimální řazení objektů k renderování

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 2. květen 2011, 07:12:04    Předmět: Optimální řazení objektů k renderování Odpovědět s citátem

Ahoj,

rád bych si udělal řazení objektů v rendereru a potřeboval bych vědět, jak časově náročné jsou různé operace, abych věděl podle jakého klíče to řadit. Stačí relativně vůči sobě, třeba aby se nastavil nejprve materiál, pak se postupně pro modely měnily textury v tom materiálu atd...


    Nastavení efektu (shaderu)
    Nastavení textury
    Nastavení parametru shaderu
    Nastavení vertex/index bufferu


Plus pak bych do toho chtěl ještě zakomponovat vzdálenost od kamery (aby se renderovaly od nejbližších po nejvzdálenější) a taky přemýšlím, jak do toho dostat světla, nicméně zatím mi stačí tohle.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 2. květen 2011, 09:02:02    Předmět: Odpovědět s citátem

http://realtimecollisiondetection.net/blog/?p=86
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna