.[ ČeskéHry.cz ].
DirectX 11

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 13. červen 2011, 12:33:52    Předmět: DirectX 11 Odpovědět s citátem

Dělá tu někdo z Vás v DX 11 ? Zatím jedu pod DX 9 a zajímalo by mě, jak moc se to liší a jak moc drastický přechod to bude... popř. když teď mám "engine" v DX9 a přehodím pár tříd (buffery, shadery, textury, inicializaci device) na DX 11 zda to bude fungovat nebo se musí přepsat i styl bufferů (vertex declaration apod.)

DX 10 / 11 potřebuju kvůli Direct Compute a podobným vychytávkám... Smile
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 13. červen 2011, 13:57:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to dost zasadny rozdiel Smile Hlavne vyhodili kopec roznych pomocnych veci, ktore si v DX9 mozno pouzival, takze nieco budes musiet prepisat. Je aj kopec ofiko dokumentov, kde popisuju rozdiely a prechod z DX9 na DX10, kriticke to urcite nebude.

Kazdopadne osobne som s DX9 nikdy nepracoval, len s GL1-GL3, CL1 a DX10/DX11.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 13. červen 2011, 17:25:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Pomocný věci... záleží co to je, ale nikdy jsem nějak nic speciálního moc nepoužíval (např. render to textury jsem si raději napsal sám, než používat dx fci.)
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 13. červen 2011, 17:36:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak potom by to mohlo byt relativne bezbolestne. Odporucam zacat priamo s referencnou priruckou k DX10 na MSDN:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb205067%28v=VS.85%29.aspx
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna