.[ ČeskéHry.cz ].
Spreading (scattering) blur (nielen pre DoF)

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 15. červen 2011, 13:54:21    Předmět: Spreading (scattering) blur (nielen pre DoF) Odpovědět s citátem

Mam problem pochopit cast tohto clanku:

http://www.cs.berkeley.edu/~barsky/Blur/kosloff.pdf

Konkretne obrazok 3 dolnu cast, tu normalizacnu tabulku. Preco je normalizacny obrazok prave o jeden pixel vacsi a ako daleko rozsirim (spread) tie extra padding pixely, hlavne v pripade variabilneho bluru (napriklad podla CoC u DoF). Na obrazku 3 je tam 3x3 "kernel" (pixel spreading function (PSF), ale pisu, ze metoda funguje aj pre per-pixel-varying blur (zjavne ano, kedze tam maju vysledky implementacie).

A ano, bude asi nutne, aby ste si tento clanok precitali tiez, inak mi nebudete vediet pomoct Sad Nikde som nenasiel implementaciu tejto metody, vlastne nijakeho variabilneho spreading (scattering) filtra -- nejake video od ATI maximalne.

Okrem toho mam este otazku, ci ste nevidel niekde konkretnu HLSL/GLSL implementaciu Summed Area Tables (SAT), pretoze ja som nenasiel. SAT je ale menej podstatne, pretoze je primitivne.

Obcas mam v poslednej dobe pocit, ze niektore prelomove clanky su sice velmi pekne, ale nikto nikdy neuvidi implementaciu a kazdy o tom odmieta diskutovat, az kym sa to neobjavi v nejakej prednaske na niektorej univerzite (co ale moze trvat aj rok-dva). Lenivost precitat si narocnejsi dlhsi clanok ale chapem, s tym nespravim nic Sad
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 15. červen 2011, 17:17:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem se na to podíval a mám pocit, že u toho normalizačního obrázku je to nějaký minimální rozumný padding - kdyby tam byl ten padding větší, ty červené a zelené +1 a -1 by sice mimo okraje byly trochu jinak, ale v tom dalším kroku (v tom SAT-like) by to v oblasti obrázku (tzn. ne mimo hranice) dopadlo stejně... Nemám teď 100% jasnou představu, co by to dělalo u nějakých složitějších obrázků, ale nejspíše by to bylo ok a bordel by to taky dělalo jen v oblasti mimo hranic, kde nás to nezajímá.

Takže ten padding tam asi bude podle největšího použitého rozměru PSF (jak u normalizace, tak u té "hlavní náplně"). Ono se tam taky zmiňují o "sufficient paddingu". Je pravda, že to mohli aspoň trošku na 1-2 odstavce rozepsat místo třístránkového moře čisýlek ve hranatých závorkách, ale to je problém mnoha akademických článků Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna