.[ ČeskéHry.cz ].
Maximalny pocet textur

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2011, 13:32:12    Předmět: Maximalny pocet textur Odpovědět s citátem

Nazov je trochu zavadzajuci. Spresnim:

Aky je maximalny pocet textur, ktore mozem naraz zapojit a citat v shaderoch? A kde sa toto cislo dozviem? Je nejake garantovane minimum v kazdej verzii API? Zaujima ma DX11 i OpenGL.

Limity co sa tyka RTV a UAV v DX10/11 som nasiel, co je divne Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2011, 13:53:10    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.opengl.org/wiki/Textures_-_more - sekcia 'Max Texture Units'
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2011, 18:41:13    Předmět: Odpovědět s citátem

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc308052%28v=vs.85%29.aspx

vyzera to ze je to 16 textur.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2011, 09:16:14    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc308052%28v=vs.85%29.aspx
vyzera to ze je to 16 textur.

Common-shader core sampler slots? I v DX11 je to tak (http://msdn.microsoft.com/EN-US/library/ff819065.aspx). To je ale zvlastne, lebo by som prisahal, ze ich mam cez 25 a furt to este ide :O Je mozne, ze karty (ako NV tak ATI) podporuju same od seba viac?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2011, 10:56:47    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
nou napsal:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc308052%28v=vs.85%29.aspx
vyzera to ze je to 16 textur.

Common-shader core sampler slots? I v DX11 je to tak (http://msdn.microsoft.com/EN-US/library/ff819065.aspx). To je ale zvlastne, lebo by som prisahal, ze ich mam cez 25 a furt to este ide :O Je mozne, ze karty (ako NV tak ATI) podporuju same od seba viac?


Je to možné.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna