Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 4. říjen 2011, 21:16:29 Předmět: OpenGL 2.1 - velikost texturové paměti |
|
|
Zdravim,
jde pomoci OpenGL zjistit velikost texturove pameti? Chtel bych pomoci toho vypocitat detailnost proceduralnich textur. Diky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 5. říjen 2011, 00:24:38 Předmět: |
|
|
GL_ATI_meminfo, na nVidii přes NV API (nebo tak nějak se to jmenuje).
Dej si pozor na výpočet velikosti textur v paměti - pokud nejsou zarovnané, tak se dále zarovnávájí, např. 513x513 textura může mít zarovnání např. na 64x64, tzn. ti zabere ve skutečnosti stejně jako 576x576. Závisí to na hw, velikosti textury a jaké schéma uložení textury v paměti driver zvolí (pro efektivnější využití cache), takže odhadnout se to prakticky nedá.
Pokud máš mipmapy nebo 3D texturu, zarovnání může stoupnout až na 1024x1024 (zarovnání na 2^n). Když máš RGB texturu, zarovná se na RGBA. (textura nemůže mít 3 kanály)
Hodně štěstí při překračování velikosti videopaměti.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna