.[ ČeskéHry.cz ].
Pobrežná stráž
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 25. květen 2012, 13:18:09    Předmět: Odpovědět s citátem

podle mě se ti alieni moc nepovedli, nejde z nich strach/respekt ani nevypadají nijak hnusně/obludně a už vůbec ne aliensky/vesmírně, spíše bych je hodil do dungeon mastera a sekal je mečem

jinak glow a mapa v pohodě Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 25. květen 2012, 19:46:03    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
podle mě se ti alieni moc nepovedli, nejde z nich strach/respekt ani nevypadají nijak hnusně/obludně a už vůbec ne aliensky/vesmírně, spíše bych je hodil do dungeon mastera a sekal je mečem

jinak glow a mapa v pohodě Cool


Palec hore! Smile

Presne s týmto nápadom sa pohravám. Čo keby boli draci mimozemská forma života? Možno na inom základe ako je nám známa uhlíková forma života. Dá sa použiť kremík alebo uhlikovo-kremičitý hybrid.

Chrlenie ohňa, kyseliny alebo vysielane ultrazvukových vĺn by sa potom mohli vysvetľovať biochemickými procesmi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 25. květen 2012, 20:10:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono je stejně otázka, jestli turn-based strategii můžeš udělat strašidelnou... Podle mě moc ne.

Jinak myslím, že v žánru počítačových her s cizáky z vesmíru biochemické procesy moc vysvětlovat nemusíš Twisted Evil
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 25. květen 2012, 21:21:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj, radši to nevysvětlovat. On se ten křemík zas tak moc nehodí (tvoří o dost pevnější vazby než uhlík).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 1. červenec 2012, 23:06:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak len toto info na dnes:
http://www.youtube.com/watch?v=p5F1glemptY&feature=youtu.be
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2012, 02:14:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Bravo ! Vyzera to famozne ! Chvalim grafiku a nasvetlenie !
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2012, 03:35:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Beriem, ze je leto a tak, ale nieco nove na ukazanie nahodou nemate Wink ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2012, 13:01:48    Předmět: Odpovědět s citátem

I ked je leto, tak sa stale pracuje Smile. Ale, sklamem ta, nic noveho, co by sme mohli ukazat teraz nieje. Na grafike sa stale pracuje, a dat sem demo kvoli upravenemu loadingu mi nepride zaujimave Smile

Ale, ked uz sme pri tom loadingu. U mna na XP sa mi to cele nacita do 30s. Na 7micke bez Aera tiez, ale pokial zapnem Aero tak sa to natiahne aj na 90s.
Prekvapenim mi bolo vidiet pri navsteve Zdena(grafika) nacitavanie na XP aj okolo 3min. Nechapem to. Je pravda, ze mal toho spusteneho viac.

No, prial by som si do konca prazdnin prezentovat nove demo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2012, 16:06:24    Předmět: Odpovědět s citátem

MiroJ napsal:
I ked je leto, tak sa stale pracuje Smile
Fuh, tak to klobuk dole ! Ja sa, viacmenej, po lete rozbieham az teraz Smile


MiroJ napsal:
. Ale, sklamem ta, nic noveho, co by sme mohli ukazat teraz nieje. Na grafike sa stale pracuje, a dat sem demo kvoli upravenemu loadingu mi nepride zaujimave Smile
Ja by som to kludne testol. Nespominam si ale, ze by tu uz bolo demo s tou novou grafikou - asi som to len prehliadol ?
Rad by som si to uz konecne zahral v tom novom kabate Smile


MiroJ napsal:
Ale, ked uz sme pri tom loadingu. U mna na XP sa mi to cele nacita do 30s. Na 7micke bez Aera tiez, ale pokial zapnem Aero tak sa to natiahne aj na 90s.
Prekvapenim mi bolo vidiet pri navsteve Zdena(grafika) nacitavanie na XP aj okolo 3min. Nechapem to. Je pravda, ze mal toho spusteneho viac.

1. Mas skodeny detailny logging loadingu ? Teda, ze po kazdej operacii ti do logu napise, ze kolko trvala ? Ja takto zvyknem zistovat, ze co mi vlastne trva najdlhsie.

2. Je to dost vopruz, ale zmyslupne porovnanie rychlosti nacitavania sa da robit len po cerstvom restarte windowsu. Takze to tiez nerobim velmi casto Smile

3. Vylucil by som najprv velkost RAMky a swapaku. Ked dlhsie (1-2 dni) nezrestartujem IE/Chrome, tak sa swapak rozrastie aj na 4 GB a to uz citim, ze mi hru dlhsie nacitava. Ked sa mi swapak zvacsi na 7 GB, tak darmo vsetko pozatvaram, aj tak to loaduje aj 2-3 razy dlhsie (co je sice logicke, ale stale neprijemne).

4. Raz davno mi na istych masinach zrazu zacal trvat loading 3 minuty namiesto 30 sekund. Zistil som, ze kym na XPckach opakovany open/close log filu (pocas cca 20 sekund processingu) nerobil ziadne problemy, Vistu to skoro polozilo. Cize, skusil by som vypnut detailne logovanie nejakych cyklov, ak take niekde mas a skusil to testnut znova.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2012, 16:29:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Nova grafika bola prezentovana len vo videu. Realne bude k otestovaniu az koncom prazdnin. Co sa tyka loadingu, nic nelogujem, doteraz som to nepotreboval, nepoznal som tento problem.

Zaujima ma jedno, ako dokazes nerestartovat pocitac taku dobu a preco vobec nerestartujes ? Ja som schopny restartovat kedykolvek a akokolvek casto Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2012, 17:09:53    Předmět: Odpovědět s citátem

MiroJ napsal:
Nova grafika bola prezentovana len vo videu. Realne bude k otestovaniu az koncom prazdnin.
Kua, a ja som sa uz tesil, ze postnes link na demo Sad


MiroJ napsal:
Zaujima ma jedno, ako dokazes nerestartovat pocitac taku dobu a preco vobec nerestartujes ? Ja som schopny restartovat kedykolvek a akokolvek casto Smile
Kedze nedisponujem dvornym grafikom, terazky som sam druzina Smile
Co ma za nasledok spustene PaintShoPro s cca 30-50 bitmapami v roznom stadiu rozpracovania. Strasne sa mi nechce toto znova otvarat, savovat a neviem co este.

Snazim sa ale (s roznou mierou uspesnosti Smile ), restartovat komp aspon 2 razy do mesiaca.

Naposledy bol nasilne restartovany minuly mesiac po vypadku poistiek Smile



XP-cka su proste najlepsi OS aky kedy MS, podla mna, splodil a snad to s nimi doma potiahnem aspon do r. 2020 Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 1. prosinec 2012, 09:36:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte, po dlhsej odmlke sa znovu hlasim. Zial, nie vsetko ide tak, ako si clovek zaumieni. Ponukam Vam poslednu verziu k stiahnutiu. Obsahuje novu grafiku prostredia, 4x tutorial levle, 2x single mission(level01 a 02, +neodladeny level03 a ako bonus level10, ktory berte ako nastrel pre kampan). Poprosim, ignorujte bugy, pravdaze budem povdacny za upozornenie na ne, ale nebol cas na ich odchytenie.

Dalej, ponukam spolupracu dalsiemu grafikovy. Ide predovsetkym o vsetko okolo 2D (menu, GUI ...). Hladam niekoho spolahliveho a rychlo pracujuceho.


P.S. B zapina baterku, keby daco Smile, ak sa niekto tmy boji Smile .

http://miroj.ceske-hry.cz/www/download/fs/demo20121201.zip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 23. září 2014, 22:36:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte, po nejakej dobe som si nasiel cas i chut zapracovat na projekte. Naposledy som do enginu popridaval postupne nejake veci a upravoval kod, co malo

za nasledok, ze sa engine stal nestabilny, ale uz som sa nedostal k ladeniu. Dnes som si nasiel cas a podarilo sa mi "ciastocne" odstranit problem z

memory Leak, ktory mi uplne zhadzoval aplikaciu. Ale i napriek tomu, zostali tam dve polozky, ktorych narok na pamet neustale stupa, zatial bez nasledkov

na stabilitu.

1.System.EventHandler
2.Microsoft.DirectX.Direct3D.Surface

Myslim si, ze pri dlhsom behu aplikacie sposobia problem "out of memory". Netusim ako ich ovlivnit a nedovolit im zrat pamat.
Viete ma prosim trosku nasmerovat, alebo je to riesitelne?

Visual Basic .Net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 24. září 2014, 08:40:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Nelze ty objekty zahodit a vytvořit je znova? Jakože garbage collector uklidí ten starý, protože se už nepoužívá, a nový zas může leakovat od začátku? Např. při vstupu do dalšího levelu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 24. září 2014, 09:23:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Problem je v tom, ze to na pameti nabera kazdou sluckou, kazdym snimkom. Prejdem kod a skusim najst premenne alebo objekty, ktore sa automaticky neuvolnia po ukonceni volanej funcie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Další
Strana 19 z 20

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna