.[ ČeskéHry.cz ].
sethProjekt
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

mate doma win7/vista ?
ano
84%
 84%  [ 63 ]
nie
16%
 16%  [ 12 ]
Celkem hlasů : 75

Autor Zpráva
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 12. září 2012, 15:59:47    Předmět: Odpovědět s citátem

ahojte, mam otazku :
pouzivam MRT (1x diffuse , 1x normal) a chcel by som pouzit blending s tym, ze nech sa diffuse blenduje, ale normal nie. da sa to neako slusne urobit ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: 13. září 2012, 08:44:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasne, kazdy target moze mat uplne iny blending. Zalezi, co sa snazis dosiahnut.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 13. září 2012, 12:57:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Chcem pridat podporu renderingu vlasov, potrebujem tam blending aby vyzerali dobre ale zaroven chcem aby boli dobre osvetlene a teda potrebujem mat spravne normaly.

Keby som blendoval aj normaly, tak to bude neaky paskvil a preto chcem aby sa normaly ulozili "neposkodene".

Ale ked nad tym teraz rozmyslam... Ktovie ako bude to osvetlenie vyzerat... Musim to premysliet a poskusat. Mas neaky radu ? ako na vlasy a deffered ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: 13. září 2012, 13:09:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Na vlasy potrebujes velmi vysoke rozlisenie + blur (antialiasing), inak to bude blikat ako svina. Ja som vlasy robil len s 8xMSAA a este super-sampling (+downscale blur).

Takze ak chces deferred, vlasy by som renderoval uplne normalne ako ostatnu geometriu, samozrejme inym shaderom - ale bude to chciet este nejake dalsie informacie (targety), lebo len jedna farba a normaly ti asi nebudu stacit - bude to chciet pridat dalsie targety podla toho, aky mas osvetlovaci model vlasov (aspon na spekulary, atd...). No a nakoniec cely obrazok prebehnut "hotovym" post-process AA filtrom typu MLAA alebo tak. S tymi nemam skusenosti a neviem, co spravia s vlasmi, ale snad by to mohlo ist Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 13. září 2012, 13:29:49    Předmět: Odpovědět s citátem

pouzivam FXAA kvalita okolo 10 (sa mi zda ze medium asi),
pustim sa do toho cez vikend a uvidim. Alebo budu vsetci holohlavy (nova rasa)

targety mam :
prvy : rgb + not used
druhy : normal.xy, specular, gloss (pouzivam camera space svetla a spherical encoding na normaly)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 18. září 2012, 22:04:47    Předmět: Odpovědět s citátem

tak vlasy som zatial poriesil cez alpha clipping (robim discard ak alpha je menej ako hodnota)
mam vsak problem s tienami robia sa mi kruhove obrazce, skusal som aj menit bias ale nepomaha.
Co sa s tym da robit ?
obrazok
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: 19. září 2012, 09:36:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Bias musi pomoct, duplom na meter vzdialenej stene! Skor potom namiesto "acne" uvidis "peter-panning" Smile
Existuje viacero technik, ktore pomahaju zabranovat vzniku shadow acne a to tusim tak, ze pomocou gradientu normaly (proste orientacie povrchu) v danom fragmente sa trochu posunie miesto (uv), kde sa bude samplovat shadow-mapa pre porovnanie hlbok. Mne sa na to pred casom podarilo najst viacero rieseni a blogov, ale ani za boha si hned na nazov nespomeniem...

Edit:
http://www.dissidentlogic.com/#Normal%20Offset%20Shadows
http://c0de517e.blogspot.cz/2011/05/shadowmap-bias-notes.html
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 20. září 2012, 09:56:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz to ide, problem bol ze som mal 16-bit precision (pouzival som R16G16 pre VSM).
Ked som dal na R32G32 tak to bolo ok, ale klesol frame rate.

Tak som sa vratil na R32 a prepisal som to na z/w (pouzival som lenght a lenght2).Vysledky ale boli rovnake (pri VSM som nerobil blur na shadow mape), tiez som stratil moznost pouzivania mip-map a aniso, ale zatial to nevadi.

Tiez som presiel na pouzivanie iba depth Mapy a samplovania z nej. FPS islo hore Smile Idem este pozriet gatherRed a dam tam aspon PCF 2x2.

Inak neviem ako poriesit dynamicku zmenu rozlisenia shadow mapy,
teraz to mam na zaklade vzdialenosti svetla od kamery, co ale nie vzdy dava dobre vysledky, rozmyslam ze zistim pokrytie bounding boxu svetla na obrazovke a urobim to podla toho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 21. březen 2013, 21:54:59    Předmět: Odpovědět s citátem

demo demo demo ,
dokonca aj nieco robi Smile

treba vam :
DX11 kartu + win 7/8
skusal som iba na nvidiach doma a v robote. Ak ma niekto ATI a chut mozte skusit.

okrem toho treba openAL + vc2012 redist + DX to najdete tu :

https://skydrive.live.com/redir?resid=CEA564C2ACBBCD0!1824&authkey=!AC9oZQIFh2IfIto

zip je tu :
http://www.uloz.to/xRrDCrD/projekt-zip

stiahnite, rozbalte kam chcete. Staci spustit normalne netreba admin prava.

ma to 123 MB (hlavne textury). da sa tam chodit, dokonca je tam velmi maly "adventure" prvok. Ak ma niekto XBOX ovladac, mozte skusit. Rozlisenie sa dava default ako ma plocha da sa zmenit v menu ale je potrebny restart hry. Tiene su default na 256 sa mi zda. Velmi silne odporucam dat 2048. Vypinanie SSAO a AA funguje aj bez restartu, mozte skusat. zmena klaves nefunguje (aspon by nemala). Nastavovanie hlasitosti ide. Nastavenie ovladania : WSAD + space (akcia) Shift nerobi nic L tiez nerobi nic.

Celkovo sa v menu nemusite velmi pohybovat, aj tak nevyzeraju neako esteticky.

Enjoy Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 11:03:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak som to stiahol a pustil a beha to Very Happy Beha to dost rychlo, okolo 200 FPS, ale skoro nic tam nie je (GTX 660Ti, Win 7 x64).

- Tie shadowmapy su OHAVNE. Vsak projekcie jednotlivych texelov maju aj 5 cm Very Happy Mali by mat 5 mm. Pekne to vypec aspon na 1024x1024 alebo ESTE VIAC! Vsak 1024x1024 (x float) je 4 MB, co to je dnes?

- Nastastie mam (v praci!) XBox ovladac a aj s nim je to neovladatelne. Slecna sa nemoze naraz otacat a chodit a celkovo je to ovladanie uplne zle. Uplne zle. Ovladat klavesnicou sa mi to nepodarilo. Hlasujem proti povinnemu ovladacu!!! Okrem toho sa postava trochu zasekava o steny a predmety a obcas nechce animovat nohy.

- Slecne zmizne polka hlavy, priblizne ked sa presunie ku kraju obrazovky. To bude nejaky vyfailovany frustum test, alebo nieco take.

[SPOILER ALERT]
+++ Zenska!!! Kozy!!! Very Happy [/SPOILER ALERT]
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 11:22:30    Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj,
shadow mapy - v menu si daj 2048 a klikni na save, po restarte pojde ako ma, pisal som ze default je 256 co je dost brud.. Akoze nejde klavesnica ?
Ja to ovladam len na nej.... Hej tie miznuce vlasy su "known bug" poviem developerom nech sa na to pozru (robim na tom sam Wink )

Mozes popisat viac to s tou klavesnicou ? nereaguje vobec na WSAD ?
Tie kozy tam su aby ste vobec hrali Razz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 11:49:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Neviem, proste v menu sa pod mysou highlightuju veci, ale na nic nejde kliknut (1920x1200). Takze som menu ovladal ovladacom. V hre WASD nejak nereaguje. So shadowmapami 2048px je to uz lepsie Smile Pritomnost AO som velmi nepostrehol, ale mozno tam fakt je (zapol som ho v menu).
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 491
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 11:51:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Dovolil jsem si udělat video: http://www.youtube.com/watch?v=NPJ3fc6nKUQ


pcmaster napsal:
Kozy!!!


Nemoc z povolání v AAA?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 11:55:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
Dovolil jsem si udělat video: http://www.youtube.com/watch?v=NPJ3fc6nKUQ


pcmaster napsal:
Kozy!!!


Nemoc z povolání v AAA?


Ahoj, vdaka,
tebe ide ovladanie s klavesnicou ? ci tiez xbox ovladac ?
Na akom HW ti to bezi ?


Naposledy upravil joeblack dne 22. březen 2013, 12:00:30, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 11:59:06    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Neviem, proste v menu sa pod mysou highlightuju veci, ale na nic nejde kliknut (1920x1200). Takze som menu ovladal ovladacom. V hre WASD nejak nereaguje. So shadowmapami 2048px je to uz lepsie Smile Pritomnost AO som velmi nepostrehol, ale mozno tam fakt je (zapol som ho v menu).


To AO tam viac zere vykon ako nieco robi, najlepsie ho vidno na tvari a na chrbate, tiez ked si pozries screeny vedla seba tak ho uvidis, ale to taky jemny efekt.
Kolko mas fps s 2048 tienami a AO ? Inak som si vsimol ze pri nizsom rozliseni je vidno akne, teda asi bude menit bias podla rozlisenia. Ach jaaj.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 2 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna