.[ ČeskéHry.cz ].
sethProjekt
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

mate doma win7/vista ?
ano
84%
 84%  [ 63 ]
nie
16%
 16%  [ 12 ]
Celkem hlasů : 75

Autor Zpráva
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. březen 2013, 21:38:51    Předmět: Odpovědět s citátem

quas4 napsal:
Neodpustim si: http://backslashn.com/post/37712343299/this-is-not-how-ambient-occlusion-works

ja viem, ale ked sa mi to tak paci Smile a keby to bolo len na ambient osvetlenie tak to zere jak krava a ani to nevidno... skusim neako okolo postavy to zriesit ale rohy vyzeraju lepsie podla mna
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 27. duben 2013, 14:11:36    Předmět: Odpovědět s citátem



hehe Smile (tety samozrejme vsetky chodia a nie len stoja)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 28. duben 2013, 01:46:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Jestli chceš použít SSAO, tak klasické SSAO vypadá hnusně, nelíbilo se mi ani v Crysis, ani v žádné hře poté.

Jestli chceš alespoň trochu pěkné AO, zkus proletět VAO - http://graphics.cs.williams.edu/papers/AOVHPG10/McGuire10AOV.pdf, je náročnější, ale kvalita se alespoň blíží "reálnému" AO (reálné v uvozovkách, jelikož celé AO, ať jakékoliv je úplný oser, který nikdy nebude vypadat realisticky)

Pokud chceš zůstat v image-space tak doporučuji proletět vlákno Arkana na gamedevu - http://www.gamedev.net/topic/556187-the-best-ssao-ive-seen/ kde s trochou fine-tuningu parametrů můžeš haloing odstranit úplně.

Nicméně pro doplnění - http://nothings.org/gamedev/ssao/.

Dále si dávej pozor ohledně toho jak SSAO míchat. Podívej se na malé reference images (Unbiased path tracing, 16spp):




Je to sice pouze hloupý Conrnell box, ale kdybych ti tady posílal Sponzu, Sibenik nebo San Miguel, tak bys nevěděl co mám na mysli. Podívej se, kde tam jde vidět efekt ála ambient occlusion.
Jsou tam tmavé rohy mezi stěnami? Vrhá AO koule na stěnu za sebe? Je AO vidět, pokud je stěna na místě dotyku nasvícená přímým světlem?

...

Nikoliv, Ambient occlusion je efekt viditelný jen a pouze ve stíny (tedy v oblasti, kde není přímé světlo. Pokud chceš, aby to vypadalo realisticky a dobře s SSAO např. s tím který popisuje ve vlákně Arkano, blurni shadow mapu (nějakým 5x5 bilinear filterem, nebo i větším), a 1-(tímto*lambert) vynásob SSAO. (Pozn. lambert jako klasický max(cos(LightVec, Normal), 0)), aby to bylo ještě korektnější, chtělo by to malou úpravu - ale nevím jestli ji má smysl v případě SSAO aplikovat (viz. PDF pro generování tvojich vzorků které použiješ k výpočtu SSAO). Toto je fakt, nebudeš-li takto postupovat tvoje SSAO bude vypadat velmi divně a nerealisticky pro lidské oko.

Zajímá li tě teorie, proč tomu tak je, můžu ti tady napsat vztahy ze kterých to vyplívá + trochu teorie k odvození (tj. z čeho je AO, resp. má být dobré SSAO odvozeno). Ale nechce se mi psát další dlouhý post, který by pak možná nikdo neměl chuť číst Laughing
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 17. květen 2014, 18:56:01    Předmět: Odpovědět s citátem

mensia pripomienka ze zijem Smile

mam integrovane APEX particles (sprite aj object), tiez aj forcefields, cloth, destruction a turbulence. Cloth a destruction je volitelne (cez konfigurak) aj na GPU. Particles sa zatial odmietaju spustit na CPU ak mam cuda manazer.

Ako vidite mam aj prvu iteraciu podpory pre fluids. (osvetlene a shadow reciever), tiez aj particles su osvetlene a shadow recievers. Tiez som implementoval "texture gruops", ktore sa loaduju a unloaduju pocas behu aby som nemal vsetky textury naraz v pamati.

mesh particles:


fluid:


partricles :
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. květen 2014, 12:03:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to fakt pěkně. A co gameplay? Jaký progress je tam?
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 19. květen 2014, 07:40:21    Předmět: Odpovědět s citátem

No to je dost problem...

Zatial sa drzim motta :

1, technologia
2, ???
3, PROFIT

Robim na prostedi, mozes po nom chodit, otvarat dvere, skrinky, tahat niektore veci, ale to asi tak vsetko, vlastne ani sam neviem, co...

Mam v hlave neaky pribeh, ale problem je ze modely si kupujem (mam platinum na DAZ-e). A tak sa musim podriadit tomu co najdem. Sam modelovat velmi neviem a grafika si nemozem dovolit zaplatit (z DAZ-u mam modely zadarmo alebo za 1.99 USD, ale budem si musiet kupit licenciu za 500 USD)

Ohladom velkosti nemam predstavu, v podstate mozem urobit jednu nemocnicu a 2-3 hodinovy gameplay v nej (na co realne mam modely aj schopnosti). Ale zasa... horror v nemocnini ? To urcite nikto nepouzil.

Tiez som rozmyslal, ze to urobim humorne, ze hlavna postava si bude robit srandu z hry. Proste ako keby to bol znudeny hrac horroru, ktory sa dostal do jedneho. Ze dakedy povie nieco na nekvalitne textury, potom sa bude stazovat na prostredie a pribeh a tak.

Alebo to urobim vazne a v rozsahu ktory chcem, ale na to zasa nemam modely a neviem ci to dokoncim v jednom cloveku (nechcem to robit v teame, jednak nemam peniaze a jednak som v teame 8 hodin denne a doma si chcem robit po svojom).

Aj co sa tyka technologie by som mal byt viac zamerany na potreby pribehu a nie na cacky macky. Mam tam implementovane veci, ktore by som chcel pouzit ale neviem, ci ich pouzijem.Ale zasa ked uz ich mam...

Este cakam na physx 3.4 kde by mal byt implementovany FLEX co bude jedna mega supa (aspon pre mna) :

http://www.sector.sk/novinka/78325/nvidia-flex-ukazuje-svoje-moznosti.htm


Taze tak.

alebo si najdem ludi zadarmo a prerobim to na MMMMMMORPGFPSRTSKGBFBI (nezasekla sa mi klavesnica)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. květen 2014, 09:09:10    Předmět: Odpovědět s citátem

MMORPG není nikdy dost ... prosím hlavně to ne Very Happy

Máš podle mě hezky našlápnutou hororovou atmosféru, nedokážu si tam tu komedii představit. I když v tom to možná právě je.

Určitě bych se pokusil někam směřovat tu hratelnost a děj. Můžeš použít placeholdery a pokusit se nějakého grafika přesvědčit, že to má potenciál. Lidi uslyší víc na procenta ze zisku, když máš co ukázat (víc než jen obrázek pušky v malování, ehm).

Případně to můžeš dopilovat, vypustit nějakou 2-3h dlouhou herní ukázku a použít to jako náborové video. Technologické demo ve smyslu Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.

Počítám teda s tím, že by jsi to chtěl někdy do budoucna prodávat. Potenciál to na to určitě má a já bych si to rád zahrál.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1484
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 19. květen 2014, 09:10:42    Předmět: Odpovědět s citátem

A pojede to i na Radeonech, když je to samá CUDA? Jinak v pořádku, že se bavíš hraním s enginem, proč ne. Až z toho budeš chttí udělat hru, určitě bych nepodřizoval obsah a příběh zrovna koupeným modelům.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 19. květen 2014, 09:49:22    Předmět: Odpovědět s citátem

@Ladis,
ano pojde to aj na radeonoch. Len tam bude toho menej. V podstate mam tam budu dve skupiny APEX objektov : NUTNE (ktore su potrebne pre gameplay), tie pojdu primarne na CPU s tym, ze ak budes mat GPU tak budu detailnejsie. (Pri GPU sa stena rozbije na 100 kusov, defaultne na 10, bude viac particles/ vydrzia dlhsie na scene saty bude mat len hlavna postava/budu mat aj vedlajsie atd...)

A potom budu CACKY - MACKY, ktore pojdu len ked bude GPU a user si nastavi ze ich chce (vid vsetky herne videa ktore uz APEX maju)


@Dlaha
a tu je problem, totizto to chcem vypustit zadarmo (neviem ci sa na steame da dat hra zadarmo). Samozrejme ze by som chcel zarobit na aston martin, ale kedze som zamestnatny, nechcu sa mi riesit veci ohladom druheho prijmu. A aj tak som to chcel vydat stale zadarmo (moj sen to bolo dostat do LEVELU Very Happy )

Original by som chcel dosiahnut feel silent hill / resident evil (viem ze su to dost rozdielne hry ale chapete..). Proste old school konzolovy port na PC, zamerany na pribeh (ktory nemam) a riesenie hadanok. So zabijanim priser viac na pozadi a zopar boss fightov.

Ziadny prvoplanovy gore-grind violence, len aby tam bolo cim viac organov a krvy, skor psychologicke napatie a momenty na zamyslenie.

Zaroven vsak nechcem urobit "cistu" kopiu a vykradacku silent hill-u, proste aby to bola seriozna pribehova hra (linearna) , ktoru ked dohras si povies: "Fuuu".

Ale toto nevopchas do 2-3 hodin a jednej nemocnice, navyse v jednom kuse vyvojara.

Nerad rozpravam o tom co by som chcel, pretoze to skoro stale dopadne uplne inak aky bol plan Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 19. květen 2014, 13:25:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že ten "nemocniční horor" každému naskočí, když se podívá, jaké máš použité modely a textury.

Je to profláklé (o trochu víc už je jen profkláklejší horor ze staré zrušené psychiatrické léčebny, polární základny a z Černobylu) ... na druhou stranu, proč ne, survivaly jsou docela oblíbené žánry her, i když miliony asi nevydělávají (Silent Hill nebo RE asi zrovna jo).

Já bych se toho jako jako herního žánru nebál. Nemusí tam být žádná tajemná síla, nevysvětlitelná záhada nebo UFO, ale takový pěkný adventuroidní survival, kde bohatě stačí, že proti tobě stojí velmi nevhodné podmínky (třeba potápějící se loď, hořící dům, zával v dole) ... to by mohlo být docela zajímavé.
A když do toho budeš chtít to "tajemno" implementovat, prostor tam vždy bude.

Mně se třeba pro horory líbí "civilní" prostředí - činžovní dům (REC), metro (Underworld - což tedy není horor, ale rozumíme si), nějaká továrna nebo tak.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1484
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 19. květen 2014, 13:50:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Přesně, když to chce dát zadarmo (ušetří si hodně komplikací a "nevydělá" znatelně míň), tak bych se vůbec netrápil, jestli "to už někde bylo". Hlavně ať to má hratelnost, a na tu to holt musí dát zahrát dost lidem (např. beta tady na fórum) a popřemýšlet nad připomínkama. Steamem se pak taky trápit nemusí, zadarmo to může dát kamkoli (určitě jsou nějaké konkurence Steamu, kde to jde dát zadarmo, přinejhorším free řešení na free blog jednoduchou stránku s linkem na uloz.to apod. a komentáři pod blogpostem pro report smazaného linku).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 20. květen 2014, 15:32:22    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak zacinam robit na pribehu Smile sice je zatial krepy, ale snad sa to neako urovna, a tiez som zvedany, kolko veci mi naozaj bude treba a kolko naozaj dolezitych tam nemam... Snad bude aj neake demo a mozno aj skor ako o pol roka. Len musim zohnat animacie, co vidim ako najvacsie issue.

Dost sa spolieham na kinect a mocap, ale co pozeram fora, tak to vobec nevyzera tak lahko a magicky ako som si predstavoval...

Ale urcite viem ze minimalne na zaciatku bude hrac v pyzame a papuciach Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. únor 2017, 19:02:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte, uz som tu dlho nic nepisal, ale zijem, dycham reagujem na svetlo.
Stihol som aj pracovat v prahe 2 roky,dokonca aj pre hernu spolocnost (ze daco vesmirne a stredoveke sme robili sa mi mari...) aj som sa vratil nazad do kosic do velkej korporacie co robi medicinske veci. Objavil som quixel (ddo a megascans). Presiel z tortoise na TFS (ovplyvneny novou pracou) ale hlavne nechcem mat zbytocne dalsie softy na instalovanie. A tiez mi dochadzalo miesto na one drive. Objavil som aj IBL a GGX. Vela novych skratiek a malo casu... Za cele dva roky co som bol v prahe som neurobil takmer nic nove. Opat sa to pohlo ked som sa vratil domov.

Hral som RE7 a mam zmiesane pocity. Je to pekny silent hill / blair witch horror ale RE ? ovela viac sa mi pacil remaster original a 0.

Alien isolation bola mega supa, hlavne audio vizualne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 23. únor 2017, 21:53:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Alien Isolation jsem právě rozehrál a hrozně se mi líbí. Asi se mu podaří trošku ve mně zalepit místo po dohrání SOMA (spíš atmosférou, příběhem nemůže konkurovat).

Nicméně co tenhle projekt? I teď to vypadá výborně a jako něco, co bych si chtěl zahrát (i když poslední dobou znávám, že hororům sluší pohled z vlastních očí).
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
joeblack



Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 23. únor 2017, 22:30:32    Předmět: Odpovědět s citátem


IBL + PBR + kaskady + pbr textury (1 ibl + 1 direct svetlo) + HBAO
Skusam ako vyzeraju materialy. Akurat rozmyslam nad VXAO.
Snazim sa viac programovat ako robit neaku napln. Popravda keby ze mi nejde hlavne o programovanie uz to mastim v unity alebo UDK.
Mam tam aj hairworks, ale vlasy nevyzeraju neako uzasne.
FPS v horore je mozno dobre na strach ale mne sa viac paci stary resi a silent hill. A tiez mi engine nejde velmi dobre ked sa hybe kamera.

Som velmi povrchny clovek a ide mi hlave o grafiku Very Happy

Hlavne po tom co som hral aliena a re7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 4 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna