Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
mate doma win7/vista ? |
ano |
|
84% |
[ 63 ] |
nie |
|
16% |
[ 12 ] |
|
Celkem hlasů : 75 |
|
Autor |
Zpráva |
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 4. květen 2017, 15:46:41 Předmět: |
|
|
u Zubara
Uz len pribeh. Fakt ma to taha do neakeho funny stylu. Teraz je vsade milion serioznych horrov. Mozno by sa zisla neaka fun hra. Nieco ako prvy scary movie Len urobit dobry humor je velmi tazke. |
|
Návrat nahoru |
|
|
megaton
Založen: 19. 05. 2016 Příspěvky: 17
|
Zaslal: 4. květen 2017, 16:41:22 Předmět: |
|
|
Ja som vela adventur s pribehom nehral, takze hratky s pribehom mi vela nehovoria.
Ale napadlo ma pridat tam vymletych pacientov, ktori budu rozne reagovat ak im das alebo vyhodis rozne itemy na zem.
Oni by s tym mohli robit nejake pozitivne i negativne veci. Napr das mu klinec a on niekomu vypichne oko, strci ho niekde,
zabije niekoho, alebo nieco nim otvori, co by si ty otvorit nemohol.
Nasledky by nemuseli byt jednoznacne, takze hrac by nevedel ci dany vysledok je pre neho vyhodny ci nie.
Ale mal by moznost vratit cas a danu vec riesit inak. Bol by to emergentny gameplay jak svina alebo i nehratelny paskvil. A mozno je to i prilis zlozite na realizaciu no. |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 4. květen 2017, 18:46:48 Předmět: |
|
|
Rád bych svými myšlenkami navázal na megatona.
Koukni na The Sexy Brutale. Mohl by ses u toho inspirovat, protože to má spoustu věcí, co jsou u adventurních her neobvyklé a přijde mi, že je tam spoustu nevytěženého potenciálu a šlo by to snadno napasovat na tvojí hru. V tý hře jde o to, že se čas pořád resetuje, takže všechny NPC tam mají nějaký cyklus rutin, který s každý resetem opakují a herní variabilita je v tom, že pokaždé je hráč jinde a sleduje jiné události. Takže se hráč jednak snaží sestavit si celkový obraz příběhu, který se tam odehrává a jednak se snaží zjistit, s čím se dá s jakým výsledkem interagovat. A až si hráč složí tento celkový obraz tak by mu mělo dojít, jak správně zasáhnout do děje, aby se stalo to co chce.
Takový prvek opakování času by jsi taky mohl využít a nemuselo by to být ani tak explicitní. Prostě by se to pojalo tak, že jsi v nějaké šílené nemocnici nebo kde a vpodstatě je jeden den jako druhý, pacienti dělají pořád to samé, pořád se baví o stejných věcech, ty tam chodíš a prozkoumáváš, co se tam děje, jaké jsou vztahy mezi lidmi tam a tak podobně.
Takové pojetí by si asi dost říkalo o existanciální filozofii a sušší existenciální humor, ale nenapadá mě, jaký jiný myšlenkový směr by se hodil do ošuntělné nemocnice. |
|
Návrat nahoru |
|
|
megaton
Založen: 19. 05. 2016 Příspěvky: 17
|
Zaslal: 4. květen 2017, 22:43:53 Předmět: |
|
|
To zase ja som uvazoval nad takmer neobmedzenou moznostou manipulovania s casom. Pred kazdou hracovou akciou
by sa na casovej osi vytvorilo nove okno na ktore by sa mohol hrac vratit.
Akcie pacientov by neboli vzdy rovnake, ale zaviselo by to i od zmeneneho prostredia. Mohol by si ich donutit premiestnit sa do inej
miestnosti, cim by sa otvarali nove moznosti. Kazdy by mal iny psychologicky profil a mohol by reagovat inak na rovnake podnety.
Stacilo by i malo akcii ale kombinatorickou exploziou by sa i na malom priestore dal spravit dlhsi gameplay.
Ale to som sa uz viac menej dostal k logickej hre kde riadis osudy tych nestastnikov.
Inak na GTX750Ti v rozliseni 1920x1200 to bezi 91fps a u zubara 84fps. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. květen 2017, 22:54:39 Předmět: |
|
|
Šel jsem nějakou dlouhou chodbou dozadu, cestou procházel neotevíracími dveřmi do tříd a na konci po průchodu dveřmi bylo tohle - postava se nemohla hýbat, ale šlo jít do menu a zpět do hry, takže to nebylo zamrzlý celkově: http://tinypic.com/r/2u9jpck/9 (do té doby byla grafika hry v pořádku, kromě postavy; FPS 100-140 ve 1920x1080).
Xeon E5645 2,4 GHz 6jádro, Radeon 7850 2 GB GDDR5, 24 GB RAM, Win 10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
megaton
Založen: 19. 05. 2016 Příspěvky: 17
|
Zaslal: 4. květen 2017, 23:13:37 Předmět: |
|
|
U mna je to rovnake. Hodi to asi tu prvu kameru bez textur, ale hrac sa stale moze hybat i vratit na tu dlhu chodbu. Predpokladam je to work in progress a dosiel si na koniec dema. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 5. květen 2017, 08:08:20 Předmět: |
|
|
cca 300-350 fps podle sceny s GTX 1080, v nastaveni jsem nic nemenil.
Menu mi prislo nejaky podivny - klikani na tlacitka mi prislo, ze bylo nahodny - hlavne zvyraznena polozka neodpovidala uplne tomu, kde mam mys |
|
Návrat nahoru |
|
|
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 5. květen 2017, 17:02:25 Předmět: |
|
|
planujes pevnou kameru ? Trochu mi to prijde zvlastni na jedne strane jit do vysokych HW naroku a DX11 a na strane druhe mit fixni kameru, kde stacila predrenderovana grafika a nejaka jednoducha geometrie.
Edit:
taky treba u tech kachlicek by to chtelo nejakou reflexi.
Zapracoval bych i na nasviceni, rozbit to nejakym statickym svetlem, udelat svetla a tmava mista. |
|
Návrat nahoru |
|
|
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 5. květen 2017, 18:09:56 Předmět: |
|
|
ano kamera bude pevna,
dx11 je uplny standart v dnesnej dobe.Ano rozmyslam nad reflexiou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 5. květen 2017, 18:15:03 Předmět: |
|
|
Hudba v menu je ze Silent Hillu a celé mi to Silent Hill silně evokuje.
Ovládání je stará škola ale Resident Evil Revelations nám už dávno ukázal, že to jde líp.
Průměr FPS tak 150
Intel i5-2400, 16GB RAM, AMD R9 270x
|
|
Návrat nahoru |
|
|
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 5. květen 2017, 18:19:30 Předmět: |
|
|
ano , ale ja proste dynamicke kamery neviem Vdaka za testovanie vsetkym. aj za napady pre gameplay.
@Zpritit ano, tie stiny su "optimalizacia" ktora nefunguje ako ma. Moare tam je lebo je takmer kolmo na svetlo.Ale som rad ze to na AMD ide dobre.
Hudbu budem musiet zmenit. Ale ano, silent hill feeling je moj ciel |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 5. květen 2017, 19:08:35 Předmět: |
|
|
CPU amd a8-7670k
GPU integrovany radeon r7 (512MB) 1440x900
RAM 8GB
FPS 45-65 |
|
Návrat nahoru |
|
|
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 14. prosinec 2017, 11:49:21 Předmět: |
|
|
Ahojte,
zijem
Quadro k2200 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|