Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
knedlik
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 27. září 2010, 22:36:05 Předmět: 3D Bludiště |
|
|
Rád bych vám představil mojí první hru vytvořenou v XNA.
Jak již název říká, nejedná se o nic jiného než o bludiště. Začínáte na nějakém místě v bludišti a cílem je dostat se k východu. Ve hře která je zde ke stažení je pouze jedna mapa, ale zároveň spolu se hrou stáhnete nástroj na tvorbu map, takže není problém si nějakou mapu vytvořit.
Hra ještě není ve finální verzi, dalo by se říct že to je nějaká beta, možná spíš alfa verze. Grafika je docela špatná, holt musím brát co mám, protože grafik opravdu nejsem a nejspíš ani nikdy nebudu.
Screenshoty:
Ovládání:
Dopředu [W]
Otáčení se [Myš]
Pohyb v menu [Šipky]
Download:
http://www.edisk.cz/stahni/29834/3DBludiste_1.1.rar_18.41MB.html
Nová verze 1.1:
- generování náhodných map
- velmi jednoduché statistiky
- podpora různých velikostí bludiště
- vylepšení nástroje na tvorbu map
Naposledy upravil knedlik dne 2. říjen 2010, 20:46:29, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 28. září 2010, 03:35:23 Předmět: |
|
|
Dobrý. Akorád se mi to ani nespustilo, hned to spadlo, důvod neznámý (WinXP SP3) Chtělo by to nějaký debug log, a nebo konzoli
Jinak přeju hodně zdaru v dalším vývoji  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 28. září 2010, 08:37:07 Předmět: |
|
|
Potvrzuji.  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
knedlik
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 28. září 2010, 09:02:11 Předmět: |
|
|
Hm divný... Máte .NET Framwork 3.5?
Je to dělaný na sedmičkách, ale to by snad nemělo hrát roli. Ještě na to mrknu, uvidím co se bude dát dělat.
EDIT: Je to dělané v XNA 3.0, takže potřebujete XNA Framework Redistributable 3.0 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 28. září 2010, 09:08:07 Předmět: |
|
|
Proč jenom jedna mapa ? Na bludiště bych použil algoritmus, který ti pokaždé nageneruje nové a nemusíš řešit žádné mapy _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
knedlik
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 28. září 2010, 09:13:47 Předmět: |
|
|
Je to první verze, generování map můžu přidat později. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 28. září 2010, 18:22:26 Předmět: |
|
|
knedlik napsal: |
Je to první verze, generování map můžu přidat později. |
Správně, člověk nemusí pro začátek stavět hned Eiffelovku. I když bych ti doporučil to později aspoň zkusit, hodně se na tom naučíš. _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
knedlik
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 29. září 2010, 16:25:15 Předmět: |
|
|
Generování map už mám hotové, použil jsem Knocking Walls algoritmus popsaný na gamedev. Zatím ale novou verzi uploadovat nebudu, přidám tam ještě nějaké další věci tak až to budu mít hotové. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
knedlik
Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 2. říjen 2010, 20:47:02 Předmět: |
|
|
Vydána nová verze 1.1 viz první post. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 3. říjen 2010, 10:44:40 Předmět: |
|
|
Tak jsem to zkusil, bez XNA frameworku hra škaredě spadne (chtělo by to nějak ošetřit a informovat uživatele, pokud bys to chtěl později zveřejňovat)
Pár připomínek:
- v menu by to chtělo kurzor myši ještě vidět
- při pohybu v levelu a kolizi se stěnou levelu to chce v závislosti na úhlu provést sklouznutí po stěně (když jdu těsně u stěny a mírně do ní mířím, tak pohyb vpřed mě musí dál posouvat, a ne zaseknout)
- chybí pohyb vzad (W) a do stran (A, D)
Jinak je to docela dobré, jen to nasvětlení textur je nějaké divoké, chtělo by to naimplementovat nějaké stíny (pomohly by taky určovat směr v bludišti, nebo tam můžeš dát pro hráče kompas - a volitelně (nižší obtížnost) automapping) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Juraj

Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 11:36:42 Předmět: |
|
|
Koukám že jsi mě tak trochu předběhl, zrovna na obdobném typu hry pracuji. Ale nemusíš se bát a snad ani já, zatím v tom máme poměrně dost veliké rozídly a to jak grafické tak hratelnostní.
Zdržím se tedy komentáře, abych ti něco nevyzradil  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Danoss
Založen: 17. 11. 2011 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 17. listopad 2011, 10:14:38 Předmět: |
|
|
Zkusím to ale už jsem podobnou hru někde vyděl ale nevspomenu si kde. _________________ Nějaké půjčky
Levné a kavalitní Parfémy.
Nejlepší Cestovní pojištění |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|