Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
costa
Založen: 10. 10. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: u hranic s malým 'h'
|
Zaslal: 28. říjen 2011, 16:46:19 Předmět: Textury / Decaly / Vertex color? |
|
|
Zdravím, rád bych se pro zajímavost zeptal, jakou technikou jsou mapované textury ve hrách typu GTA? Má auto přiřazenou určitou barvu vrcholům a koncová světla, chromované nárazníky, různé mřížky apod jsou řešeny průhlednou texturou/decalama? Jak je to s pamětí? Na texturách se jí asi docela dost ušetří, ne? A s rychlostí vykreslování? Díky za odpovědi, a omlouvám se za drobný off-topic costa. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna