.[ ČeskéHry.cz ].
C# :: Sranda
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 00:00:01    Předmět: C# :: Sranda Odpovědět s citátem

Ahoj lidi, co by tak mohlo znamenat tohle, já teda v C# nedělám, ale na koleji jsme narazili na tuhle příšernost:

abstract internal virtual override extern volatile readonly sealed static delegate void WTF();

EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby Smile
EDIT2: compiler už ne... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slappy



Založen: 31. 07. 2009
Příspěvky: 169
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 08:30:05    Předmět: Re: C# :: Sranda Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Ahoj lidi, co by tak mohlo znamenat tohle, já teda v C# nedělám, ale na koleji jsme narazili na tuhle příšernost:

abstract internal virtual override extern volatile readonly sealed static delegate void WTF();

EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby Smile
EDIT2: compiler už ne... Wink


To su teda fory Rolling Eyes
_________________
Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 08:32:41    Předmět: Re: C# :: Sranda Odpovědět s citátem

VODA napsal:
EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby Smile


a proc by to editor nevzal bez chyby kdyz ani v jednom z vyrazu nemas syntaktickou chybu? - chyby jsou tam pouze logicke
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 14:18:18    Předmět: Odpovědět s citátem

No jasně, já jsem se chtěl jen podělit, s čím si můj spodubydlící na koleji hrál... Wink

Resp.: Ani jeden nechápem, proč je v C# tolik klíčových slov...zlaté C/C++ Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 20. prosinec 2010, 14:19:36, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 14:18:31    Předmět: Odpovědět s citátem

vetsia sranda je #define TRUE 0 //happy debugging Twisted Evil
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 14:53:08    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
No jasně, já jsem se chtěl jen podělit, s čím si můj spodubydlící na koleji hrál... Wink

Resp.: Ani jeden nechápem, proč je v C# tolik klíčových slov...zlaté C/C++ Wink


abstract - misto virtual WTF() = 0; // vynucuje implementaci
internal - 'jako private' - umoznuje pristup jinym knihovnam k internim vecem (treba kvuli n-unit testovani)
virtual
override // explicitne se dava najevo redefinice nevirtualni metody
extern
volatile
readonly // umozneno pouze jedno prirazeni - velice uzitecny - protoze objekty nejdou delat konstantni
sealed // nelze podedit
static
delegate // "ukazatel na funkci"
void

nevim - ale nic extra zajimavyho zbytecnyho mi tam neprijde
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 17:45:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky sem si hrával Smile
kód:
bool moje = ((Predicate<bool>)(x => { if (!x) return true; else return !true; })).Invoke(!true) ? true : !true;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cooty125



Založen: 22. 11. 2011
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 22. listopad 2011, 22:19:27    Předmět: Re: C# :: Sranda Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Ahoj lidi, co by tak mohlo znamenat tohle, já teda v C# nedělám, ale na koleji jsme narazili na tuhle příšernost:

abstract internal virtual override extern volatile readonly sealed static delegate void WTF();

EDIT: V editoru (MS VS 2010) to vzalo bez chyby Smile
EDIT2: compiler už ne... Wink


Very Happy nevidím důvod, proč by jsi takovou metodu vytvářel. Jednotlivé parametry metody se dají kombinovat jen v určitých logických postupech a závisí na jejich využití. Myslím že to co jsi sem napsal je po logické stránce totální nesmysl Smile A (MS VS 2010) to veme bez chyby, protože to neobsahuje žádnou syntaktickou chybu. Wink
_________________
Programátor v C# XNA a 3D Grafik.
http://www.xna.mzf.cz/
http://www.czechcode.hu.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 23. listopad 2011, 15:11:19    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:

Resp.: Ani jeden nechápem, proč je v C# tolik klíčových slov...zlaté C/C++ Wink


čichám omezenost na vlastní svět a nedostatečnou otevřenost mysli Wink
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23. listopad 2011, 16:28:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark napsal:
čichám omezenost na vlastní svět a nedostatečnou otevřenost mysli Wink


To mi připomnělo hlášku "if you open your mind too much, your brain will fall out" Wink

Ale pokud jde o ošklivost a nabobtnalost jazyka, tak si C++ a C# nemají co vyčítat.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 289

PříspěvekZaslal: 23. listopad 2011, 22:53:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Já se musím přiznat k takové mé úchylce.
Jde o klíčová slova.
Mám rád když mi IDE klíčová slova zvýrazní tučně a modře.
Miluju, když napíšu řádek delší než 80 znaků témě celý tučně modře:

kód:
inline const wchar_t * operator [] (unsigned short int i) const throw () { return this->data[i]; };


Už jsem jednou měl napsáno i něco takového, ale až takové prase abych to nerozepsal na více řádků nejsem:

kód:
inline const wchar_t * operator [] (unsigned int i) const throw ()
    try {
        return static_cast <const wchar_t *> (this->data.at (i));
    } catch (...) {
        return nullptr;
    };

_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Al



Založen: 23. 10. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2011, 01:51:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Rezna několikrát chybně. Smile

rezna napsal:
a proc by to editor nevzal bez chyby kdyz ani v jednom z vyrazu nemas syntaktickou chybu? - chyby jsou tam pouze logicke

Ve skutečnosti je právě překladač/kompilátor ten, kdo kontroluje syntaktické chyby. Čili pokud to překladačem neprojde, je tam syntaktická chyba. Pojem "logická chyba" v tomto kontextu ani moc nedává smysl, aspoň teda z odborného hlediska.


rezna napsal:

internal - 'jako private' - umoznuje pristup jinym knihovnam k internim vecem (treba kvuli n-unit testovani)
override // explicitne se dava najevo redefinice nevirtualni metody
readonly // umozneno pouze jedno prirazeni - velice uzitecny - protoze objekty nejdou delat konstantni
delegate // "ukazatel na funkci"


1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem
2. override naopak dává najevo redefinici virtuální metody
3. readonly ve skutečnosti neomezuje na "jedno" přiřazení, ale na přirazení v konstruktoru nebo literální konstantou přímo v definici
4. delegate není až tak úplně ukazatel na funkci, už z toho důvodu, že všechny delegáty v C# jsou objekty typu MulticastDelegate, čili kdyžtak bych aspoň řekl, že jde o kolekci zástupců metod v konkrétních objektech

Jelikož všechny věci z C# jdou v C++ nějak udělat taky, nevidím opodstatnění pro nějaké zjednodušování typu "Vysvětlím vám to blbě, ale bude to krátké a bude to vypadat jednoduše." Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sosarian



Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2011, 17:25:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Al napsal:

1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem

Kromě assembly, které jsou označeny attributou InternalsVisibleToAttribute, kdyby to třeba někdo neznal
_________________
http://xnaprototype.wordpress.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2011, 21:12:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Sosarian napsal:
Al napsal:

1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem

Kromě assembly, které jsou označeny attributou InternalsVisibleToAttribute, kdyby to třeba někdo neznal


presne toto jsem mel na mysli - neb jinak internal ~~ private - nebo me opravte nekdo - protoze ja jinak mezi temito dvema rozdil nevidim
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sosarian



Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 6. prosinec 2011, 21:27:11    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:
Sosarian napsal:
Al napsal:

1. internal naopak zakazuje přístup jiným knihovnám k interním věcem

Kromě assembly, které jsou označeny attributou InternalsVisibleToAttribute, kdyby to třeba někdo neznal


presne toto jsem mel na mysli - neb jinak internal ~~ private - nebo me opravte nekdo - protoze ja jinak mezi temito dvema rozdil nevidim

Na internal vidí všechny třídy ve stejné assembly (plus ty s tou attributou)
Na private vidí jen ta třida samotná
_________________
http://xnaprototype.wordpress.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna