Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jackm
Založen: 22. 08. 2009 Příspěvky: 8 Bydliště: Sever
|
Zaslal: 7. prosinec 2011, 15:25:12 Předmět: |
|
|
To jsem moc rád, že bude pokračování. První verze, byla výborná, akorát mi vadilo, že jak to hrálo 2 a více hráčů často to nereagovalo na klávesy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 7. prosinec 2011, 17:25:53 Předmět: |
|
|
To v práci řešíme tak, že si připojíme několik USB klávesnic navíc |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 12. prosinec 2011, 18:42:51 Předmět: |
|
|
Kolik lidí tady dělá v blenderu? Mám totiž v plánu pro svůj editor tratí do jisté míry okopírovat ui blenderu (hlavně práci s křivkami pomocí klávesnice a myši). Má to logiku, když okolí trati se bude tvořit právě v něm, ale zajímá mě, co si o tom myslíte vy. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 12. prosinec 2011, 19:24:11 Předmět: |
|
|
blender mi nikdy nešel, i podle tutoriálu jsem se vždy někde ztratil |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 13. prosinec 2011, 18:09:34 Předmět: |
|
|
preco bude nutne tvorit trate v editore a nie rovno v blenderi? |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 13. prosinec 2011, 18:31:16 Předmět: |
|
|
DeepMind napsal: |
preco bude nutne tvorit trate v editore a nie rovno v blenderi? |
frca napsal: |
Byl to opruz je dělat a už se to pak nechtělo ani mně, ani bráchovi. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 3. duben 2012, 22:55:40 Předmět: |
|
|
Screenshot z editoru (který je v silně rozpracovaném stádiu). Jak je vidět, inspirace Blenderem se nezapře:
_________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. duben 2012, 04:47:37 Předmět: |
|
|
Predpokladany release ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. duben 2012, 20:37:46 Předmět: |
|
|
Tak inak. Je realne cakat release koncom tohto roka ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 5. duben 2012, 16:40:00 Předmět: |
|
|
To spis ne (jsem realista). Hlavne u me vyvoj probiha v takovych vlnach, ze vzdycky je to dlouho nic, pak narazove hodne, pak zas dlouho nic. Frekvenci techto vln nedokazu nikdy predem odhadnout, a proto ani delku vyvoje. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 7. duben 2012, 11:16:53 Předmět: |
|
|
Dalsi screenshot z editoru. To modre je silnice a to oranzove je bezprostredni okoli, kam jeste auto bude moci vjet (trava, sterk, ...). Jeste nemam doresene, jak se bude okraj napojovat na grafiku udelanou v Blenderu.
_________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 7. duben 2012, 13:20:45 Předmět: |
|
|
Ako bude riesena UV cast a bude mozne robit aj spoje? Myslim tym odbocky, krizovatky... Este by bolo dobre mat nejake specialne okno, kde by sa zobrazovala cesta z predu - ze si proste navrhnem liniu cesty (ako v blenderi ked si linkou nacrtnem ako bude vyzerat a potom dam modifikator taper) a super by bolo, kebyze na kazdy bod sa da dat ina krivka. Kliknem na bod a dam editovat tu linku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 7. duben 2012, 14:43:45 Předmět: |
|
|
UV souradnice se budou generovat automaticky. Odbocky ani krizovatky nejspis nepujdou, protoze mi to nezapada do konceptu toho editoru. Co se pricneho prurezu trati tyce, tak pujde nastavit naklon v jednotlivych bodech. Zkratka se to snazim delat pokud mozno minimalisticky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 7. duben 2012, 16:56:20 Předmět: |
|
|
Doporučoval bych do toho algoritmu zavést nějaké (pseudo)náhodné parametry, aby trať byla trochu křivá, hrbatá a zvlněná. Jinak to bude sterilní nuda. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|