.[ ČeskéHry.cz ].
MultiRacer 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 15:54:00    Předmět: Odpovědět s citátem

obe dve verze funguji
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lemik



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 138

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 19:59:50    Předmět: Odpovědět s citátem

OpenGL verze funguje - windowed a fullscreen


DirectX verze nefunguje - windowed a fullscreen

Za celou dobu se zobrazí pouze toto:
http://i49.tinypic.com/2n16s1j.png
WSAD, PgUp, PgDwn, T ani pohyb myší nic viditelného nedělají.
Myš se ale v okně zachytí/uvolní jak má.
Screenshot funguje (ale nešlo by něco jiného než tga?)
Esc pak aplikaci ukončí.


Kdyžtak můj dxdiag. Zkusím update driverů.
EDIT: Po updatu driverů stále nefunguje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 477
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 21:04:14    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Spytihněve, prosím, kdybys byl tak hodný a spustil to ještě jednou, protože předtím jsem u některých GL funkcí chyby zapomněl logovat, a tak nevím, k čemu se chyby v tvém logu vztahují.


Od předchozí verze žádná změna: http://pastebin.com/r70tdtNt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 21:11:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky vam tak strasne zacne piskat grafika kdyz se podivate na ohen?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1403

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 21:51:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Lemik: Mám podezření, že problémy v DirectX způsobuje vykreslování bodových objektů. V nové verzi jdou bodové objekty vypnout parametrem -a (je tam na to baťák). Zkus to prosím. Díky.
Nová verze: http://franticware.com/files/test2.7z
TGA formát používám, protože ukládání je nenáročné na procesor na rozdíl od takového PNG. Používal ho i Blizzard ve Warcraftu 3.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Lemik



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 138

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 22:31:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak u DirectX se s -a parametrem zobrazí jen okno s modrým pozadím; žádnou scénu (ani body jako předtím) nevidím. windowed

OpenGL s -a parametrem pak kromě bodů zobrazí vše. windowed
http://oi48.tinypic.com/de749v.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1403

PříspěvekZaslal: 24. únor 2013, 22:57:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Zítra sem postnu verzi, která v DirectX loguje víc chyb.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1403

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 06:48:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tady je: http://franticware.com/files/test3.7z
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 864

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 09:00:34    Předmět: Odpovědět s citátem

OpenGL verze mi jde...

DX verze mi "jde" (chybí tam teda ten čudl vlevo dole)... ALE rozhodně bych vyhodil ty indexované point listy. Sice to s tím kreslí, ale je to blbě.

kód:

[4412] Direct3D9: (ERROR) :Indexed point lists are not supported
[4412] Direct3D9: (ERROR) :DrawIndexedPrimitive failed.


Když to pustím bez těch point listů, tak to výše uvedenou chybu logicky nepíše.

Tak jako tak to po sobě ale neuklidí celou grafickou paměť.
kód:

[5148] Direct3D9: (ERROR) :Memory still allocated!  Alloc count = 165


Tady je DX Log: http://pastebin.com/idhfzh58 Ale přijde mi, že nic nepíše Smile
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Lemik



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 138

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 20:50:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Také nevidím, že by to psalo něco navíc.
windowed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1403

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 21:54:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem čekal, že OpenGL bude větší porod (z hlediska kompatibility různých karet) než DirectX, ale vypadá to, že je to naopak.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 477
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 22:23:23    Předmět: Odpovědět s citátem

mně GL pořád nejde, ani na klávesy nereaguje (obraz se nemění)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1403

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 22:46:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Počkat, já jsem myslel, že ti to předtím jelo, ale jenom vypisovalo ty chyby. Nebo se to teď zhoršilo?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 477
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 23:26:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to, že si GL verze nějak nerozumí s Bandicamem ( http://www.bandicam.com/ ). Pokud je zaplý, scéna se sice zobrazí korektně, ale na klávesy ani myš nereaguje a log se plní.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 25. únor 2013, 23:27:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Opengl mi jde, log:
kód:
Platform: Windows x86/OpenGL
Built on Feb 25 2013 06:33:18
Windowed mode
GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: AMD Radeon HD 7700 Series
GL_VERSION: 3.3.12002 Core Profile Context 9.12.0.0
GL_SHADING_LANGUAGE_VERSION: 4.20
2156.046339 fps
2160.445618 fps
Deleting OpenGL context
Destroying SDL window


ovšem dx verze nějak nešlape, log:
kód:

Platform: Windows x86/DirectX
Built on Feb 25 2013 06:32:54
Windowed mode
D3DADAPTER Description: AMD Radeon HD 7700 Series
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: aticfx32.dll; DriverVersion: 2251872828785812; VendorId: 4098; DeviceId: 26685; SubSysId: 626398296; Revision: 0; WHQLLevel: 0
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 4 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna