Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. únor 2013, 15:54:00 Předmět: |
|
|
obe dve verze funguji _________________ http://www.2ox.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 24. únor 2013, 19:59:50 Předmět: |
|
|
OpenGL verze funguje - windowed a fullscreen
DirectX verze nefunguje - windowed a fullscreen
Za celou dobu se zobrazí pouze toto:
http://i49.tinypic.com/2n16s1j.png
WSAD, PgUp, PgDwn, T ani pohyb myší nic viditelného nedělají.
Myš se ale v okně zachytí/uvolní jak má.
Screenshot funguje (ale nešlo by něco jiného než tga?)
Esc pak aplikaci ukončí.
Kdyžtak můj dxdiag. Zkusím update driverů.
EDIT: Po updatu driverů stále nefunguje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. únor 2013, 21:04:14 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Spytihněve, prosím, kdybys byl tak hodný a spustil to ještě jednou, protože předtím jsem u některých GL funkcí chyby zapomněl logovat, a tak nevím, k čemu se chyby v tvém logu vztahují. |
Od předchozí verze žádná změna: http://pastebin.com/r70tdtNt |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 24. únor 2013, 21:11:19 Předmět: |
|
|
Taky vam tak strasne zacne piskat grafika kdyz se podivate na ohen? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 24. únor 2013, 21:51:04 Předmět: |
|
|
Lemik: Mám podezření, že problémy v DirectX způsobuje vykreslování bodových objektů. V nové verzi jdou bodové objekty vypnout parametrem -a (je tam na to baťák). Zkus to prosím. Díky.
Nová verze: http://franticware.com/files/test2.7z
TGA formát používám, protože ukládání je nenáročné na procesor na rozdíl od takového PNG. Používal ho i Blizzard ve Warcraftu 3. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 24. únor 2013, 22:31:20 Předmět: |
|
|
Tak u DirectX se s -a parametrem zobrazí jen okno s modrým pozadím; žádnou scénu (ani body jako předtím) nevidím. windowed
OpenGL s -a parametrem pak kromě bodů zobrazí vše. windowed
http://oi48.tinypic.com/de749v.jpg |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 24. únor 2013, 22:57:53 Předmět: |
|
|
Zítra sem postnu verzi, která v DirectX loguje víc chyb. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 25. únor 2013, 09:00:34 Předmět: |
|
|
OpenGL verze mi jde...
DX verze mi "jde" (chybí tam teda ten čudl vlevo dole)... ALE rozhodně bych vyhodil ty indexované point listy. Sice to s tím kreslí, ale je to blbě.
kód: |
[4412] Direct3D9: (ERROR) :Indexed point lists are not supported
[4412] Direct3D9: (ERROR) :DrawIndexedPrimitive failed.
|
Když to pustím bez těch point listů, tak to výše uvedenou chybu logicky nepíše.
Tak jako tak to po sobě ale neuklidí celou grafickou paměť.
kód: |
[5148] Direct3D9: (ERROR) :Memory still allocated! Alloc count = 165
|
Tady je DX Log: http://pastebin.com/idhfzh58 Ale přijde mi, že nic nepíše _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 25. únor 2013, 20:50:37 Předmět: |
|
|
Také nevidím, že by to psalo něco navíc.
windowed |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 25. únor 2013, 21:54:02 Předmět: |
|
|
Já jsem čekal, že OpenGL bude větší porod (z hlediska kompatibility různých karet) než DirectX, ale vypadá to, že je to naopak. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. únor 2013, 22:23:23 Předmět: |
|
|
mně GL pořád nejde, ani na klávesy nereaguje (obraz se nemění) |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 25. únor 2013, 22:46:48 Předmět: |
|
|
Počkat, já jsem myslel, že ti to předtím jelo, ale jenom vypisovalo ty chyby. Nebo se to teď zhoršilo? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. únor 2013, 23:26:01 Předmět: |
|
|
Vypadá to, že si GL verze nějak nerozumí s Bandicamem ( http://www.bandicam.com/ ). Pokud je zaplý, scéna se sice zobrazí korektně, ale na klávesy ani myš nereaguje a log se plní. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 25. únor 2013, 23:27:42 Předmět: |
|
|
Opengl mi jde, log:
kód: |
Platform: Windows x86/OpenGL
Built on Feb 25 2013 06:33:18
Windowed mode
GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: AMD Radeon HD 7700 Series
GL_VERSION: 3.3.12002 Core Profile Context 9.12.0.0
GL_SHADING_LANGUAGE_VERSION: 4.20
2156.046339 fps
2160.445618 fps
Deleting OpenGL context
Destroying SDL window
|
ovšem dx verze nějak nešlape, log:
kód: |
Platform: Windows x86/DirectX
Built on Feb 25 2013 06:32:54
Windowed mode
D3DADAPTER Description: AMD Radeon HD 7700 Series
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: aticfx32.dll; DriverVersion: 2251872828785812; VendorId: 4098; DeviceId: 26685; SubSysId: 626398296; Revision: 0; WHQLLevel: 0
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|