Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 26. únor 2013, 01:34:25 Předmět: |
|
|
Předpokládám, že tahle vymakaná grafika nemá jet na Intel HD3000 DX9 jede, vypadá takhle, má tenhle log. OGL verze nejede vůbec, log (sis tam nevypsal žádné info o OGL k dispozici). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 26. únor 2013, 06:49:32 Předmět: |
|
|
Zkusím tu DirectX verzi otestovat přes REF implementaci, protože tam asi něco hnije. BTW nemáte nějaký tip, jak detekovat leaky v DirectX, ale bez Visualka (používám MinGW)?
Ladis: Předpokládám, že tvoje grafika nepodporuje OpenGL 3.3 core. Přesnou verzi si vypisuju, až když mám kontext (protože bez kontextu nelze glGetString volat). No a když není dostatečná verze, nemůže být ani kontext (alespoň v SDL) _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 26. únor 2013, 08:37:03 Předmět: |
|
|
frca: Stáhni si Dbgview... a pak v DirectX Control Panelu povol Debug mód. Myslím, že při vypínání to vypíše kromě počtu neuvolněných jednotek, i které to jsou (pokud jim přiřazuješ Debugovací jména, jinak to píše tak, že se v tom nevyznáš )
Nicméně nejsem si tím úplně na 100% jistý, každopádně chyby to vypisuje. Nemělo by to vypisovat nic (Nezapínej ale max. debug mód, pak to píše i kraviny) _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 26. únor 2013, 16:11:01 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Vypadá to, že si GL verze nějak nerozumí s Bandicamem ( http://www.bandicam.com/ ). Pokud je zaplý, scéna se sice zobrazí korektně, ale na klávesy ani myš nereaguje a log se plní. |
Znamená to, že bez bandicamu je log čistý? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 26. únor 2013, 16:52:04 Předmět: |
|
|
frca> Přesně tak a vše funguje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. únor 2013, 08:42:17 Předmět: |
|
|
Trochu jsem to poladil (hlavně DirectX verzi), viz http://franticware.com/files/test4.7z
Zrušil jsem parametr -a pro vypnutí bodů, přidal jsem parametry -s pro softwarový vertex processing (jinak HW) a -r pro REF zařízení (jinak HAL).
Nyní výstup vypadá takto (přibyly objekty pro test ořezávacích rovin):
_________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 28. únor 2013, 09:16:11 Předmět: |
|
|
Já nevím, to DX mi pořád nejde ani s jedním parametrem.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. únor 2013, 10:13:44 Předmět: |
|
|
Co ti to ukazuje s parametry -r -s? (REF, SWVP) _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. únor 2013, 17:28:03 Předmět: |
|
|
mafian89: S těmi ATInami je nějaká potíž. U kolegy v práci to na win7 dávalo stejný výstup a při ukončení nastala dokonce modrá smrt. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
micky
Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 28. únor 2013, 17:58:15 Předmět: |
|
|
Hola, tak jsem to také ozkoušel - OpenGL verze bez problémů, DirectX 9 se mi zobrazuje velké bílé kulové jako mafianovi89. A zajímavější je, že s parametrem -s nevidím nic než pozadí. Na -r mi to spadlo, nejspíše nemám nainstalovánu REF device. _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 28. únor 2013, 18:56:02 Předmět: |
|
|
Na win8 64bit s nvidii GTX460 beha vsechno v poradku pod obema api. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 28. únor 2013, 19:17:40 Předmět: |
|
|
OpenGL opět bez problémů. Čistě pro záznam zde jsou logy: windowed, -s param, -r param, -s-r param
DirectX:
bez parametrů to samé jako mafian89, kamera se nepohybuje,
s parametrem -s jen modré pozadí v okně,
s parametrem -r či parametry -s-r to do logu hodí chybu a okno se zavře. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 28. únor 2013, 20:09:48 Předmět: |
|
|
frca >
Ty máš ten DX9 rendering jako více-vlákno ? Jestli třeba nezpůsobuje problémy to, kdysi jsem někde četl, že to moc nefunguje. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 28. únor 2013, 23:06:11 Předmět: |
|
|
Ne, je to jednovláknové.
Nicméně teď mám v plánu inicializovat D3D device méně diletantským způsobem, než používám teď _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
mafian89
Založen: 21. 10. 2012 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 28. únor 2013, 23:58:48 Předmět: |
|
|
Právě s oběma parametry se to chovalo uplně stejně jako bez parametru |
|
Návrat nahoru |
|
|
|