.[ ČeskéHry.cz ].
MultiRacer 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 2. březen 2013, 10:48:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu jsem předělal inicializaci DirectX (podle http://en.wikibooks.org/wiki/DirectX/9.0/Direct3D/Initialization), viz nová verze: http://franticware.com/files/test5.7z
Parametry programu jsou nyní:
-f zapne fullscreen
-v zapne vsync
-a číslo umožňuje v DirectX verzi vybrat grafický adaptér, pokud jich máte víc (číslováno klasicky od 0, celkový počet je vidět v logu na řádku Adapter Count)
Ostatní parametry jsem zrušil, protože stejně fungovaly všelijak.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 2. březen 2013, 14:09:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Nepomohlo, adaptér mi to nachází jen jeden, tak ani tam chyba není.

Log:
kód:

Platform: Windows x86/DirectX
Built on Mar  2 2013 10:31:54
Windowed mode
Adapter Count: 1
D3DADAPTER Index: 0
D3DADAPTER Description: AMD Radeon HD 7700 Series
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: aticfx32.dll; DriverVersion: 80011000A0494; VendorId: 1002; DeviceId: 683F; SubSysId: E213174B; Revision: 0; WHQLLevel: 0
Vertex Shader Version: 300.FFFE; Pixel Shader Version: 300.FFFF
Using Hardware Vertex Processing
Using Pure Device
Using Resolution 1024x768
3244.667969 fps
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window


Mně přijde, že v tvorbě Device není sebemenší problém. Jen se kreslí naprostý nesmysl. To kulaté by ostatně mohl být jeden z těch objektů scény, jen netransformovaný...
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 864

PříspěvekZaslal: 2. březen 2013, 15:12:40    Předmět: Odpovědět s citátem

frca:

Nepoužil jsi tam nějaký "NVidia DX9 Hack" ? Jsou některé věši, co jdou u DX9 vynutit, např. v oblasti depth stencilu a z-bufferu, ale umí to např. jen NVidia...

Jinak tedy testovat to takhle, to se z toho zblázníš Very Happy Vždycky něco upravit, postnout a zjistit, že to zase nejde.

Používáš tam fixní pipeline ? Nebo shadery a máš je přímo v tom exaci...
Jinak pokud to tedy nemáš nějak licencované apod, nebylo by rychlejší sem dát debug verzi s povoleným DX9 debuggingem, aby se na to někdo, komu to nejde podíval v té "dx utilitě" na debugging ?
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 2. březen 2013, 17:48:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi si fakt koupím nějaký starý komp s atinou. NVidia hacky žádné nepoužívám, ani fixní pipeline, vše je přes shadery.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 2. březen 2013, 18:16:44    Předmět: Odpovědět s citátem



kód:
Platform: Windows x86/DirectX
Built on Mar  2 2013 10:31:54
Windowed mode
Adapter Count: 1
D3DADAPTER Index: 0
D3DADAPTER Description: Intel(R) HD Graphics 4000
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: nvumdshim.dll; DriverVersion: 80011000C25D8; VendorId: 8086; DeviceId: 166; SubSysId: 21F417AA; Revision: 9; WHQLLevel: 0
Vertex Shader Version: 300.FFFE; Pixel Shader Version: 300.FFFF
Using Hardware Vertex Processing
Using Pure Device
Using Resolution 1024x768
958.638611 fps
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window


A jen dodatecne info. V NTB mam dve grafiky (zapojene pres nVidia Optimus). Ale beztak mi to pise, ze mam jen jednu grafiku. Normalne hry poznaji, ze mam grafiky dve Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 2. březen 2013, 19:33:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten výstup z intelů vypadá, jako by se použila barva z jednoho rohu trojúhelníku na jeho celou plochu.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Lemik



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 138

PříspěvekZaslal: 3. březen 2013, 05:42:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Také stále nefunguje...

kód:

Platform: Windows x86/DirectX
Built on Mar  2 2013 10:31:54
Windowed mode
Adapter Count: 2
D3DADAPTER Index: 0
D3DADAPTER Description: ATI Radeon HD 3800 Series
D3DADAPTER DeviceName: \\.\DISPLAY1
D3DADAPTER Driver: ati2dvag.dll; DriverVersion: 6000E000A1C63; VendorId: 1002; DeviceId: 9501; SubSysId: 22A1043; Revision: 0; WHQLLevel: 0
Vertex Shader Version: 300.FFFE; Pixel Shader Version: 300.FFFF
Using Hardware Vertex Processing
Using Pure Device
Using Resolution 1024x768
2179.897217 fps
2154.645020 fps
2248.231201 fps
Releasing DirectX device
Releasing DirectX object
Destroying SDL window
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 864

PříspěvekZaslal: 3. březen 2013, 09:41:09    Předmět: Odpovědět s citátem

V shaderu máš nějakou konstrukci:

kód:

    float4 vertXYTexITimeOffset : POSITION0;
    float3 vert0XYZ : POSITION1;
    float3 vert0RotScaleAlpha : POSITION2;
    float3 vert1XYZ : POSITION3;
    ..... atd až 10


To samé jako výstup ze shaderu mít POSITION
kód:

   float4 position : POSITION0
   float2 texcoord0 : POSITION1;
   float2 texcoord1 : POSITION2;


Tam by imho měla být jen jedna, zbytek TEXCOORD. Mě tedy nikdy pak nešlo POSITION parametry číst v PS.

Tohle jsem v DX9 nikdy neměl, POSITION jsem měl vždy 1x a zbytek jsem předával jako TEXCOORD. Když jsem použil vícekrát POSITION, tak to občas blbnulo.
Ono NVidia shadery jsou imho méně náchylné na chybu, než ty ATI.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 3. březen 2013, 10:22:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za tip, zkusím.
Tak tady: http://franticware.com/files/test6.7z
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 3. březen 2013, 16:40:11    Předmět: Odpovědět s citátem

tato verze uz mi v DX jede dobre
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mafian89



Založen: 21. 10. 2012
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 11:19:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Poslední verze mi jede už OK. Jak OGL, tak DX Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lemik



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 138

PříspěvekZaslal: 4. březen 2013, 12:36:57    Předmět: Odpovědět s citátem

U mě už také funguje jak má.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2014, 15:10:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Kolik z vás tu dělá v Blenderu? Furt přemítám, jak ztvárnit ten editor tratí (asi dost jinak, než jsem tady doposud prezentoval) a nechci, aby to dopadlo tak, že ho nějak navrhnu a pak 90 % lidí řekne, že to rozhraní je na nic. No a Blender je pro mě hlavní inspirace, jelikož jiný 3D modelář nepoužívám (vlastně poslední dobou ani ten Blender).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 864

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2014, 15:20:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Osobně bych Blender jako vzor nebral. Co jsem v tom někdy něco zkoušel, tak to GUI je šílené a celkově je to navržené tak pochybně.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1480
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2014, 15:23:14    Předmět: Odpovědět s citátem

To si chce počkat na lidi, co dělaj v něčem jiném, a znají i Blender, aby řekli, v čem to jiné řešení je lepší. Jinak nejmíň práce je žádný editor nedělat a načíst to z existujícího, třeba ten Blender (a časem load i dalších formátů).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 6 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna