.[ ČeskéHry.cz ].
xna 4 multiplayer pár otázek

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jtomes123



Založen: 23. 12. 2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2011, 22:27:41    Předmět: xna 4 multiplayer pár otázek Odpovědět s citátem

Dobrý den pracuji na jednoduche hře i kdyz ona zas tak jednoducha neni,
ale k mému dotazu potřebuji pomoc z části s clientem a z části se serverem nekamenujte mě prosím zato že se takhle ptám, ale je to moje 1. Multiplayer hra.
-potřebji pomoci s tím aby až server obdrží data od klienta aby si uložil jméno komu ta pozice patří a také tu pozici a pak ji rozesílal ostatním hráčům
-a v klientovy potřebuji pomoci s příjmem dat od serveru a s následným vykreslením toho spoluhráče

Promiňte ze se takhle ptám, ale fakt je to ma první multiplayer hra a nato ze to delam ve třinácti je to docela dobrý akorát tydle věci prostě nějak nedokážu vymyslet a na app hubu byl tutorial na multiplayer pro dva hráče, ale mě dělá potí že to že jich tam muze byt 5, 15, 20, ale i 500 takže tímto prosím někoho zkušenějšího o radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sosarian



Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 18:44:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Tohle je moc složitý na to aby to šlo popsat nějak bez kódu, ale přibližně je to takhle:

No potřebuješ na serveru poslouchat příchozí spojení (přes třídu Socket a metodu BeginAccept)

jakmile se z klienta na server připojíš pomocí třídy Socket a metody Connect, tak na serveru vytvoříš nový objekt

kód:
class Player
{
     Socket Socket;
     Vector3 Position;
}



a uložís si ho do kolece Players

Tuhle kolekci pak můžeš na serveru projet a každej hráč má svůj Socket, přes který mu můžeš posílat data přes metodu Send.

Stejně tak na klientovi budeš mít Socket k serveru, a tomu můžeš přes metodu Send posílat data.

Na obou musíš ješte po vytvoření spojení zavolat metodu BeginRecieve, aby jsi mohl data i číst.
_________________
http://xnaprototype.wordpress.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tommy



Založen: 04. 06. 2008
Příspěvky: 31
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 23:59:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejak nechapu proc je Socket soucasti tridy Player? Takhle vazne ne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sosarian



Založen: 07. 11. 2007
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011, 18:38:23    Předmět: Odpovědět s citátem

tommy napsal:
Nejak nechapu proc je Socket soucasti tridy Player? Takhle vazne ne.

Hráč je reprezentace hráče a né herní postavy.

"Nemá" tam být Position, ale něco co obaluje celou herní entitu, jelikož jediné co tu bylo zmíňeno jako součást hry je pozice, tak je tam jen pozice.
_________________
http://xnaprototype.wordpress.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jtomes123



Založen: 23. 12. 2011
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: 30. prosinec 2011, 11:28:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Děkuji za odpovědi skusim se na to podívat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna