Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jtomes123
Založen: 23. 12. 2011 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 23. prosinec 2011, 22:27:41 Předmět: xna 4 multiplayer pár otázek |
|
|
Dobrý den pracuji na jednoduche hře i kdyz ona zas tak jednoducha neni,
ale k mému dotazu potřebuji pomoc z části s clientem a z části se serverem nekamenujte mě prosím zato že se takhle ptám, ale je to moje 1. Multiplayer hra.
-potřebji pomoci s tím aby až server obdrží data od klienta aby si uložil jméno komu ta pozice patří a také tu pozici a pak ji rozesílal ostatním hráčům
-a v klientovy potřebuji pomoci s příjmem dat od serveru a s následným vykreslením toho spoluhráče
Promiňte ze se takhle ptám, ale fakt je to ma první multiplayer hra a nato ze to delam ve třinácti je to docela dobrý akorát tydle věci prostě nějak nedokážu vymyslet a na app hubu byl tutorial na multiplayer pro dva hráče, ale mě dělá potí že to že jich tam muze byt 5, 15, 20, ale i 500 takže tímto prosím někoho zkušenějšího o radu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sosarian
Založen: 07. 11. 2007 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 27. prosinec 2011, 18:44:30 Předmět: |
|
|
Tohle je moc složitý na to aby to šlo popsat nějak bez kódu, ale přibližně je to takhle:
No potřebuješ na serveru poslouchat příchozí spojení (přes třídu Socket a metodu BeginAccept)
jakmile se z klienta na server připojíš pomocí třídy Socket a metody Connect, tak na serveru vytvoříš nový objekt
kód: |
class Player
{
Socket Socket;
Vector3 Position;
} |
a uložís si ho do kolece Players
Tuhle kolekci pak můžeš na serveru projet a každej hráč má svůj Socket, přes který mu můžeš posílat data přes metodu Send.
Stejně tak na klientovi budeš mít Socket k serveru, a tomu můžeš přes metodu Send posílat data.
Na obou musíš ješte po vytvoření spojení zavolat metodu BeginRecieve, aby jsi mohl data i číst. _________________ http://xnaprototype.wordpress.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tommy
Založen: 04. 06. 2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 27. prosinec 2011, 23:59:31 Předmět: |
|
|
Nejak nechapu proc je Socket soucasti tridy Player? Takhle vazne ne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sosarian
Založen: 07. 11. 2007 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 28. prosinec 2011, 18:38:23 Předmět: |
|
|
tommy napsal: |
Nejak nechapu proc je Socket soucasti tridy Player? Takhle vazne ne. |
Hráč je reprezentace hráče a né herní postavy.
"Nemá" tam být Position, ale něco co obaluje celou herní entitu, jelikož jediné co tu bylo zmíňeno jako součást hry je pozice, tak je tam jen pozice. _________________ http://xnaprototype.wordpress.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jtomes123
Založen: 23. 12. 2011 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 30. prosinec 2011, 11:28:18 Předmět: |
|
|
Děkuji za odpovědi skusim se na to podívat |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna