.[ ČeskéHry.cz ].
Normály Face + Vertex

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Redby



Založen: 20. 11. 2011
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 17:11:05    Předmět: Normály Face + Vertex Odpovědět s citátem

Tak jsem se zamotal nějak do výpočtu normál trojuhelníkové sítě. Potřeboval by jsem zkouknout moje řešení zda je správně, protože to dělá nějaké divočiny.. Mám čtverec

D C

A B

Takto rozdělení na trojuhelníky ABD a BCD. Normály počítám následovně:


Norm ABD = (D-A)*(B-A)
Norm BCD = (D-C)*(B-C)


Dle zobrazeno vysledku, si ale nejsem jist správností. Děkuji za pomoc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1051

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 19:10:54    Předmět: Odpovědět s citátem

mas ich normalizovane? ake divociny ti to roby?
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 20:52:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Ukaž nějaký obrázek, ty výpočty vypadají rozumně, jedině že by chyběla ta normalizace (jak říká nou).
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Redby



Založen: 20. 11. 2011
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 22:36:35    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak dělá mi to toto. Normalizovano mám..

http://imageshack.us/f/192/walkire.png

Normály jsem zkoušel počítat a vypadá to že jsou dobře
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 27. prosinec 2011, 22:52:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud to máš tak, jak jsi to napsal, tak ty 2 normály nepočítáš konzistentně - nemáš zachovánu stejnou točivost v tom vektorovém součinu, musíš v 1 z nich přehodit pořadí těch vektorů v tom součinu - teď se ti počítá 1 normála "nahoru" a jedna "dolů", potřebuješ obě "nahoru" (pozor abys nepočítal obě "dolů", musíš to přehodit správně, ale to jsou jen 2 různé možnosti Smile ).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Redby



Založen: 20. 11. 2011
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011, 19:40:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, díky moc už to funguje. Stačilo to prohodit. Teď řeším jaké bude nejvhodnější řešení osvětlení z hlediska střídání dne a nocí. Napadlo mě buď kolem terenu rotovat světlem, nebo mít světlo stacionárně a měnit intenzitu. Co myslíte?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Redby



Založen: 20. 11. 2011
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011, 21:38:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak světlo jsem vyřešil tak že se pohybuje pouze po ose x a v blízkosti konce a začatku se snižuje / zvyšuje intezita a pak zhasle se vraci na začátek. Celkem myslím že to funguje dobře..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna