.[ ČeskéHry.cz ].
Jaký herní systém byste chtěli ve fantasy RPG?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Design
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jaký herní systém byste chtěli ve fantasy role play hře nebo se Vám nejvíce líbí?
D&D 3 - Icewind Dale 2, Neverwinter Nights
11%
 11%  [ 5 ]
AD&D - Baldur's Gate
14%
 14%  [ 6 ]
D&D - Eye of Beholder
0%
 0%  [ 0 ]
něco typu Might and Magic (6,7)
11%
 11%  [ 5 ]
něco typu Fallout (ale půjde o fantasy)
26%
 26%  [ 11 ]
Dračí doupě (1.6) - zatím ve hře nepoužito
2%
 2%  [ 1 ]
Dračí doupě plus - zatím nepoužito
7%
 7%  [ 3 ]
GURPS
4%
 4%  [ 2 ]
Jiný. Pište níže. (NE WOW ani Diablo)
21%
 21%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 42

Autor Zpráva
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 11:02:52    Předmět: Odpovědět s citátem

ondy1985 napsal:
Wowko som nikdy nehral

Myslim, ze tohle byl dost padny duvod k tomu, aby si drzel hubu!!!! Kdyztak si zahrej aspon trial. Je kompletne za free. (a myslim si, ze nejsi jediny kdo v tyhle diskusi zna WoW tak mozna z recenze a screenshotu, presto tady o nich dokaze velmi "sofistikovane" kecat. I autor tohodle threadu WoW urcite nehral ani minutu.)

Jinak souhlas s Eosiem.

Jeste dodam WoW a Diablo maji hodne spolecnyho, ale jeste vic veci maji uplne rozdilnych. Asi nejvic rozdilny je system boju (tedy prave ta slozka, kvuli ktere lide rikaji, ze Diablo je "akcni hra" a ne "rpg". Jak kdyby na tomhle skatulkovani stal svet). Dost lidi co hralo diablo a melo ho rado prave kvuli onomu "clickfestu", tak po chvili u WoW reklo, ze je to hrozna nuda, protoze tohle tam presne chybi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 351
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 13:52:17    Předmět: Odpovědět s citátem

ondy1985 napsal:
Wowko som nikdy nehral, ale ak je to podobne Diablu, tak sa o RPG neda moc hovorit. Diablo ma brutalne linearny pribeh, bez akejkolvek moznosti ho ovplyvnit, a 100 % hernej doby tvori iba besne klikanie na mys...


UAAAAA vidim RUDEEE !!! Wowko jsem nikdy nehral, ale jestli to je podobny diablu, o RPG se neda hovorit... co to je za vetu, uaaaa !!!!!!!!!!!

---


UAA !!!!!!!!!!!!


UAAAAAAA


Hrali jste nekdy WoW na RP serveru ? (pro predstavu - TO je opravdove a jedine RPG tak jak ma byt)

Elfi jsou elfi, magove jsou magove, kdyz jdes snehem, mrznou ti nohy, opili trpaslik mluvi jako opily trpaslik a promenaduje se nahy v hospode...

Takovehle zazitky delaji poradnou hru hrou, a proto je to take nejprodavanejsi a nejhranejsi hra poslednich let. Protoze jestli wow neni RPG, tak nevim. Neexistuje zadna jina hra, po ktere bych si rekl, jak je realny svet nudny - a tomu uz se rika ponoreni do hry, to je opravdova hra - ne jako "trapne" a zdlouhave kresleni mapy na ctvereckovy papir a tvarit se, jak jsem prekvapeny a zniceny, kdyz na cernem monitoru blika napis "Zasahl te troll, ubira ti 10 zdravi. Krvaci ti ousko. Co udelas nyni? "


pffffffff.....


edit : K tematu - herni system pro fantasy hru - idealni by byl podobny WoWku. Sry, ale nezajima mne, ze anketa wow nepovoluje.. ale podivejte se na pripravovany fantasy MMORPG LOTR. Temer jako wowko, hlavne tedy interface je docela podobny.... a proto to bude takova pecka Smile Protoze to je proste fajn .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 15:48:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještěr napsal:
SPECIAL fungoval i ve fantasy prostředí (Torment)

Nikoliv, v Tormentovi je AD&D2.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Asan



Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 18:37:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Pár zajmavostí - Fallout měl být GURPS (dokonce se dá ještě na netu najít artwork - Fallout:A post nuclear GURPS game). Kvůli neshodám si ale autoři vytvořile ne nepodobnej, ale vlastní systém. Planescape je na AD&D, ale myslím, že si téměř zaslouží označení PS:T system, protože to, co z toho vytáhli ve hře, je nářez... Smile.

Jinak k těm hádkám co to je RPG. Jak je krásně psáno na wiki - pokud je bráno čistě role-playing game, tak by tam spadly skoro všechny PC hry, neboť "ten chlápek s raketometem v batohu" je taky role, ne?
Takže asi nejlepší způsob jak oddělit RPG hru, alespoň dle názorů hráčů, je míra důležitosti daná na vývoj postavy. Takže Diablo je RPG, tečka. (Mimochodem, hodně dobře udělaný).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 21:52:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Rozdeleno: o interface v MMORPG se prosim dal dohadujte zde: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=318

A jeste k tematu: Kvalitu herniho systemu pro RPG bych rozhodne neposuzoval jeho komplexnosti nebo nedejboze mnozstvim vypoctu a statistik, je blbost. Pokud uz, tak vyvazenost - ale ta se zas dost spatne meri.

Cilem herniho systemu je umoznit a podporovat hrani, takze dobry herni system je takovy, o kterem hrac skoro ani "nevi", u ktereho nemusi dlouze premyslet k cemu jaka vlastnost je, a pokud ji zlepsi, tak si lamat hlavu s tim, co vlastne je na tom vyssim levelu jinak. Z toho vychazi i jednoduchost pravidel pro stolni RPG hry - pravidla tam nejsou proto, aby hraci mohli hazet kostkou a pocitat utocna a obranna cisla, ale proto, aby herni svet mel nejaky rad. A cim mene "rusi" pri hrani nejakymi vypocty, tim lepe.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Triple T



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 12
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 23:19:00    Předmět: Odpovědět s citátem

gindar napsal:
něco typu Fallout (ale půjde o fantasy)
Neco typu Arcanum?
Lando napsal:
Me by se treba nejvic libilo rpg ve stylu diabla (hlasoval sem pro fallout, taky super hra), hromada nahodne generovanejch veci, moznost vice buildu u kazdy postavy, nahodne generovany lokace...
Neco jako Nethack?
OndraSej napsal:
A cim mene "rusi" pri hrani nejakymi vypocty, tim lepe.
I proto, ale hlavne ze zvedavosti, jak by to dopadlo, hlasuju pro univerzalni Risus.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2007, 23:59:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Flash napsal:
Dost lidi co hralo diablo a melo ho rado prave kvuli onomu "clickfestu", tak po chvili u WoW reklo, ze je to hrozna nuda, protoze tohle tam presne chybi.

Ono to neni o clickfestu, i kdyz ze zacatku sice jo. Pozdeji uz je to jenom o buildech postav a klikani je jenom zpusob, jak urciteho naplanovaneho buildu dosahnout. Jako ta hra skyta opravdu hodne veci, o kterych jsem nemel ani poneti, dokud jsem nezacal cist clanky od lidi, co to hrali roky na realmu.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2007, 11:07:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasím s Eosie - Diablo 2 později není o clickfestu. S bezhlavým klikáním by si to na Hell nedohrál.

OT: což mi připomíná, že už bych to mohl někdy dohrát za svojí kouzelnici na 78. levelu... zasek jsem se v 5. aktu na hell
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2007, 15:43:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Flash napsal:
ondy1985 napsal:
Wowko som nikdy nehral

Myslim, ze tohle byl dost padny duvod k tomu, aby si drzel hubu!!!!

Prave preto, ze som to nehral, tak som napisal, ze to co tvrdim plati len ak je to na systeme Diabla. Teda som hodnotil Diablo, a nie WoW. Tak skludni hormon a neotvaraj si tu na mna tvoju nevymachanu papulu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Peregrine



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 16777215

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2007, 16:01:51    Předmět: Odpovědět s citátem

ondy1985 napsal:
Flash napsal:
ondy1985 napsal:
Wowko som nikdy nehral

Myslim, ze tohle byl dost padny duvod k tomu, aby si drzel hubu!!!!

Prave preto, ze som to nehral, tak som napisal, ze to co tvrdim plati len ak je to na systeme Diabla. Teda som hodnotil Diablo, a nie WoW. Tak skludni hormon a neotvaraj si tu na mna tvoju nevymachanu papulu.

super, uz to zacina.... JIHHAAAAAD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2007, 17:30:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Peregrine napsal:
super, uz to zacina.... JIHHAAAAAD

Ne, spis konci. Vse podstatne bylo receno. Neserte se do WoWka, kdyz ste ho nikdy nehrali. Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2007, 17:34:14    Předmět: Odpovědět s citátem

ondy1985: Technicka poznamka - neznam teda Flashe tak duverne, ale myslim, ze si papulu obcas umyva Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
gindar



Založen: 05. 10. 2007
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2007, 20:33:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Sproste jsem to tu rozviril. Omlouvam se WOWkarum a Diablistum.

Wow a diablo, nechci pro to, ze jsou to systemy jen pro pocitacovou zabavu.
Ostatni tady uvedene jsou vic ci mene Pen&Paper. Ano i uzasny Might and Magic ma viditelne znaky pro PnP pravidla, uz jen to ze damage se uvadi ve forme 1d6 (kostek). Wow a Diablo, jsou jakoby synteticka (nerikam spatna) RPG, oboji jsem hral, oboji je promakane a dobre.

Proc jsem uvedl Fallout a GURPS? Prave kvuli rozdilum, ktere i kdyz jsou na prvni pohled nepatrne, na stole s DejMistrem se projevuji dost.

A proc to vsechno? Chci udelat vlastni herni system a anketu jsem umistil abych se dozvedel, ktere prvky z kterych systemu nejvice hrace zaujimaji. Mam na mysli ty originalni prvky pro kazdy system. Fallout - perky, Might and Magic - prace se skilly atp.

Wow je pro tento muj ucel nepotrebne, chci udelat system do nejz nebude problem proniknout. Navic zdroje WoW nejsou tak dostupne jako u ostatnich RP systemu. Sam jsem hlasoval pro M&M6,7.

Nechtel jsem vas nastvat (sry Flash).

PS: Ve vysledku vezmu jeden ze systemu a nektere veci z jinych do nej 'naimportuju'. Nevim jak se to zdari. Nejake podnety? Rady?

Budu rad. A nehadejte se!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2007, 00:49:41    Předmět: Odpovědět s citátem

jj system kdy si na zacatku neco vyberes a jses tim az ... nez te to prestane bavit me taky moc nebere. Mam rad hry kdy dostavam a vylepsuju si veci tim, co delam.Ne jak ve spouste her napr cely den kacim drevo abych si pak za level dal body na lepsi strelbu ... a ideal by asi byl kdyby tohle nebylo treba a vse zalezelo opravdu jen na hracovych schopnostech Smile
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gindar



Založen: 05. 10. 2007
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2007, 07:54:10    Předmět: Odpovědět s citátem

tucna: To neni OT Smile to je prvni poradny post k tematu Smile

O skryvani hodnot skillu a atributu jsem uvazoval. Pokud jsi hral Cardhalii, tak tam to bylo castecne. Trochu mi to chvilemi vadilo, protoze jsem mel dva mece a nevedel ktery je lepsi, i kdyz mi jeden zvedl DMG vic nez druhy, tak jsem nemohl tusit jestli druhy nema jeste nejake magicke dmg navic, to se proverilo az bojem. Nevim jak moc je to dobra cesta.

Jinak mam v planu logicnost, spis. Take v tom, ze nebudou ve hre haldy zbrani a zbroji, sundavani a nasazovani zbroje bude trvat nejakou dobu ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Design Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna