Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KotOr
Založen: 13. 03. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 13. březen 2012, 16:53:48 Předmět: Nástroj UDK |
|
|
Zdravím všechny. Potřeboval bych pomoc hledám někoho kdo umí dobře s Unreal Enginem. Jak jistě víte nedávný hit Mass Effect 3 který je stavěn na tomto skvělém enginu. Tak právě sní potřebuji pomoct hra u nás vyšla v angličtině a překladatelský tým pod vedením Marka Tvrdého pro ni udělal češtinu, ta šla bez problému, ale problém je v DLC které je šifrované, však texty se podařilo vyextrahovat ale je problém je zase dostat zpět.
Tady je vyjádření:
ME3 - potřebujeme SFAR importer. Zatím není, existuje pouze exporter.
Pinnacle Station - TLK soubor s texty je zabalen v jiném souboru a ten hlásí chybu velikosti, případně hra označí DLC za vadné a odmítne ho.
Proto se ptám zda by někdo měl nápad jak tento problém vyřešit. Děkuji za pomoc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zapytchu

Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 13. březen 2012, 17:18:32 Předmět: |
|
|
Jedná se o neautorizovaný překlad? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KotOr
Založen: 13. 03. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 13. březen 2012, 17:24:33 Předmět: |
|
|
Ano jedna se o neoficiální fanouškovský překlad. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 14. březen 2012, 09:41:03 Předmět: |
|
|
K dispozici je i už oficiální čeština. Takže není co řešit  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KotOr
Založen: 13. 03. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 14. březen 2012, 14:25:27 Předmět: |
|
|
To vím sám mám origo od xzonu kerý byl sponzorem týmu Marka Tvrdého. a pokud by jste zavítaly sem http://masseffect.herniweb.cz/news/ trochu pročetly forum tak víte že jsou problémy dostat texty z DLC zpět do hry a tento případ je podobný i u DLC pro ME1 Pinnacle station. Já s překladatelským týmem nemám nic společného. Na forum bylo řečeno že hledají někoho kdo umí pracovat s UnrealE jinak se jim ASI nepovede dostat texty do hry neví jak. Tak zkouším někoho najít. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 15. březen 2012, 00:27:49 Předmět: |
|
|
Aha, tak to jsem nevěděl. Mohl bych pomoct s RE a programováním, udělal jsem už spoutu nastrojů (např. pro rozbalení archívů, převody souborových formátů, apod.) do různých her (např. F.E.A.R. 2, Imperium Romanum, Dawn Of Magic, Jericho, Arcanum, atd.), problém je ale v tom... že už to nedělám
Nejenom, že je to na hranici s legálnosti (odstranění ochrany, RE, popř. i modifikace), ale taky je to časově náročné, a výsledek většinou ani nestojí za tu námahu.
Kolik lidí vlastně "potřebuje" tu češtinu? Dělali jste nějaký průzkum? Nebo alespoň víte, kolik lidí si stáhlo tu češtinu do ME3? Jestli to totiž má vůbec cenu.
Jinak ti doporučuju se zeptat na fóru XeNTaXu, protože ten je na tyto věci zaměřený, a pravděpodobně tam najdeš někoho kdo vám opravdu pomůže.
P.S. Já už tam nejsem aktivním členem, takže mi tam určitě nepište  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KotOr
Založen: 13. 03. 2012 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 15. březen 2012, 14:51:08 Předmět: |
|
|
Co vím je že ten SFAR je nějaký nový druh kodování co EA/BioWare používá tudíž nám oficiálně nikdo neporadá jak ho bezproblému rozšifrovat. Potřebujeme někhoho šikovného kdo stím umí pracovat nebo to nějakým způsobem obejít |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sasaalexandr
Založen: 17. 03. 2012 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 17. březen 2012, 22:19:39 Předmět: |
|
|
Zdravím pardon že tady obtěžuju , ale jak sem si všimnul tak komunita na herniwebu mass effectu je celkem dost nespokojená kvůli tomu že nemají přeložené některé části hry ,tak jestli by tady náhodou třeba crypton, který má velmi zajímavé forum, nechtěl udělat nejaký ten decoder na ten novej typ souboru (SFAR) a prosím at neříká že uplně přestal programovat když tamhle má celkem zajímavý forum kde je stále aktivním administratorem.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|