.[ ČeskéHry.cz ].
Novus Inceptio
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 16. červen 2016, 21:38:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak další update je venku, tentokrát zaměřený na komunitou hodně požadované vlastní waypointy - trošku se to rozrostlo na více možnosti a menší příprava na další update (který už bude konečně obsahovat slibované tutorial questy;) )



New content

  • WAYPOINTS - a basic system for creating custom waypoints
  • WAYPOINTS - custom waypoint is required to produce - the production section "HI-TECH" - requires an ancient crystal
  • WAYPOINT - custom waypoint acts as an object in the world - has its own 3D model. When the location is automatically placed about half a meter in front of the player character (you can not define its own position).
  • WAYPOINTS - Custom waypoint can be took for other uses.
  • WAYPOINTS - new on screen indicator system, which displays the monitoring indicators in the game (direction and distance to any object - a waypoint ,towers, claim token etc.)
  • WAYPOINTS - Claim token is automatically set indikator active (can be changed on world map)
  • WAYPOINTS - custom waypoint is automatically set active (can be changed on world map)
  • WORLD MAP - It contains a new legend for the map.
  • WORLD MAP - You can filter the waypoints that show - player, towers, claim token or custom waypoints
  • WORLD MAP - You can disable the names and details of waypoint - for better readability of the map.
  • WORLD MAP - the possibility of setting on screen display for each waypoint - off and on - suitable for watching towers, claim token or custom waypoints set off when not needed (But only for targets that are not distant more than 6 km).
  • WORLD MAP - Data on the active waypoints are saved only for the claim tokens and custom waypoints.


Gameplay changes

  • CORE - The game automatically pauses when an open setting (only in game, not in main menu) - possible only for Single Player mode.
  • Picking cherries and apples from the tree now improves "FORAGING" skill.
  • Planting seedlings improves "GARDENING" skill.
  • Mushrooming improves "FORAGING" skill.
  • The harvested leaves from shrubs Improves "FORAGING" skill.
  • The harvested azalea from shrubs improves "GARDENING" skill.


Issue fixes

  • Fixed some issue with interaction.
  • Fixed some issue with player jumping animations.
  • Fixed some issue with crash game in winter anomaly (we hope will this help).
  • Fixed issue with the problem blending into the night sky in the morning.
  • Fixed issue with underwater plants that game defined as ground shrubs.
  • Is no longer possible to lay the fireplace and other items on water levels - each item is placed on the surface of the ground (under water).
  • Supplemented by missing labels for some items.

_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 17. červen 2016, 12:22:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl bych dotaz jakým způsobem děláš dokumentaci, když jedeš víceméně one man show a nový věci přibývají a přibývají. Případně jak máš organizovanou práci - návrh, implementace atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 17. červen 2016, 13:29:21    Předmět: Odpovědět s citátem

JC napsal:
Měl bych dotaz jakým způsobem děláš dokumentaci, když jedeš víceméně one man show a nový věci přibývají a přibývají. Případně jak máš organizovanou práci - návrh, implementace atd.


Tak spousta věcí se drží původního konceptu a návrhu.
Jen se postupně přidávají nebo vylepšují (upravují).

V zásadě mám vše v hlavě a pak spoustu popsaných papírů a poznámek a tabulek, grafů, plánu se vzorečky či s herní logikou (kde vždy zpětně řeším změny atd.).

Organizace je taková, že jsou hlavní úkoly, které se implementují a rozšiřují.
V zásadě ještě nedošlo k něčemu co by nebylo v původním plánu a s čím se nepočítalo nějak dopředu, že ve hře bude.

Jen se prostě něco mění ale hlubší logika je stejná.
Kolikrát se jen něco změní na oko - vizuálně pro hráče, ale vnitřní logika je původní - jen se zjednodušuje výstup ven a práce s výstupem.

Většinu věcí naplánuji s ohledem na již hotové věci, proberu s kolegou (co má na věci jiný pohled) zdali to má hlavu a patu a implementuji do hry.

Ale nejvíce času bere to plánovaní co jak proč a aby to nekolidovalo.
Takže třeba celý den-dva-týden řeším v hlavě co jak udělat - jak by to mělo fungovat, zdali to je možné napojit na již hotové věci a jak. A jak se s tím bude dál pracovat (v toto období jsem jako tělo bez duše a jsem ve svém světě Very Happy ) .

Hodím si stručné schéma na papír a zásadní body si označím a pak už jedu.
Hotové ve hře to je většinou za chvilku, ale musím mít v hlavě přesnou kostru a logiku + zásadní body na papíře.

Vždy mám ale přesný úkol - hlavní cíl co udělat. A pokud mě během toho napadne něco jiného, nebo jak to využít pro další účely - tak si udělám poznámku - ale snažím se nijak nenarušit aktuálně probíhající úkol.

Nebo vím, že chci udělat tutorial questy, pro ně již mám hotov vlastní plugin atd. Ale do hry je nemohu dostat dříve než budou hotové waypointy, napojen lokalizační systém apod. Tj. jsou nějaké moje logické priority, které ještě ovlivňuji priority dle hráčů (vždy je nutné dát hráčům něco co si přejí a nijak to nenarušuje koncept a logiku).
Některé věci tedy co jsou v plánu (a slibech) nejde do hry dát dříve než se udělají jiné kroky a body.

Mezitím se třeba někdy vracím k dořešení již hotových věcí (nástavby - pokud je ve hře již implementovaná logika co nedovolovala udělat upgrade a nastal čas to dořešit - vylepšit).

Nevím jak lépe to popsat, ale je to můj vlastní organizovaný bordel v kterém se vyznám jen já Very Happy
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 17. červen 2016, 21:06:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za odpověď, byl jsem zvědavej jestli to má hodně striktní řád a asi chápu jak to funguje Smile

Osobně se v tom dost ztrácím i přes snahu používat OneNote, Excel, klasický papíry a různý TODO šílenosti. Takový velký projekt by byl moje smrt Smile

Držím palce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2016, 16:22:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak po delší pauze tu máme další aktualizace;)

Více zde:

http://steamcommunity.com/games/386590/announcements/

Případně rychlo info níže:




_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2016, 20:42:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc pěkná práce Smile plánuješ vytvořit nějaký vánoční event?
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2016, 21:23:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Vánoční - uvidíme...

Jako první bude Halloween event a dle toho jak ho lidi přijmou se udělá případně i vánoční.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 21. říjen 2016, 21:43:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak a 0.10.001 je veku - uff

ODKAZ: http://steamcommunity.com/games/386590/announcements/detail/975419914899288729

Jedná se opravdu o dost velký a zásadní update.

Cz text nestíhám řešit, takže text ze Steamu níže...



Hello everyone,

this update is really huge according to number of changes made.

There are many new features and changes so it was impossible to describe all of them in changelog or right there in text.

Reworked whole UI
UI is now more user friendly a reflects (almost) everything. Our game is really complex and many inside mechanics weren't presented in useful form or at all. New UI should be much more intuitive especialy to newcomes.
Well, of course you can expect tweaks and probably fixes on this field.

But as usual, one picture is more than thousand of words. Check it out or even better, see you in game.



Trading terminal
Trading terminal was added to game, there you can buy and sell stuff.
Terminal can be found in main tower, or you can build one by yourself (blueprint needed).
Please keep in mind that this new feature is just kickoff, there will be much more stuff in future.



Fighting overhauled
Fighting got new UI, it should be also much more intuitive and reflecting battlefield situation. Now it should be much easier to understand against what are you standing.



Halloween event
First halloween event was started. Game is now little bit crazy, but that's what halloween is.
Event will be ended on November 7th 2016, so it will run for 2 weeks and will be triggered every year from now.



Improve your tools, weapons and armor


_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2016, 12:49:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Narazil jsem na celkem povedený CZ gameplay NI.
Už to je s new UI a bojem - a jako mám radost - práce nese ovoce - tam kde lidé nevěděli co dělat už věcí (jako jo není to ještě dokonalé, ale...)

https://youtu.be/w-Ul95QPy9Q
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 546

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2016, 13:01:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Gratulacia ! Smile vidno, že sa hre darí a ludia maju o ňu záujem. Kedy plánuješ nasadiť online? A čo ďalšie projekty? Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 25. říjen 2016, 13:39:14    Předmět: Odpovědět s citátem

RS napsal:
Gratulacia ! Smile vidno, že sa hre darí a ludia maju o ňu záujem. Kedy plánuješ nasadiť online? A čo ďalšie projekty? Smile


hh:)

Online - jakmile to bude možné Razz
Další projekty - pracuje se na nich - ale NI teď potřebuje trošku více práce aby se i nadále prodávalo minimálně jak se prodává a mohlo tak financovat moje živobytí a vrtochy - hlavně vývoj logicky;)
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2016, 13:08:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tak se stihl další update - aby byl připraven na nové hráče (zde byl hodně velký problém s tím jak hra pomáhá nováčkům).
Plus bylo přidáno i něco pro ty co hru stále aktivně hrajíWink



Hello everyone,

so we've got another new update!

We will not write an essay - the pictures tell everything ...


Improved help system & tutorial quests!



Points of interest places & the first quests!




Special trading terminals around the world!



Halloween event still run!



And as usual, changelog:

Tutorial quest and improved help system

  • The new startup basic tutorial quests
  • Tutorial will turn on automatically for every new character
  • Tutorial can be re-activated via the help system (key F2)
  • Tutorial can be interrupted via the help system (key F2)
  • The tutorial can be completed only around the starting point!


Quests & Points of interest

  • In the whole world is randomly generated special place - a point of interest
  • At these places you can sometimes fulfill a quest and get the reward.
  • At these locations you can also find interesting things or helping objects for travel throughout the world.


New content

  • It is possible to pray
  • Prayer raises the appropriate skill
  • Praying is possible on the 1st Annual statue
  • Pray it can also be an specific locations around the world.
  • Praying add small % to hit points, hungry or thirsty. Depending on your Praying skill and luck.
  • New item "Minor Healing Potion"
  • New item "Lesser Healing Potion"
  • New item "Healing Potion"
  • The new "Eye" - the loot from some creatures
  • The new "Tooth" - the loot from some creatures
  • The new "Claw" - the loot from some creatures
  • A new blueprint for "Minor Healing Potion"- It is necessary to learn it - found in a crate or buy.
  • A new blueprint for "Lesser Healing Potion"- It is necessary to learn it - found in a crate or buy.
  • A new blueprint for "Healing Potion"- It is necessary to learn it - found in a crate or buy.


Gameplay changes

  • Off Option pull your weapon using LMB - there were unnecessary problems - weapons is posible continue to be pull out using the TAB key
  • Raising interaction Collider world for some resource objects
  • Opening the containers have sound
  • Reduced drop the units of items in reward chests
  • Reward chests after opening are not destroyed.
  • Reward chests disappear after they are fully empty.
  • Trade terminal can only be located on your land/deed.
  • Halloween tonic after drinking now return an empty bottle.
  • Reward chests from the creators do not spawned around the world.
  • Reward chests from the creators is the newly spawned as part of the point of interest - chests spawn is random.
  • Added new Help hints on the right side for some situations in the game.
  • The ability to perform A2-A extract as a collective action.
  • Possibility to fill a bottle of water in your inventory if a player stands near the well.
  • Map can not be opened if the active constructional mode
  • Constructional mode can not be opened if the active map
  • Reduced drop an item while fishing.
  • Increased spacing anomalies - current anomalies are temporary - will be major changes coming soon!
  • Looting from the monsters now have sound.
  • The new sounds for some events.


Issue fixes

  • Fix some calculations to recover stamina
  • Fixed problem when leaving the building mode, which occurred in some situations, to hold the component.
  • Fixing broken drop/place action - if the object stray zero position in the world - is returned to your inventory
  • Fixed an indicator of life (Hit Points) in a character windows
  • Blueprint does not already have two recurring description
  • Fixed monster volume for idle state sounds
  • Removing annoying sound at idle state crabs
  • Trade terminal is no longer possible to pick up in the tower.
  • Correction animation of monsters
  • Unstuck already responds to key - U
  • Dragging craft window is now also possible over its entire upper width (not just the upper left corner)
  • Context help for weight in inventory not overflows the background.
  • Repair transition animations jumping to swimming. When character jump into the water.
  • Fixed problem with the detection of safe zones - if your claim land token is not completed.
  • Fix some issues during a fight - attack vs defense
  • Correction generating large old oaks



Hotfixes

  • It is possible to cook at the "Point of Interest" fire. (fire is detected in craft window as craftstation)
  • Correction of calculation of the maximum life - after loading the data is no default set on the value of 100 (even if you have more life).
  • Correction of some generation problem "Point of Interest" places.

_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2016, 23:03:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Jinak Halloween sleva již běžíWink



A dokonce se podařilo projekt prodrat i na Steam Halloween main page (sice jsem musel napsat přímo Valve , ale lína huba holé neštěstí (nebo jak se to říká...) Twisted Evil



[/img]
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 10. listopad 2016, 09:37:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako já vím, že chlubení smrdí - ale když je po ránu mega radost tak to jinak nejde.

Hlavně to je vnitřní zadostiučinění, že to má pořád smysl.

Celou noc se NI drží na prvním místě TOP Early Access a dokonce hitnulo i 6 místo v globálních prodejích Shocked

Teď to bude klesat jak jde Amerika spát, ale jako jo - mám radost a je skoro až k nepochopení, že si NI po roce vede lépe jak v dny vydání Very Happy
(jo já vím, že za to může sleva, ale i tak...)



_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 332
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 11. listopad 2016, 12:27:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Včera jsem si toho všimnul, gratuluju Smile
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Další
Strana 39 z 41

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna