Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 22. říjen 2012, 09:38:10 Předmět: |
|
|
manutara: A ty nejake skusenosti mas? Tak napis
Mne akorat z Intel AppUp volali nekdy pred rokem, kdyz nasli nase starsi WM hry, a lakali vyvojare aby tam sli, ale v te dobe jsme nic nevyvijeli. Ted bychom mohli hry vydat i pro PC, tak na to asi mrknem, dik za tip |
|
Návrat nahoru |
|
|
manutara
Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 22. říjen 2012, 11:11:04 Předmět: skusenosti |
|
|
skusenosti mam, ale nie predajneho charakteru, takze vam neviem
povedat ako to je s warez na tejto platforme.
cena (registracia vyvojara) je myslim okolo 100$, ale prvy rok sa
neplati, je nutne si kupit ``code-signed certificate'' ktory stoji do
200$ rocne, ale tiez funguje to, ze prvy rok je to zadarmo. aj ked
nechcem zavadzat, to s prvym rokom fungovalo doposial, tak som
si nie isty ci to stale funguje. percenta z predaja su podobne ako
na inych platformach, dalej je mozne vydavat aj ``kniznice'' s tym,
ze kto to vyuzije plati vyvojarovi nejake percenta.
najvacsia nevyhoda intelappup je zrejme publikum. mnozstvo ludi
na appup store sa pokial viem neda porovnavat s appstore applu a
androidu.
zatim...
(niektore info nemusia byt presne ) _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 22. říjen 2012, 11:36:01 Předmět: |
|
|
S tím odpuštěním poplatku první rok to zní docela pravděpodobně, stejně to má zatím Amazon Appstore pro Android, roční poplatek je 100 USD, ale první rok je zdarma. Jinak FireLords se na Amazonu prodal už 1 kus (ale nedělá se vůbec žádná reklama), tak tu registraci pak musíme včas zrušit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
abuki
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 22. říjen 2012, 11:59:59 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Když bylo prodaných něco přes 100 kusů, unikátních hráčů podle Flurry už bylo přes 7 tisíc (drtivá většina z Číny). |
Chtěl jsem se zeptat - nějaké tipy právě na (jednoduché) řešení analytik? Znamená to v principu, že se odesílá IP a nějaký unikátní identifikátor zařízení při každém spuštění? S tím, že teda reálných hráčů může být teoreticky víc, protože mohou být offline?
A jak k tomu přistupují hráči? Informujete je o tom, že jsou měřeni nebo to je prostě všem šumák? (mě by to bylo a je šumák, jen by mě zajímala jaká je obecná reakce publika ve větším měřítku) _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 22. říjen 2012, 12:57:45 Předmět: |
|
|
Hráči vidí v permissions dané hry, že má plný přístup k internetu, případně i v popisu je napsán účel (že se stahuje online score v DeathMetalu, a v obou hrách se ještě stahuje náš vlastní banner do hlavního menu). Jako vedlejší efekt při žádosti o stažení na mobil náš server dostává IP, to je stejné jako když jdeš někam na web a tam si taky nikdo explicitní souhlas uživatelů nežádá a pro statistiky to používá. My žádné další info z telefonu netaháme ani k ničemu nepoužíváme, jen statistiku unikátních IP, ze kterých přišel požadavek.
Druhá otázka je měření na iOS, tam je použito Flurry které už umí zjistit informací víc (i měřit délky session), což je ale opět velmi rozšířené řešení, kde my nic dalšího nepřidáváme.
Jo a jsem noob |
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 22. říjen 2012, 13:04:28 Předmět: |
|
|
abuki napsal: |
A jak k tomu přistupují hráči? Informujete je o tom, že jsou měřeni nebo to je prostě všem šumák? (mě by to bylo a je šumák, jen by mě zajímala jaká je obecná reakce publika ve větším měřítku) |
Jak uz tu psal Mem. Pouzivame Flurry (www.flurry.com).
A k te citovane otazce. No uprimne, jak moc lidem vadi, ze prakticky kazdej web je monitoruje? Mozna nekterym to vadi, ale pravda je takova, ze treba tenhle web sleduje o pristupujicich uzivatelich pres GA podstatne vic informaci, nez co se da sledovat u mobilni appky pres Flurry, a zatim za skoro 10 let existence si nikdo nestezoval, ze tu na webu mame analytiky a ty lidi naprosto bez jakekoli bazne a hany tvrde monitorujeme
Samozrejme je to absurdni. Monitorovani uzivani tve vlastni aplikace je v soucasnosti na stejne urovni jak monitorovani pristupu na tvuj web. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. říjen 2012, 13:01:41 Předmět: |
|
|
DeathMetal HD je už v AppStore skoro týden, takže jsme mohli udělat srovnání míry pirátství Androidu (warez z celého světa) a iOS (stejně jako u FireLords zatím drtivá převaha Číny). Napsali jsme to do blogu na našem webu, ať si udělají představu jak platící hráči, tak warezáci (z nichž u mnoha předpokládáme, že při stahování her z fór ani neví, že dělají něco špatného), třeba to zaujme i nějaká média:
http://playito.com/piracy/
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 26. říjen 2012, 13:21:37 Předmět: |
|
|
Pri tehle malych poctech prodeju to bohuzel ale nejsou vubec relevantni data. Tezko se z toho daji vyvozovat nejake zavery.
Snad jediiny zaver je, ze na Androidu je ten warez rozprostren po celem svete. Kdezto iOS je proste pouze cina (ne drtiva vetsina jak pise Mem - je to proste jen Cina - pripadne cinan na navsteve v US ). Ale i to je naprosto informace bez jakekoli vahy, protoze ty hry se zatim rozsirily tak malo, ze ani nemely potencial nejakou waez scenu oslovit. Je celkem prekvapivy, ze ti cinani si toho vysimli Proste duslednej narod |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. říjen 2012, 18:49:30 Předmět: |
|
|
Flash: jj to je jasny, tak to dokonce piseme i v tom clanku:
citace: |
Maybe if we ever get so lucky and sale our games in tens of thousands of copies , this rate would change significantly (we will keep you posted in that case), but this is how it looks now. |
Na Androidu se nicmene ten warez rozsiril velmi i prestoze hry nejsou tak zname, to jsou stovky webu casto s dost vysokymi PR, tam uz to asi pomerem prilis nezahybe ani kdyby se zacaly prodavat ty desitky tisic. Na tom iOS mi nezbyva nez verit tvemu odhadu, ze jailbreak pro kradeni her delaji jen Cinani a az se o tech hrach dozvi zapadni svet, tak pomer rychle spadne |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 12. listopad 2012, 19:30:36 Předmět: |
|
|
OT: Před pár dny jsme se neplánovaně rozepsali o platbách z app storů a povinnosti registrace k DPH ve vedlejším vlákně, teď jsem to tu chvíli marně hledal pro crustyho, tak to sem ocituju, ať to je na jednom místě, a případně může dopsat info někdo, kdo je víc v obraze:
Mem napsal: |
Plátcem DPH se musíš stát i ve chvíli, kdy poskytuješ službu do jiné země EU a platí ti někdo, kdo je sám povinen přiznat a zaplatit DPH. Mediálně známým případem je reklamní systém Google AdSense. Jakmile začala lidi vyplácet irská pobočka Googlu (tj. v EU místo USA), museli si DPH zaregistrovat, viz http://jakpodnikat.cz/adsense-dph.php.
Ale to jen proto, že v AdSense člověk poskytuje službu samotnému Googlu Ireland a ten je současně plátcem DPH! Případ prodeje her přes Play/App Store by ale měl být něco jiného, protože ty neposkytuješ Googlu/Applu službu, ale pouze za provizi využíváš jejich prodejní kanál, prodáváš koncovým spotřebitelům (ti většinou plátci DPH nejsou, a i pokud jsou to živnostníci nebo firmy, asi těžko si dají tvé hry do nákladů U apek už to může být jiné, netuším).
Tak pak už řešíš opravdu jen ten limit, což je v ČR v současnosti myslím příjem 1 milionu za rok.
Třetí možností je zaregistrovat se k DPH dobrovolně (resp. FÚ o to požádat a měl by automaticky vyhovět), ale to pro většinu normálních živnostníků přináší spíš jen otravné vykazování (v ideálním případě jednou za 3 měsíce výkaz DPH). Každopádně pokud bys byl z jakéhokoliv důvodu k DPH zaregistrovaný, tak z prodeje těch her už musíš DPH odvádět, tj. ideálně jim tu DPH ve storech nastavit. A rozhodně to nesmíš udělat naopak, u her nastavit DPH a pak ho neodvádět, to by bylo krácení daní
P.S.: Dívám se do smlouvy s Googlem ohledně Play Store, a pro příjem a zprostředkování plateb je tam firma Google Payment Limited se sídlem v Londýně. Takže je to taky v EU, nicméně měla by platit ta informace o tom, že neposkytuješ službu (narozdíl od AdSense, kdy jim na svých stránkách dovoluješ zobrazovat jejich reklamy). |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 14. listopad 2012, 22:09:02 Předmět: |
|
|
no citam to cele a zaujmalo by ma ten nejake zmysluplny zaciatok pre android aspon v bodoch v teorii ak mam hru spravenu abo hoc len live wallpaper _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 16. listopad 2012, 13:58:04 Předmět: |
|
|
Článek o playito jsem četl i to, co mají k tématu na stránkách a nechápu na tom jednu věc, rád si ji nechám vysvětlit.
Říkáš tam, že je problém placení serveru, který využívají i piráti. Statistiku pirátství si dělal právě dle využívání serverů -> pokud dokážete zjistit, jestli je hráč platič, či pirát, tak proč po prvním požadavku o server se zpět nepošle "zavři aplikaci a nedovol ji se připojovat"? Pak samozřejmě budou tuto situaci ostatní řešit tak, že se připojovat nebudou. Výhoda - téměř nulové náklady na piráty. Nevýhoda - nezjistíte tak snadno počet pirátů. Co je na mé úvaze chybného? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
Zaslal: 16. listopad 2012, 15:12:30 Předmět: |
|
|
Platiče od piráta nelze rozlišit. Podle čeho taky? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 16. listopad 2012, 15:18:09 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Platiče od piráta nelze rozlišit. Podle čeho taky? |
Už mi to došlo.. No nic. Jako bych nic nenapsal.
Třeba časem bude většina her využívat Diablo 3 řešení proti pirátům, včetně těch mobilních. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|