Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 11. leden 2013, 16:01:18 Předmět: glFrustum :: Výběr jednotek |
|
|
Zdravím, snažím se dodělat jednu ze svých semestrálek, kde pracuji na jednoduché strategické hře. Pravě dělám výběr jednotek (klasika přes výběrový obdélník)...
Jenže jsem se nějak zamotal do glFrustum. Myslel jsem si, že stačí jako left, right, bottom a top parametry nacpat souřadnice z výběrového obdélníku (minX, maxX, minY, maxY), jenže se ukázalo, že ta projekční matice vůbec neodpovídá...
Výběr pak chci počítat z frusta (clip = modelview * projection, atd.)...
Má někdo ponětí, co dělám blbě...asi bych na to časem přišel sám, ale potřebuji dělat další věci...
Dík. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 11. leden 2013, 17:08:28 Předmět: |
|
|
Ok, odpověď lze najít v tomto článku.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna