Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 19. únor 2013, 15:18:25 Předmět: |
|
|
Nevím, zda-li jste to zkoušeli nebo ne, ale kdo ne, může se podívat na video z hraní.
Odkaz zde. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 19. únor 2013, 18:41:54 Předmět: |
|
|
Hrál jsem mockrát, ale vždy prohraji sotva v půlce cesty. Jinak je to samozřejmě pěkné. Jaký s tím máš vlastně záměr a co na to říká Zoja? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
swarm

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 176
|
Zaslal: 19. únor 2013, 19:41:52 Předmět: |
|
|
Vyzkoušeno na mém stařičkém notebooku s Core2 Duo T9900 (@3,2GHz) a GMA X4500MHD (o generaci novější než X3100)... běží to 90-130 fps a je to fakt těžký. Líbí se mi to.
Jinak v první stáhnutelné ukázce mi hudba fungovala, v druhé bylo ticho. _________________ Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 20. únor 2013, 12:52:32 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Hrál jsem mockrát, ale vždy prohraji sotva v půlce cesty. Jinak je to samozřejmě pěkné. Jaký s tím máš vlastně záměr a co na to říká Zoja? |
Je to hodně těžké, osobně jsem to dohrál jen jednou.
Záměr byl spíš vzdělávací... dělal jsem to jako semestrálku do školy, ukazoval jsem to na dnu otevřených dvěří, naučil jsem se tam pár nových věcí a zjistil, jaké nedostatky má můj engine (drobné)... možná to někdy dotáhnu do podoby, kterou jsem chtěl (náhodně generované mapy s několika scénáři - ochraň konvoj, znič nepřítele, posbírej suroviny, atp.), ale spíš bych se tím dál nezabýval...
Zoja na to říká, že by bylo načase začít opět řešit Sollertii...chystám se na to. Na tabuli mám teď papír se třemi koncepty (koncept Zoji vycházející z éterické podoby mé přítelkyně, jedné nové oblasti a nové postavy) pro Sollertii, doufám, že jich bude více.
swarm napsal: |
Jinak v první stáhnutelné ukázce mi hudba fungovala, v druhé bylo ticho. |
To není chyba, schválně jsem jí pro účely dne otevřených dvěří vypnul.
Snad vás dostatečně přesvědčuji o tom, že jsem schopnej dělat hry a ne jen ukázky enginu (i když většinou jsem nic nedotáhl do produkční kvality).
Sollertie by samozřejmě měla být se vším všudy a maximálně dotažená... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. leden 2014, 02:22:22 Předmět: |
|
|
Tak...
Rok s rokem se sešel a příští týden bude opět DoD na ZČU. Tradičně tam budu opět dělat menší atrakci. Jenže se mi nechtělo recyklovat staré demo Virtual, tak jsem si řekl, že bych mohl udělat hru novou. Už na tom dělám přibližně 10 dní a počítám tak, že v neděli bych mohl práci ukončit...
Říkal jsem si, že bych zde mohl ukázat nějaký ten screenshot z vývoje.
O proti minulému demu jsem změnil scénář, pokud jste někdo hráli Starcraft 2, vzpomeňte si na kampaňovou misi Outbreak a nebo na oficiální mapu Left2Die, tak přesně to nyní zpracovávám.
Aktuální TODO:
Pátek
1. Budovy a jednotky bez grafiky
2. Suroviny, správa jednotek (výcvik v základně, spawn virů v noci)
3. Finalizace gameplay
Sobota
1. Minimalistické GUI
2. Modely jednotek a budov
Neděle
1. Dodělat to co nestihnu v pátek a v sobotu
2. Trochu zoptimalizovat navigační mesh (zas to ale tolik nehoří)
3. Doladit pohyb jednotek, obcházení, atp.
Pondělí a úterý
1. Testování (to nechám asi na vás)
2. Balancování (podle feedbacku)
 _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:21:11, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 24. leden 2014, 04:45:10 Předmět: |
|
|
Pěkné, velice pěkné. Dobrá práce.
I když myslím že na 4 dny toho máš vymyšleno až dost, držím palce. Bude možné si pak zahrát hratelnou ukázku?  _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. leden 2014, 10:07:47 Předmět: |
|
|
Děkuji.
Mám ještě opravdu hodně věcí, které musím dodělat a k tomu bych se rád věnoval holce, tak snad to nějak stihnu...
Jak jsem psal, pondělí a úterý chci nechat prostor vám, abyste mi hru zkusili, takže ano, určitě bude hratelná ukázka, resp. celá hra.
EDIT: Zapomněl jsem zdůraznit, že musím nutně hru dokončit nejpozději do neděle. Jednak abych to mohl ukazovat na tom DoD a hlavně musím do 2. února stihnout udělat jednu težší semestrálku a ještě jsem s ní nezačal... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. leden 2014, 21:08:14 Předmět: |
|
|
Natočil jsem ještě kratší video, abyste se mohli pokochat budoucí hrou v pohybu.
Můžete si všimnout, že tam ještě nejsou žádné modely jednotek, většina efektů je provizorních (rakety raketometníka jsou červené, 4px široké body a léčící paprsek mediků pouze žlutá čára). Ale funguje veškerá logika jednotek (ale ještě nemám implementovaný "obcházecí" vektor, ale i bez něj se dá s jednotkama slušně manipulovat.
Užijte si video a těšte se na konečnou verzi.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 24. leden 2014, 22:24:50 Předmět: |
|
|
Jako nevypadá to špatně, ale radši bych viděl nějaký progress u Solertie, než prakticky stejnou hru jako loni akorát s jinýma texturama (ale ty elektro-obvodový svítící placky jsou tam pořád).
Když už to děláš na DoD, dostaneš za to alespoň něco ?  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. leden 2014, 00:19:44 Předmět: |
|
|
Jo, Sollertii by chtěl každý (i já), ale někde prostě musím nabrat další zkušenosti a otestovat, co můj engine dokáže, ne?
Jinak, bacha bacha, tentokrát to bude úplně jiná hra... možná bude vypadat podobně (stylizačne), ale předělal jsem co se dalo, od ovládání, po crowding, efekty, nové modely, osvětlovací systém, optimalizace, ...
Za DoD vždy něco je, ale já tam chodím, protože mě to baví... stejně tak jako mě baví tvořit takovéhle "2-weeks" hry.
...Jelikož jsem dneska nestihl kompletně dodělat plán z dneška, tak se ten zbytek přesouvá na zítra... ještě že mám ten rezervní den (neděle)...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 25. leden 2014, 10:56:27 Předmět: |
|
|
Vypadá to pěkně, jsem zvědavý, jak se to bude hrát.
*nehostinou -> nehostinnou
*vaše síly -> své síly (?) (síly ve smyslu hráče, nebo jeho armád?) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. leden 2014, 12:40:30 Předmět: |
|
|
Díky, snažím se chyby opravovat co možná nejdříve...
...síly ve smyslu armády...
Jinak, kromě tvorby nových jednotek (sil ) mám hotovou gameplay...
Takže až udělám trénovací frontu (produkční), tak začnu dělat GUI a grafiku...
Jupíííí.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 25. leden 2014, 21:33:32 Předmět: |
|
|
Takže abych vás zas poinformoval...
Dokončuji GUI, konkrétně produkční (trénovací) frontu a minimapu. Pokud to stihnu cca do hodiny, tak začnu modelovat budovy.
Modely postaviček si budu muset nechat na zítra. A zítra přijde velké balancování, i když jsem se tím zabýval už dneska, když jsem to zkoušel hrát.
Takže to vypadá, že zítra večer bude opravdu release...
O půlnoci sem dám nějaké další obrázky z vývoje. Tak se těšte.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. leden 2014, 00:00:00 Předmět: |
|
|
Tak nějaké screenshoty, jak jsem slíbil.
Minimapu jsem nestihl, ale tak během hoďky ještě dodělám a zítra se pustím do modelování. Mám na to celý den... Je to jen 9 modelů + model střely Maraudera... pak nějaké efektíky kolem...
Stále mě zlobí Medikové, potřebuji je nějak naučit, aby se držely skupinky útočníků a nechodili do prostřed boje a nebo se nezasekli někde daleko...
 _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:21:33, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. leden 2014, 09:14:58 Předmět: |
|
|
*zbývá |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|