Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 10:14:43 Předmět: |
|
|
Držím palce, aby to vyšlo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 10:31:31 Předmět: |
|
|
Taky držím palce. Z vlastní zkušenosti vím, jak je to náročné a chce to do toho vrazit nemalou investici (nemyslím nutně finance, ale čas, který bych mohl někde dělat za slušný plat). Plus je dobré mít někoho "nad sebou", kdo včas zabrzdí přehnaně ambiciózní nápady  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 19:06:08 Předmět: |
|
|
Díky.
Btw. dneska jsem místo učení programoval AI. Hotovo!
Nyní po vás aktivně jde, ale dokud vás neodhalí, tak neví kde jste schování...
Je to teď o dost těžší... udělal jsem slabší královnu a snažil jsem se to vyvážit o něco levnějšími geny (ale jen o malinko)...
Stahujte opět zde.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:29:52, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 22:51:11 Předmět: |
|
|
Pěkné, útoky vypadají teď mnohem přirozeněji, ze začátku to je těžší (trochu) - musel jsem 2x schovat poškozenou královnu dozadu.
Jenže posledních 6 minut nic nepřišlo
Šel jsem se i podívat a nikde nic.
Ještě jedna drobnost, možná ty kameny, co máš zničit uprostřed mapy,
by se mohly chovat jako ta biomasa co těžíš, tzn. že to žluté označení by se nemělo objevit, dokud to ve FOWu neodkryješ. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 23:04:32 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
Pěkné, útoky vypadají teď mnohem přirozeněji, ze začátku to je těžší (trochu) - musel jsem 2x schovat poškozenou královnu dozadu.
Jenže posledních 6 minut nic nepřišlo
Šel jsem se i podívat a nikde nic.
Ještě jedna drobnost, možná ty kameny, co máš zničit uprostřed mapy,
by se mohly chovat jako ta biomasa co těžíš, tzn. že to žluté označení by se nemělo objevit, dokud to ve FOWu neodkryješ. |
To je divné, že nic nepřišlo, ale asi to bude tím, že jsem to nikdy tak daleko nedohrál.
Jo jo, kameny byla taková rychlá volba ke konci vývoje a rozhodoval jsem se, jestli to udělat stejným způsobem jako biomasu nebo to rychle nakódit hala-bala aby to bylo... časem to opravím, aby se to chovalo stejně jako biomasa.
Díky moc za testování.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 00:54:17 Předmět: |
|
|
Zdá se, že jsem našel chybu, proč se přestaly nepřátelští Morflingové spawnovat. Bylo to v nějakých konstantách...
Přidal jsem debug mód (klávesa F10), kde vidíte aktivní area triggery, počty spawnutých entit a jak pracuje AI.
Nová verze... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:30:01, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 09:57:26 Předmět: |
|
|
tak gratulujem VODA k dokonceniu hry. mohol by som poprosit Linuxovu binarku? ti to otestujem tam.
inak k C++11 a vlaknam. odkedy vam C++ brani sa strelit do nohy? v C++ je tolko zaludnosti ze to povazujem za vlastnost jazyka. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 10:15:19 Předmět: |
|
|
Dobra prace, libi se mi to. Docela pekne se to hraje. Jen jsem narazil na to, ze nemusis splnit ukol s natezenim 600 surovin a projitim pres kameny. Respektive ty muzes tezit, vyrobit si vojacky, kteri prostrili kameny, presunout se na pravou stranu mapy a tam si vesele tezit. Ja si tam vyrobil armadu, do zasoby natezil jeste 5000 surovin.
Beztak jsem ale nebyl schopny celit prilivu nepratelske armady. Spawnovala se rychlosti, ze ackoliv jsem mel dostatek surovin, tak jsem nestihal vytvaret dalsi vojaky. Po chvili tam mel pocitac 40 jednotek a to byl konec. Hral jsem to 2x a pokazde jsem skoncil stejne, ale tak mozna jsem jen nepochopil jak spravne nakonfigurovat geny  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 10:17:19 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
tak gratulujem VODA k dokonceniu hry. mohol by som poprosit Linuxovu binarku? ti to otestujem tam. |
Po zkouškách kdyžtak Linuxovou binárku zkusím vyrobit. Myslím, že by to zkompilovat mělo jít, ale uvidíme...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 11:32:09 Předmět: |
|
|
No ... tak poprvé mě dostal. Hrál jsem to vždycky stejným způsobem, jak popisuje Weny. Myslím, že by to i teď šlo, protože ten východní trigger nepokrývá veškerou biomasu.
Ehm, myslím, že se toho teď spawnuje trochu moc (80 morflingů fakt nedám, ale běží ti to pořád krásně , možná si nechat na začátku nějaké kameny a spoléhat na to, že nenajdou cestu a nedostřelí dál (jak to dělal myslím Spytihněv na jednom screenshotu
Dá se to teď vůbec dohrát standardním způsobem bez podvádění? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 12:44:56 Předmět: |
|
|
Ok, takže jsem to udělal tentokrát asi opět moc těžké...
Zkusím změnit ten trigger, který vám říká, abyste prošli přes kameny... a trochu zpomalit spawnování nepřátel...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 24. srpen 2014, 13:34:50 Předmět: |
|
|
Nebo tam dej nastavení obtížnosti - easy, medium, hard  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. leden 2015, 20:45:50 Předmět: |
|
|
Rok s rokem se sešel a je tu opět DoD na FAVce. Takže jsem udělal novou mapu do GeneCraftu, můžete si stáhnout zde.
Přiložena je i stará mapa (kterou jsem udělal snažší). Spustit jí můžete tak, že přetáhnete map01.genecraft na exáč.
Nová mapa map02.genecraft se spouští implicitně sama (a nebo jí můžete opět spustit přetáhnutím na binárku).
A jeden motivační obrázek zde... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:30:24, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. leden 2015, 21:16:53 Předmět: |
|
|
Supr, hraje se to moc příjemně, jen ta těžba biomasy je tak zoufale pomalá, to by člověk usnul.
EDIT: Aha, tak on je tam i harvest gene, tak fajn.
EDIT2: Zásek, pro zvýšení útoku mám akorát Lesser battle gene, s ním se dostanu na útok 2,25, ale šutry mají defense 3,10, co s tím? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. leden 2015, 21:59:57 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
EDIT2: Zásek, pro zvýšení útoku mám akorát Lesser battle gene, s ním se dostanu na útok 2,25, ale šutry mají defense 3,10, co s tím? |
Fakt že jo.
Jsem tam asi omylem změnil útočné číslo genu... opravím to...
EDIT: Ne, místo MinorBattleGene jsem dal biomasse LesserBattleGene... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|