Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. leden 2015, 22:09:35 Předmět: |
|
|
Opravu stahujte zde.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:30:41, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 27. leden 2015, 10:23:37 Předmět: |
|
|
Victory, dobré to bylo, i když příliš snadné.
Na grafice ještě trochu ruší, když se zelené a modré obrysy tvých jednotek na kraji obrazovky zrcadlí na opačném kraji, dělá to horizontálně i vertikálně. A na úplných okrajích mapy když je hodně jednotek a přeskládávají se přes sebe, tak se to taky trochu divně vykresluje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 27. leden 2015, 18:02:24 Předmět: |
|
|
Kdybys to nezmínil, tak jsem si toho ani nevšiml. Ono to bude tím, že mám v enginu implicitně nastavené na texturách GL_REPEAT. Oprava je snadná... dám tam GL_CLAMP a dělat to přestane.
Až přijdu z tancování, ještě to upravím.
Jinak, jaké části hry byste udělali těžší a jak? Nechám se inspirovat.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 27. leden 2015, 18:51:24 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Až přijdu z tancování, ještě to upravím. |
Nevydržel jsem to a upravil to hned, stahujte zde.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:30:55, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 27. leden 2015, 19:00:14 Předmět: |
|
|
Některé pasáže jsou dost pomalé a při znovuhraní i nudivé (těžba nebo skupinové přestřelky) - hodil by se do in-game nastavení posuvník celkové rychlosti hry (plynutí času), jako to mívaly strategie od firmy Westwood.
Jinak teda pořád platí, že to je mimořádně hezké a funkční
Na mapy máš nějaký editor nebo ta číslíčka píšeš z hlavy?
Když to spustím z karty, kde není povolen zápis, tak musím při spuštění a ukončení odklikat sérii chybových oken, patrně kvůli logu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 27. leden 2015, 20:53:39 Předmět: |
|
|
Hmm tak jsem to napoprvé nevyhrál Naštěstí hra běží na pozadí takže během těžby se můžu přepnout a dělat něco jiného.
V té úžině vlevo nahoře je nekonečný spawn? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 27. leden 2015, 21:22:38 Předmět: |
|
|
Jo, taky jsem těžil na pozadí... to by fakt chtělo zrychlit (a bez genu), je to zbytečný opruz, když tohle není sC a neidlí člověk hodinu v jedné základně.
mar: v té úžlabině šlo pár vln, možná 4-5, takže pokud si jich tolik neměl, musíš vytrvat.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 27. leden 2015, 22:51:57 Předmět: |
|
|
Ono by celkově dost pomohlo, kdybych doimplementoval umělou inteligenci pro nepřátelské královny, aby spawnovali Morflingy s určitými geny, těžili si Biomasu a posílali na hráče Morflingy... a nebo by stačilo, aby prostě jen spawnovali Morflingy v časových intervalech a hráč jí tedy musí zneškodnit... to by se hodilo do té prodlevy, kdy se těží suroviny...
V té užlabině jsou 3 vlny.
Editor nemám, ale mám pro mapy udělaný Lua interface, takže mapy vlastně skriptuji i co se terénu týče.
Až dodělám Sollertii, tak bych rád udělal GeneCraft znovu a tentokrát bych udělal to, že budu mít základnu a X druhů jednotek a pomocí genů jim budu zlepšovat jejich atributy. Také bych rád editor map, lepší skriptování a příběhovou kampaň... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. leden 2015, 14:36:45 Předmět: |
|
|
Tak včera proběhl Den otevřených dveří na naší fakultě. Opět jsme ukazovali nějaké naše hry. Na akci bylo k vidění So Shepherd! od Blue Pulsar, Virtual, Vir2al a GeneCraft.
Povedlo se mi získat 4 fotky z laborky, cca 2 hodiny před koncem. Podívat se můžete na mém blogu.
Je krásný a hřejivý pocit, když vidím někoho hrát svoje hry.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 31. prosinec 2018, 23:23:03 Předmět: |
|
|
Po vzoru Spytihněva (i když postavička na obrázku nemá pivo):
 _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 1. leden 2019, 01:32:49 Předmět: |
|
|
Spytihněv překvapil, myslel jsem si, že je to kovaný pražák a ono vítkovice steel Čekal jsem HROT demo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|