Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 26. leden 2014, 10:42:15 Předmět: |
|
|
Jo to už jsem opravil včera (dneska brzy ráno?)...
Dnešní TODO (kromě toho, že si musím dojít vyprat prádlo):
Grafika
- Modely budov a postav
- Efekty (rakety, léčebný parsek, létající kredity, efekty budov...)
- Okraj minimapy
Balancování
- Najít optimum mezi zábavností a složitostí _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 27. leden 2014, 01:57:56 Předmět: |
|
|
Bohužel mi modelování a kreslení textur trvá moc dlouho, stihl jsem jen 2 budovy ze 3 a chybí mi dva modely postaviček...
Tak snad to doklepnu "dnes", už mám jen dva dny... každopádně sem dám (snad i vybalancovanou) hratelnou (pozor) verzi. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 28. leden 2014, 00:56:21 Předmět: |
|
|
Jásejte, přináším hratelnou verzi... stahujte zde.
Doufám, že tam jsou všechny potřebné knihovny...
Jinak, vše jsem nestihl, takže můj TODO na zítřejší dopoledne:
1. Spore Colony - poslední budova, která mi chybí
2. Rakety a healovací paprsek
3. Zombík - virus, který je ve hře zatím pouze jako chodící stín
4. Zlepšení separačního vektoru jednotek
Ovládání je převzato ze SC2 (pozn.: ALT na zobrazení HP/MP, CTRL+<1;4> - groupování, SHIFT - inkrementální výběr, asi klasika...).
Budu rád, když mi to otestujete, hlavně co se týká obtížnosti. Pokud to budete hrát, tak sem prosím uveďte, kolik herních dní vám trvalo, než jste vyhráli/prohráli (víc mě ani v celku nezajímá ). _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. leden 2014, 01:23:48 Předmět: |
|
|
Sice jsem to ještě nezkoušel, protože bych musel restartovat do widlí (až tam budu, určitě to zkusím), ale už teď máš můj obdiv, že dokážeš něco kloudného vytvořit v tak krátkém čase. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 28. leden 2014, 02:30:20 Předmět: |
|
|
Takže, na konfiguraci (notebook):
Windows 8 + Core i3 Haswell + 8 GB RAM + NVidia GT 720M
se hra úspěšně spustí a lze ji hrát, prozatím jsem zkoušel první cca 2 dny a 2 noci (neměl jsem čas to úplně projet, ale vypadá to dost na dlouho - budovy nepřítele se pomalu ničí).
Nepřátelské jednotky se mojich ani nedotknou dám-li "do chumlu" mediky a mariňáky o dostatečném počtu (cca 15 mariňáků a 5 mediků).
Pro ukázku je to naprosto super (a ovládání je příjemné, fog-of-war je pěkný, a hra se celkově chová krásně plynule ... obtížnost je nízká (hodili by se i další druhy nepřítele, který by ti znemožnil jednotky kupit tak, jak jsem popsal). Budovy se ničí snadno, ale příliš to trvá.
Jen kratičká otázka - k pathfindingu, vím že jsi ho rozebíral, ale chci se jen pro ověření zeptat - používáš ručně modelovaný navmesh (resp. ručně vymodeluješ a pak např. označíš kde jsou budovy, a dokud je budova tak je N-gon nepřístupný), na kterém provedeš A-star k označení nodů kudy jednotky projdou a poté přesnou cestu hledáš funnelem? _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 28. leden 2014, 08:40:06 Předmět: |
|
|
Díky.
Co se týče obtížnosti, dneska je to třeba ještě vybalancovat, nicméně 2 dny a 2 noci není zatím nic moc dlouho, začne přituhovat. Kromě klasických zombíků začnou chodit ještě nakažení mariňáci a ty dokáží ve větším počtu parádně zatopit. Ale jak jsem řekl, potřebuji to ještě vybalancovat, aby to šlo při vhodném mikrování dohrát, ale aby se ta hra nehrála sama.
Budovy se sice ničí pomalu, ale od toho jsou tu Maraudeři, kteří udělují větší zranění budovám. Musím k tomu ještě udělat nějaký tutoriál...
Pathfinding... navmesh je generovaný automaticky. Z mapy průchodnosti (zablokovaný/nezablokovaný čtverec) se vyberou kontury, ty se zoptimalizují (vyháží se nadbytečné hrany), pak se na jejich základně Delauneyho triangulací vytvoří navmesh. Na to se pustí moje modifikovaná dijkstra, která na řídkých grafech (což navmesh, jakožto rovinný graf je) běží opravdu velice rychle. Takže mám vypočítanou tabulku pro navigaci. A na jejím základě pak hledám, za pomoci funnel algoritmu, cesty v realtime.
Dynamické objekty (jednotky a budovy) jsou řízený separačním vektorem a navmesh se na ně nevztahuje. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 28. leden 2014, 08:46:10 Předmět: |
|
|
To Perry: Měl jsem v úmyslu vyrobit i Linuxovou binárku, jenže jsem v Linuxu tak rok engine nepřekládal, takže nevím, zda-li je stále ještě multiplatformní.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 28. leden 2014, 09:58:06 Předmět: |
|
|
VODA > ? Jaký Linux A proč to směřuješ na mě, u mě je Linux "no go"  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 28. leden 2014, 10:23:51 Předmět: |
|
|
Aha, sorry... já jsem si to v ospalosti popletl.
Omluva, bylo to mířeno na frcu.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 28. leden 2014, 13:33:30 Předmět: |
|
|
VODA: přimlouvám se za Linux, taky bych tu hru docela zkusil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 28. leden 2014, 13:46:12 Předmět: |
|
|
A vy, co máte Linux, zkoušeli jste to ve wine? Nebo si nahoďte virtuálku s Windows s hardwarovým OpenGL/Direct3D/Aero. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 28. leden 2014, 14:31:59 Předmět: |
|
|
Přes wine to padne během půl vteřiny nicneříkající hláškou "err:seh:raise_exception Unhandled exception code c0000005 flags 0 addr 0xf749510d" . Nevím jistě, zda se ta hláška vztahuje přímo k té chybě, kvůli které se to ukončí.
Virtuál zrovna nemám a nainstalovat ho by trvalo celý den. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 28. leden 2014, 16:02:13 Předmět: |
|
|
Časem se na tu Linuxovou verzi kouknu, ale teď už na to nemám čas.
Jinak, hra je hotová, je jen třeba provést balancování.
Nová verze zde (jen jsem nahradil ZIPko se hrou, odkaz je stejný).
Byl bych rád, kdyby to do večera zkusilo co nejvíce lidí, udělal jsem to ohodně těžší, ale nemám teď čas to otestovat. Poky mi právě testuje verzi předchozí a ta už je poměrně těžká (je třeba aspoň trochu manipulovat s jednotkama). _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:22:04, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|