.[ ČeskéHry.cz ].
Virtual 2 / GeneCraft
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 866

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 16:33:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Pěkný.. akorát bych měl dvě výhrady.

a) není poznat vizuálně moc rozdíl mezi dnem a nocí (ale možná mám jenom blbě nastavený monitor) - prostě je to pořád stejně tmavé, akorát se změní text
b) Hratelnost by chtěla zrychlit. Tady sedím a čekám, než mi pár pimprlínů rozstřílí budovu, trvá to 2 minuty a jinak se tam nic neděje. Pak nastane noc a než dojdou zase zpátky... je to takové zívací Smile Ale hrál jsem to jen chvíli, možná se to do půl hodiny nějak rozjede Wink
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 182
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 16:44:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Ona se obtížnost každým dnem stěžuje, ale ano chce to ještě dobalancovat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 17:14:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Stačí zrychlit boření budov a nebo snížit jejich počet. Dostal jsem se na noc 4 (zbývalo 17 budov), pak přišli v přesile. Mně by se víc líbilo, kdyby první vlny byly nejtěžší a postupně slábly podle dobytého území a ne naopak. Rád bořím budovy nepřítele s pocitem, že mu způsobuji škody, které se nějak projeví.
Dál mi chybělo v mapě zobrazení aktuálního výhledu a mystifikovaly barvy jednotek (v reálu útočím na žluté a na mapě jsou žluté moje označené).
Když jsem ztratil všechny chlapy, hud ukazoval 10/50, ale nejsem si jistý tou situací.
A určitě zesvětlit, minimálně den. Jinak je to samozřejmě krása.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 17:38:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Určitě zajímavé postřehy, díky, zkusím to ještě promyslet.

Aktuální výhled dodám, měl jsem to v plánu, jen jsem neměl čas. Musím také dělat jiné věci do školy, chybí mi jedna semestrálka a mám na její dodělání 4 dny, k tomu se musím učit na zkoušku...
Barvy na minimapě ještě poladím...

To s tím HUDem bude nějaká pitomost, nejspíš se někde neodečítá správná hodnota. Very Happy Nicméně, správně by to mělo být tak, že pokud nemáš jednotky, měl bys mít v HUD 0/50.

S tím zesvětlením... my oba s Pokym to vidíme v pohodě, nemáme to zase tak tmavé... Co se týká dne, tak osvětlení je nažloutlé... ráno a večer načervenalé, v noci "nočně" modravé.
Měnit to nechci.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 866

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 17:53:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď jsem to schválně testnul na pořádném monitoru a je to dost tmavé, takže občas nevidím pořádné ani jednotky. Den vypadá jako noc a noc vypadá pořád stejně. Žádný barevný nádech tam prakticky vidět není a celé je to temné, takže to sebou bere detaily (např. postavičky vypadají jako pohybující se tmavé fleky)
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 17:59:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Fakt pěkný, baví mě to! Smile Jediné, co tomu teď chybí fakt výrazně, jsou zvuky (aspoň mně teda nic nehraje a ani v archivu tam nic podobné zvukům nevidím). Jinak fullscreen režim mi nehezky rozhodil okna na druhém a třetím monitoru, ale to je moje chyba, že jsem si nezeditoval config Wink, pak už ok.

Líbí se mi, že funguje i "A" a click na ground (jen občas to "A" reaguje nějak pomaleji a místo toho začnu označovat, v SC2 mám určitě APM větší Smile), co mi chybí je double-click (hromadné označení stejného typu jednotky), dost často jsem si chtěl oddělit mariňáky a healery a měl smolíka.

Ten den je jinak vážně nevýrazný, chtělo by to přidat (a to hraju na 30" IPS za nákupní cenu 35 tisíc, žádné vybluté TN Wink)

Co bych ještě bral je aspoň trochu menší měřítko pro odzoomování (aby toho bylo vidět najednou víc)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 18:05:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Shocked Velmi dobré.
Jenom mě dost štvali medici, kteří prostě museli při každém rozkazu zaútočit přiběhnout k nepříteli. Člověk by si myslel, že budou mít trochu víc rozumu... Smile

Změny osvětlení trochu vidím, ale opravdu nejsou moc patrné a musím se řídit GUI.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 28. leden 2014, 18:50:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Na první pokus Wink

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 00:43:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Tááák... nová verze zde. Ještě jsem nepřidal tedy ukazovátko na minimapu, ale opravil jsem aspoň trochu tupé mediky, které chodili na porážku do předních linií...

Jinak, zkrátil jsem herní dobu zhruba na 30 minut, Maraudeři mají větší bonus proti budovám, budovy mají méně HP, ale o to je teď těžší noc. Jinak, Viry ve dne umírají jen velice pomalu, ale jsou trochu oslabené. Ještě jsem přidal jednu věc, na kterou si musíte přijít sami. Wink

Přeji příjemnou zábavu. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:22:24, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 01:22:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Nová verze je dobrá, "překvapení" mě donutilo ji okamžitě prohrát po startu Laughing. Podruhé už jsem hru projel, ale je opravdu těžká (hlavně druhá noc, pokud nemáte dost jednotek a neničíte nepřátelské budovy co nejrychleji, asi nejde přežít).

Medici jsou opraveni, měl jsem během hry malý bug se selekcí (nešly vybrat jednotky které zrovna útočily).

Mě na notebooku přijde hra docela světlá (a v noci tmavá - tj. je tam rozdíl), navíc ten déšť noc ještě zvýraznil.

Už chybí jen (podobně jako ve Starcraftu) obličej vybrané jednotky, a celkově bych snad už jen graficky upravil HUD (ale to je pouze osobní zvyk z RTS her, může zůstat i takto minimalistický).

Hra zabavila, takže splnila účel Smile ... až mi je trochu líto, že teď nemám na tvoření her vůbec čas.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 01:24:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Hrozně mi chybí něco jako vycentrovat obrazovku na skupinu (v SC2 je to ALT+číslo skupiny nebo 2x rychle za sebou číslo skupiny), měl jsem 2 skupiny - jednu obrannou, s kterou jsem chodil čistit ve dne a jednu, se kterou jsem čistil i v noci a 4. noc jsem zkusil vzít všechno do útoku, ale nechal jsem si armádu vykrájet při pokusu zničit poslední budovu Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 526

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 05:42:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Jedním slovem: úlet Smile (v dobrém smyslu)
Chybí mi trochu zvuky na dokreslení atmosféry (ale při ďábelském tempu je jasné, že nezbyl čas).
Nebyl jsem dost rychlý a nepřežil jsem pátou noc Smile Zbývalo 7 budov, ale vlnu nepřátel nešlo zastavit - dá se vůbec pátá noc přežít?
Zkusím to dohrát, jak bude víc času. (Na tři pokusy zatím fail, což je dobře, i trochu frustrace bylo, ale z mlácení do klávesnice jsem už vyrostl)
Hratelnost a zábava tam je na vysoké úrovni, i pohyb a celkově pocit z ovládání mám velmi dobrý! (možná ještě to centrování na skupinu, jak zmiňovali ostatní)
Překvapení jsem zatím neobjevil, doufám, že mě překvapí při dalším pokusu dohrát Vir2al Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 07:10:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Děkuji za pozitivní reakce. Mám v plánu s touto hrou ještě nějaké další pokračování. Něco jako Virtual 3 s kampaní a se vším, co jste zmínili, že chybí. Třeba audio bych hrozně rád přidal, ale na dnešní DoD je to zbytečné, když tam nebudu mít repráky...
Centrování na skupinu, portréty, ne-minimalistické GUI, stavění budov, těžba surovin, lepší logika (AI) jednotek... to vše bych rád v další verzi udělal. A hlavně... hlavně si k tomu chci udělat editor, protože tuhle hru jsem v podstatě nahardkódil a sežralo to moc času (ale 7 dní full time je můj osobní rekord na dokončení hratelné (a podle reakcí vcelku zábavné) hry). Smile

Tak ještě jednou děkuji a je dost možné, že po zkouškovém všechny ty chybějící neduhy odstraním. Wink

EDIT: Asi už mám nějaký skill (díky testování), protože včera před releasem jsem hru dohrál už během 3. dne. Ale asi to byla náhoda. Laughing
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 08:54:49    Předmět: Odpovědět s citátem

To překvapení je pěkná sviňárna Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1770

PříspěvekZaslal: 29. leden 2014, 12:02:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Stiahol som si a zahral, prehral som uz 3. noc, ale musim povedat, ze je to fakt mimoriadne pekne. Dokonca aj hratelne! Na pomery tunajsej sceny epicke! Gratulujem Smile

Mohol by som mat drobne vyhrady, ale o nich urcite vies, takze sa len zopakujem: Super!
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Další
Strana 4 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna