.[ ČeskéHry.cz ].
Virtual 2 / GeneCraft
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015, 22:09:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Opravu stahujte zde. Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:30:41, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 10:23:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Victory, dobré to bylo, i když příliš snadné. Smile
Na grafice ještě trochu ruší, když se zelené a modré obrysy tvých jednotek na kraji obrazovky zrcadlí na opačném kraji, dělá to horizontálně i vertikálně. A na úplných okrajích mapy když je hodně jednotek a přeskládávají se přes sebe, tak se to taky trochu divně vykresluje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 18:02:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdybys to nezmínil, tak jsem si toho ani nevšiml. Ono to bude tím, že mám v enginu implicitně nastavené na texturách GL_REPEAT. Oprava je snadná... dám tam GL_CLAMP a dělat to přestane.
Až přijdu z tancování, ještě to upravím. Wink

Jinak, jaké části hry byste udělali těžší a jak? Nechám se inspirovat. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 18:51:24    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Až přijdu z tancování, ještě to upravím. Wink

Nevydržel jsem to a upravil to hned, stahujte zde. Very Happy
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:30:55, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 454
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 19:00:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Některé pasáže jsou dost pomalé a při znovuhraní i nudivé (těžba nebo skupinové přestřelky) - hodil by se do in-game nastavení posuvník celkové rychlosti hry (plynutí času), jako to mívaly strategie od firmy Westwood.

Jinak teda pořád platí, že to je mimořádně hezké a funkční Smile

Na mapy máš nějaký editor nebo ta číslíčka píšeš z hlavy?

Když to spustím z karty, kde není povolen zápis, tak musím při spuštění a ukončení odklikat sérii chybových oken, patrně kvůli logu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 517

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 20:53:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm tak jsem to napoprvé nevyhrál Smile Naštěstí hra běží na pozadí takže během těžby se můžu přepnout a dělat něco jiného.
V té úžině vlevo nahoře je nekonečný spawn?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 21:22:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, taky jsem těžil na pozadí... to by fakt chtělo zrychlit (a bez genu), je to zbytečný opruz, když tohle není sC a neidlí člověk hodinu v jedné základně.

mar: v té úžlabině šlo pár vln, možná 4-5, takže pokud si jich tolik neměl, musíš vytrvat. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015, 22:51:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono by celkově dost pomohlo, kdybych doimplementoval umělou inteligenci pro nepřátelské královny, aby spawnovali Morflingy s určitými geny, těžili si Biomasu a posílali na hráče Morflingy... a nebo by stačilo, aby prostě jen spawnovali Morflingy v časových intervalech a hráč jí tedy musí zneškodnit... to by se hodilo do té prodlevy, kdy se těží suroviny...

V té užlabině jsou 3 vlny.

Editor nemám, ale mám pro mapy udělaný Lua interface, takže mapy vlastně skriptuji i co se terénu týče.

Až dodělám Sollertii, tak bych rád udělal GeneCraft znovu a tentokrát bych udělal to, že budu mít základnu a X druhů jednotek a pomocí genů jim budu zlepšovat jejich atributy. Také bych rád editor map, lepší skriptování a příběhovou kampaň...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. leden 2015, 14:36:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak včera proběhl Den otevřených dveří na naší fakultě. Opět jsme ukazovali nějaké naše hry. Na akci bylo k vidění So Shepherd! od Blue Pulsar, Virtual, Vir2al a GeneCraft.
Povedlo se mi získat 4 fotky z laborky, cca 2 hodiny před koncem. Podívat se můžete na mém blogu.

Je krásný a hřejivý pocit, když vidím někoho hrát svoje hry. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 31. prosinec 2018, 23:23:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Po vzoru Spytihněva (i když postavička na obrázku nemá pivo):


_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 517

PříspěvekZaslal: 1. leden 2019, 01:32:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv překvapil, myslel jsem si, že je to kovaný pražák a ono vítkovice steel Smile Čekal jsem HROT demo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Strana 15 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna