.[ ČeskéHry.cz ].
MultiRacer 2
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1406

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2011, 10:29:19    Předmět: MultiRacer 2 Odpovědět s citátem

Jestli se chcete dozvidat novinky z vyvoje hry uvedene v predmetu, muzete odebirat
http://www.franticware.com/rss

Mozna totiz dostanu ban a nebudu sem moci uz nic napsat.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2011, 12:59:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Jedničku hráváme v práci a pořád se dohadujeme, zda je mezi auty nějaký rozdíl nebo jen vizuální.

Co bude ve dvojce nového? Převýšení na trati by mohlo hodně zlepšit zážitek z jízdy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1406

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2011, 14:57:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Převýšení trati a obecně vzato 3D fyzika budou základní nové fíčury. Ostatní vlastnosti bych ještě nechtěl prozrazovat, většina věcí je navíc v rozhodování. Nedávno jsem udělal také docela zásadní rozhodnutí ovlivňující celý engine, takže začínám prakticky od nuly. Momentálně vyvíjím editor tratí, který bude pod Qt4 a bude doplňovat Blender. Plánuji ho vydat jako open source (z důvodu snadné kompilace). Otevření kódu vlastní hry momentálně v plánu není.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2011, 16:05:44    Předmět: Odpovědět s citátem

a ty rozdíly u aut v jedničce jsou? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2011, 16:59:06    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Převýšení trati a obecně vzato 3D fyzika budou základní nové fíčury. Ostatní vlastnosti bych ještě nechtěl prozrazovat, většina věcí je navíc v rozhodování. Nedávno jsem udělal také docela zásadní rozhodnutí ovlivňující celý engine, takže začínám prakticky od nuly. Momentálně vyvíjím editor tratí, který bude pod Qt4 a bude doplňovat Blender. Plánuji ho vydat jako open source (z důvodu snadné kompilace). Otevření kódu vlastní hry momentálně v plánu není.


takze si budeme moct vytvorit vlastnu trat v blenderi a importovat ju do hry? to by bolo fajn.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 193

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2011, 18:41:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Paráda, jednička byla fajn, akorát jsem ji neměl s kým hrát. Takže se ptám, bude k dispozici LAN?
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1406

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2011, 11:55:02    Předmět: Odpovědět s citátem

V plánu je i hraní po síti.

franz: Myslíš, že kdyby tam rozdíly nebyly, tak že bych to tady chtěl veřejně prozrazovat? Wink
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2011, 12:37:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejhorší věci na Multiraceru byly nudné tratě a primitivní fyzika.

Pokud tyhle dvě věci napravíš, mohla by to být fajnová hra.

Naopak slušný byl vzhled vozů (i když po letech asi bude taky lepší) a multi-splitscreen.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2011, 14:56:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Tratě byly dobré a stylové a krom převyšování není ani moc co zlepšovat. Hlavně to působilo česky, což je určitě lepší než alpy, tropy nebo western a podobné klišovité lokality donekonečna servírované v komerčních závodních hrách.

Spíš bych přidal nějaký ucelenější herní režim, aby si člověk jen nevybral okruh, neprojel ho a nazdar. Nějakou kampaň, tournament, odemykání tratí a podobně, co zabaví na dýl jak v SP tak v MP.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1406

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2011, 18:01:19    Předmět: Odpovědět s citátem

No já jsem chtěl tratě přesunout z města do přírody. Možná udělám nějaký kompromis. Každopádně chci, aby si uživatelé mohli dělat mapy sami. Uvidím, jak se to pak uchytí.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2011, 18:32:00    Předmět: Odpovědět s citátem

chytnout se může jen zábavný editor tratí jako http://www.youtube.com/watch?v=Tyk3CC3vyyg

ale blender, exporty, kompiléry.. s tím se bude chtít mazat málokdo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 4. prosinec 2011, 23:01:08    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
chytnout se může jen zábavný editor tratí jako http://www.youtube.com/watch?v=Tyk3CC3vyyg
Toz, celkom uzivatelsky prijemny ten editor vyzera byt - citelne na tom bolo roboty jak na kostole Smile

Blender voci tomuto nema sancu - jedine tak u gamedev komunity (co je asi aj zamer) Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 5. prosinec 2011, 10:38:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mě je hlavní nebezpečí v tom, že když je necháš udělat to v tak obecném nástroji jako je Blender, tak budeš muset moderům sdělit:
"Můžete si navrhnout cokoliv, ale aby to fungovalo, musíte v modelu dodržet tohle, tohle, tohle a tohle" a bude následovat seznam 150ti podmínek, které nejen že se nebude nikomu ani chtít číst, ale pak už nikdo nic neudělá.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 5. prosinec 2011, 13:23:10    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
chytnout se může jen zábavný editor tratí jako http://www.youtube.com/watch?v=Tyk3CC3vyyg


prednaska o tom jak delaji teren (neni to jen heightmap, ale umi i tunely apod): http://www.inputwish.com/el/modnation-terrain.mp4 [256M]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1406

PříspěvekZaslal: 5. prosinec 2011, 22:38:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono to bude tak, že vlastní tratě se navrhnou v mém editoru. V blenderu se dodělá jenom okolní prostředí (grafika). Vím, že jinak by to dopadlo tak, jak píše Hunter. Přesně z toho důvodu ani nebylo v MultiRaceru víc tratí. Byl to opruz je dělat a už se to pak nechtělo ani mně, ani bráchovi.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 1 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna