Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Hledáte vývojářský Team nebo už ho máte? |
Hledám Team |
|
33% |
[ 6 ] |
Mám Team |
|
66% |
[ 12 ] |
|
Celkem hlasů : 18 |
|
Autor |
Zpráva |
Kaktusek1111
Založen: 15. 03. 2013 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 15. březen 2013, 18:36:17 Předmět: Vývojářský team |
|
|
Zdravím všechny.
Hledám lidi do Teamu, ať to začátečníky nebo pokročilé.
Tak mi napište. Díky _________________ Hledám lidi do Teamu. Napište mi
dělám přes engine Unity3D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 15. březen 2013, 21:10:39 Předmět: |
|
|
A na čem bude Team makat? Jestli to bude něco v Unity3D, tak to stejně dělat nebudu ať to bude cokoliv, takže to prosím trochu upřesni. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zpirit

Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 15. březen 2013, 22:45:21 Předmět: |
|
|
Proc ne Unity? me prijde jako suprovej engine a vyvoj hry je hodne o zkouseni coz dost zjednodusuje.
Jinak na tohle tema ani nema moc cenu odpovidat hledas lidi ale nepises na co presne a co maji umet znamena to ze snad hledas lidi ktery ani nic neumi? umis vubec neco sam? jako kdyz chces zacit delat nejakou hru tak musis umet alespon jedno ze dvou delnickych povolani v hernim prumyslu:) a to jsou grafik a programator. Pokud chces takovej tym vest tak bys mel mit alespon nejaky zkusenosti jako radovej clen abys vedel o cem to vubec je takze jaky mas zkusenosti? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 15. březen 2013, 23:13:38 Předmět: |
|
|
No Unity3D moc rád nemám, ale to vlastně není ten hlavní důvod. Prostě v něm nedělám a ani se v něm nemám plánu naučit dělat. O získání zkušeností s prací v Unity3D prostě nestojím.
Řekl bych, že na vedení týmu může být člověk klidně i gamedesigner (skoro lepší než grafik). Potíž bývá, že lidi si myslej, že gamedesignerem se může okamžitě stát každý. Ale být dobrý gamedesigner (jak po formální tak po kreativní stránce) vyžaduje také docela zkušenosti. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 16. březen 2013, 01:07:47 Předmět: |
|
|
Za prvé - k Unity se vyjádřovat nebudu, abych nezačínal flame war. Jsem zastánce specifického software pokud chcete ať je hra unikátní. Neunikátní hry se často nevyplatí indie teamům vyrábět, takže... (Neříkám, že nejde vyrobit na Unity unikát, ale vašim vývojářům to může zabrat více času než napsat specifickou technologii). K technickým vlastnostem Unity se nebudu vyjadřovat - nemá to smysl, ani se neblíží vlastnostem jiných daleko optimálnějších řešení.
Za druhé - souhlasím se Zpiritem co se týče hledání lidí, až na jednu věc, hru mohou dát dohromady i pouze programátoři, grafiky poté buď zaplatit, nebo grafiku stylizovat do stylu programmer's art - viz. např. Minecraft, Darwinia.
K vedoucímu projektu - měl by mít alespoň obecné znalosti jak programování, tak artu (nemusí být skvělý grafik, ale musí vědět jak se co a s čím dělá). Měl by mít také ponětí o tom jak dělat reklamu a publishing projektu ... a nakonec měl by v týmu něco dělat, ať už programátora nebo grafika, a jít jako vedoucí týmu příkladem s tím, jak pracuje a komunikuje (poslat si email jednou za týden rozhodně není dobré). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. březen 2013, 13:45:14 Předmět: |
|
|
Ten hate na Unity (zabalený přitom pokrytecky do řečí "nebudu se k tomu vyjadřovat" nebo "nebudu se to prostě učit") nějak nechápu. Pro indie vývojáře je to naopak skvělá věc (když pomineme cenu za licence, pro studenty jsou ale výrazné slevy), nezabijí rok času vývojem vlastního enginu, aby pak zjistili, že potřebují něco přidat a můžou začít znova.
V Unity člověk může používat i vlastní vertex a fragment shadery, renderovat do textur, kombinovat viewporty... integrovaný PhysX taky funguje, i speciality typu AR se dají zmáknout... neumím si moc představit nějaký inovativní projekt, který by se tam udělat nedal. Jo, GPU raytracing by asi byl problém, jestli na to Vilém naráží
A jako takový téměř nepodstatný "detail" solidní multiplatformnost. Jednu hru může vývojář vydat na stolní (Win, Mac) i mobilní platformy (Android, iOS, W8 RT v Unity 4.2). Obzvlášť u indie je sázka do loterie, na kterém trhu bude mít hra větší úspěch, od kterého by se pak mohla odvíjet nějaká popularita a šíření. DeathMetal jsme vydali na Mac jen proto, že to v Unity bylo triviální, a za 2 týdny se prodalo skoro 1000 kusů (cena na Macu je přitom 5 USD) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 16. březen 2013, 14:08:01 Předmět: |
|
|
Ono hodně vyvojářů v dnešní době si mysli že přijdou ke hře ze dne na den.. musim řict. neni to nic jednoducheho naš tym je jeden z nejvíce kritizovany "ASI " ale zase tato kritika nas stale tlačí kupředu a pokud ji někdo ustojí tak už se jen tak vývoje nevzda.. Co se tyče Engine.. je potřeba si vzit v potaz že pokud si někdo vezme nějaky ktery jej zaujal bude se muset chtě nechtě sám s nim naučit.. osobně když jsem přišel do kontaktu s HE tak jsem řikal joo a už mame hru.. no pletl jsem se.. je to skoro rok a teprve nyní mohu řict že už mame kus prace co jsme udělali sami. pul roku se minimalně každý s enginem bude patlat a je jen na něm zda to zvladne nebo vzda.
Osobně co se tyče Unity tak jej jen vítám.. takový developer co s timto engnem umi se dokaže naučit i s jinými protože chape logiku. Takže učit učit učit.. doporučuji. popř se připojit k nějakemu tymu co zkusi byt trpělivý a bude vás to učit.. ale nevim zda takový někde je. chce to prostě se zamyslet. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 16. březen 2013, 17:28:49 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Ten hate na Unity (zabalený přitom pokrytecky do řečí "nebudu se k tomu vyjadřovat" nebo "nebudu se to prostě učit") nějak nechápu. Pro indie vývojáře je to naopak skvělá věc (když pomineme cenu za licence, pro studenty jsou ale výrazné slevy), nezabijí rok času vývojem vlastního enginu, aby pak zjistili, že potřebují něco přidat a můžou začít znova.
V Unity člověk může používat i vlastní vertex a fragment shadery, renderovat do textur, kombinovat viewporty... integrovaný PhysX taky funguje, i speciality typu AR se dají zmáknout... neumím si moc představit nějaký inovativní projekt, který by se tam udělat nedal. Jo, GPU raytracing by asi byl problém, jestli na to Vilém naráží
A jako takový téměř nepodstatný "detail" solidní multiplatformnost. Jednu hru může vývojář vydat na stolní (Win, Mac) i mobilní platformy (Android, iOS, W8 RT v Unity 4.2). Obzvlášť u indie je sázka do loterie, na kterém trhu bude mít hra větší úspěch, od kterého by se pak mohla odvíjet nějaká popularita a šíření. DeathMetal jsme vydali na Mac jen proto, že to v Unity bylo triviální, a za 2 týdny se prodalo skoro 1000 kusů (cena na Macu je přitom 5 USD) |
No tak s tím rokem, to bych přitlačil (obzvlášť, pokud to člověk dělá ve volném čase a chodí do práce a chce mít i čas na život . U AAA her se bavíme v řádu jednotek milionů řádků kódu.
Osobně nechápu, na co mi bude super vizuálně vypadající engine,
když mi v tom budou tak maximálně jezdit krychle (=programmer art), nebo modely co stáhnu z netu a stejně je nebudu moct použít.
Asi není špatný nápad začít s něčím jednoduchým, co se dá utáhnout a i tak bude velký problém sehnat schopné lidi, co na tom budou dělat zadarmo ve volném čase (hodně štěstí).
Vývoj se tak jako tak značně protáhne (na začátku má každý pocit, že to bude easy a za chvíli hotové) a nakonec to stejně skončí v propadlišti dějin.
S tím, že ten čas, co tím ztratím, už mi nikdo nevrátí (natož zaplatí) - jediná zkušenost, kterou si z tohoto odnesu, bude ta, že příště zkusím něco jednoduššího.
I kdybych měl k dispozici naprosto skvělý engine - co s tím jako indie asi tak udělám, pokud nebudu mít k ruce desítky resp. stovky schopných lidí, co na tom makají fulltime? Z čeho bych to asi tak zafinancoval?
Jediná šance IMHO je pokusit se prorazit s malým projektem a kdyby to vyšlo, zkusit něco většího.
Proč asi Blow dělal nejdřív Braid? Protože to má v hlavě v pořádku  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 16. březen 2013, 19:40:05 Předmět: |
|
|
No já zas tak Unity3D nehatuju. Prostě se na poli výpočetních technologií zabývám oblastmi, ke kterým má Unity3D daleko. Je to stejné, jako když řeknu, že nebudu dělat fulltime grafika (to proto, že jsem programátor). Holt jsem Linuxák, co debuguje v gdb a valgrindu. Zatím nemám důvod na tom něco měnit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 16. březen 2013, 21:37:21 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
Osobně nechápu, na co mi bude super vizuálně vypadající engine,
když mi v tom budou tak maximálně jezdit krychle (=programmer art), |
Hmm, jak by na tom asi byl Minecraft, kdyby jel na Unity3D místo na javě... To by byl docela zajímavý test výkonnosti.
BTW nezapomeňte i na to, jak je pak distribuována samotná hra. U javy mi např velmi vadí ask toolbar, který se vysloveně vnutí do počítače uživatele (několika měsíční peripetii bezpečnostních děr raději nerozvádím). U hry s Unity3D, pokud není vysloveně browserová, jsem se pak nesetkal s tím, že by vyžadovala něco instalovat navíc; běžela hned. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Zpirit

Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 16. březen 2013, 22:04:16 Předmět: |
|
|
Kdyby lidem stacila grafika typu programmer art tak asi nebudou do Minecraftu strkat vsechny ty textury a zvysovat jejich rozliseni... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 16. březen 2013, 22:43:13 Předmět: |
|
|
Lemik napsal: |
Hmm, jak by na tom asi byl Minecraft, kdyby jel na Unity3D místo na javě... To by byl docela zajímavý test výkonnosti.
BTW nezapomeňte i na to, jak je pak distribuována samotná hra. U javy mi např velmi vadí ask toolbar, který se vysloveně vnutí do počítače uživatele (několika měsíční peripetii bezpečnostních děr raději nerozvádím). U hry s Unity3D, pokud není vysloveně browserová, jsem se pak nesetkal s tím, že by vyžadovala něco instalovat navíc; běžela hned. |
No myslím, že má engine ušitý na míru, navíc v Unity by se to muselo asi stejně skriptovat přes ten jejich JS nebo C# (leda drtit přímo v C++, jestli máš k licenci k dispozici zdrojáky).
Co by tím získal? Řekl bych, že asi vůbec nic, možná dokonce ztratil.
Pokud chci vykreslovat a pracovat s obrovskými voxel daty, tak asi general purpose engine není to pravé a vůbec bych se nedivil, kdybys tím takový engine odvařil.
Co se týká ASK toolbaru, tak snad při instalaci stačí odškrtnout checkbox (i když mě to poprvé taky celkem naštvalo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. březen 2013, 15:00:39 Předmět: |
|
|
TeaTime napsal: |
Prostě se na poli výpočetních technologií zabývám oblastmi, ke kterým má Unity3D daleko. |
Já dělám databáze, SWOT analýzy, implementace ERP... tohle je prostě jen další nástroj, v zásadě primitivní (manažer textur a dalších assetů, zjednodušená herní smyčka atd.), do kterého pronikneš v základu za den |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. březen 2013, 15:02:32 Předmět: |
|
|
Zpirit napsal: |
Kdyby lidem stacila grafika typu programmer art tak asi nebudou do Minecraftu strkat vsechny ty textury a zvysovat jejich rozliseni... |
Modům se věnuje minorita, mainstream s tím problém nemá... moje děti taky drtí minecraft v základu (na androidích tabletech), je to jejich nejoblíbenější "hra" (survival hrají minimálně, baví je stavět) z hlediska stráveného času |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|