Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 28. říjen 2013, 20:17:52 Předmět: |
|
|
Možná jsem přehlédl, ale neviděl jsem tu tento odkaz http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3651
Autorovi: všichni by tu byli rádi, kdyby se objevilo české MMORPG, ale ti, co s tvorbou nějakého softwaru/her mají nějaké zkušenosti, tak bohužel vašemu projektu nedávají téměř žádné šance na dokončení. I z toho důvodu je tu hloupý flame o pravopisných chybách. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 29. říjen 2013, 16:16:02 Předmět: |
|
|
to Mem (a jeho dark-magic s pravopisem): My head exploded!
to OP: Nevím co čekáš tady od nás na fóru. K projektu máš jedno video a více nic moc - důvod proč se rozebírá interpunkce místo samotného projektu je prostý - není na něm co rozebírat.
Máte demo ve kterém předvádíte Marching Cubes algoritmus na postavení terénu a kde naflákáte instance trávy na jeho povrch. Máte tam nějaké reflexe ve vodě a shader na obloze. To tam vidím já.
Kdyby jsi ukázal že máte funkční server, kam se můžu já a Mem, nebo kdokoliv další připojit, upravit terén, poflejmit se v chatu - budete tam mít nějaký gameplay (i blbý nekonečný spawn zombíků, které budeme moct kosit) - tak to bude vypadat více jako hra a lidi na internetu začne zajímat ta hra (jelikož seznají že ji jste schpni dokončit), do té doby bude lidi více zajímat tvůj pravopis. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Enever
Založen: 23. 10. 2013 Příspěvky: 15
|
Zaslal: 29. říjen 2013, 16:48:37 Předmět: |
|
|
Vím že to co tu píšeš je pravda, ale přesně to o čem mluvíš teprve vyjde (tak do měsíce, ale je to jen pro "Beta uživatele" což je asi 100 uživatelů, pak budete mít gameplay, ale teď to prostě není, a právě proto že to teď není, tak hledáme lidi co nám s tím pomůžou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 29. říjen 2013, 20:57:19 Předmět: |
|
|
Enever napsal: |
Vím že to co tu píšeš je pravda, ale přesně to o čem mluvíš teprve vyjde (tak do měsíce, ale je to jen pro "Beta uživatele" což je asi 100 uživatelů, pak budete mít gameplay, ale teď to prostě není, a právě proto že to teď není, tak hledáme lidi co nám s tím pomůžou. |
Mě na tom vlastně nejvíce irituje to, že se tváříte hrozně otevřeně - neziskovost a "na hře se může podílet každý" jsou typické znaky open-source projektů - a pak se najednou vytasíte s tím, že hotový obsah je tajný a máte nějakou uzavřenou skupinu "beta uživatelů".
V dnešním kontextu tisíců softwarových projektů na internetu snad musí být jasné úplně každému, že tohle je od základu špatný přístup. Nevím, jak by někoho schopného mohlo vůbec napadnout vám zkusit s tím pomoct, když je až nestydatě zřejmé, jak špatná rozhodnutí o svém projektu činíte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Enever
Založen: 23. 10. 2013 Příspěvky: 15
|
Zaslal: 29. říjen 2013, 21:29:11 Předmět: |
|
|
TeaTime: Vím že to třeba myslíš dobře, ale jestli se ti to nelíbí, běž si otravovat někoho jiného, děkuji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 13. leden 2014, 15:58:16 Předmět: |
|
|
Zdravím,
zatím není co hodnotit, ale dle všeho jedete na Unity s pluginem "Voxeland".
Ten plugin je dobrý(ale jen na něco + je v javasctiptu(což je jeho největší mínus)) a pokud už jste nenarazily, tak narazíte:( Na svět z voxelu se nehodí (je to spíše pro edit terenu v editoru a pak save jako hotový mesh). Pokud bude sloužit jen jako příprava meshu, tak ok. Ale na teren se nehodí, jelikož s voxely pracuje až moc složitě.
Sám jsem si musel udělat vlastní voxel plugin co splňuje moje požadavky atd.
Pokud se pletu, tak se omlouvám a bylo by vhodné napsat na čem to stavíte.
+ také možná nějaké bližší info ohledně projektu/konceptu atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|