Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. leden 2014, 17:23:36 Předmět: World of Trains - postavte si železnici |
|
|
Dnes jsme pro iPad a iPhone vydali novou hru World of Trains (iTunes).
Objevte kouzlo železnice ve hře World of Trains na Vašem iPhonu and iPadu. Postavte vlastní železniční síť a kontrolujte vlaky.
Postavte trať
Propojte města důmyslnou železniční sítí. K dispozici máte 6 unikátních stavebních dílů (kolejí). Při křížení kolejí se automaticky tvoří výhybky a můžete tak postavit složitou železniční síť spojující jednotlivé části mapy.
Ovládejte vlaky
Navigujte vlaky z města do města po celé mapě a staňte se vlakovým dispečerem. Přehazováním výhybek na vaší postavené trati dostanete vlaky do měst stejných barev.
Získejte body
Za každý úspěšně dovezený vlak získáváte jeden bod.
Gameplay video: http://www.youtube.com/watch?v=hs7qoiA2m90 _________________ Perry.cz
Naposledy upravil perry dne 24. leden 2014, 12:19:24, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. leden 2014, 14:27:34 Předmět: |
|
|
Zatím to tu nikdo neokomentoval, tak budu asi první...
Nápad v celku dobrý. Herní "mechanika" se mi líbí, ale zatím jsem to nezkusil, takže nemohu přesně říci...
Co mě ale bouchlo do očí je to vizuální zpracování. Myslím, že takhle to nikdo nekoupí.
1. Být Tebou, tak u GUI vyhodím tu texturu (je to dřevo?) a udělal bych tam normálně poloprůhledný černý jednobarevný quad se zaoblenými rohy (tak jako to máš teď).
2. Co se týká stanic a vláčků... myslím, že kdybys mi napsal, tak bych, klidně i zadarmo, modely vyrobil i s texturou.
3. Poslední a snad asi neodpustitelný fakt... hra nemá stíny, i kdyby blbé bloby alá Warcraft 3 (popř. Starcraft 2 na minimální detaily) renderované do FBO a promítané do terénu... zvedne se kvalita o 100 %.
Zkus to promyslet. Upravení by Ti trvalo max. 2 dny a rozhodně bys měl pak větší šanci prodat pár kousků.
Ber to jako radu kamaráda vývojáře. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 22. leden 2014, 15:01:53 Předmět: |
|
|
Diky za názor
Ad body
1) GUI bylo dělané aby celkově ladilo ke zbytku (hlavní menu, build mode apod)
2) To nechápu Modely vláčků tam jsou ("low-poly"), texturované jsou taky... Modely tunelů mi taktéž přijdou dostačující. Původně jsem zkoušel stanice, ale to vypadalo blbě - když se vlak zničehonic objeví / zmizí - takhle zajede a vyjede z tunelu, navíc k tomu sedí logo
3) Stíny už mi říkal i Micky.. ale z testovacího publika, co to hrálo, to neříkal nikdo Můžu je zkusit dodělat s updatem, to by neměl být problém. Akorát ty stromy nejsou geometrie, ale billboard.. takže tam stíny musím udělat jinak případně (asi ty bloby) _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. leden 2014, 15:19:44 Předmět: |
|
|
No do vlastní hry to dřevěné GUI nesedí. A ty tunely - nešlo by aspoň osvětlení? jak jsou komplet jedna čistá barva, tak na první pohled ani nevím, že to jsou tunely (nevidím tvar - jen obrys). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 22. leden 2014, 18:14:59 Předmět: |
|
|
"na Vašem iPhonu and iPadu"?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 22. leden 2014, 18:32:55 Předmět: |
|
|
Promluvil Mem, chrabrý strážce jazyka českého.
No, jak jsme se bavili v tramvaji - Promítnout ty "bloby" (nebo klidně meshe) shora do textury a pak je rozmáznout by nemělo být nic těžkého. Koneckonců, upload nové verze je na appstore v pohodě, ne?  _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 22. leden 2014, 18:34:59 Předmět: |
|
|
Jj... upload nové verze je OK.. navíc uživatelé to vždy oceňují, že se s aplikací pořád pracuje a není to "mrtvé"  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 22. leden 2014, 19:25:03 Předmět: |
|
|
vizualne hra podle meho nevypada nejlepe, chtelo by to nejak nastylizovat, at to ma smrnc a vybocuje od standartu...
jak jiz psal voda, celkove bych hru ladil do cartoon stylu, coz podle me neni tezke... stiny urcite pridaji hre prostor...
pak dale bych si mnohem vice vyhral s barevnosti, na prvnim miste bych vyloucil ty odporne syte barvy ala t602...
Dnes se s barvami pracuje trosku jinak, jemneji...
chtelo by to odladit i koleje, na svetlem pozadi ti strasne bijou do oci...
vubec by to chtelo nejakeho zkusenejsiho grafika, z tehle hry by sel udelat vcelku slusny projekt podle me...
ted, nezlob se za to tvrdou kritiku, to pusobi po graficke strance amaterskym dojmem... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. leden 2014, 09:27:11 Předmět: |
|
|
micky napsal: |
Koneckonců, upload nové verze je na appstore v pohodě, ne?  |
Pokud bereš v úvahu to, že zase čekáš x týdnů jako při prvním release a zase ti to můžou z libovolných malicherných i vzájemně rozporných důvodů zamítnout, tak ano, v pohodě  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 23. leden 2014, 09:31:55 Předmět: |
|
|
Mem:
Na release jsem čekal asi 4 dny... u aplikací, co jsem tam dával dříve to bylo podobné. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. leden 2014, 11:31:47 Předmět: |
|
|
Ano, grafika by mohla být lepší, ale gratuluju k zářezu na pažbě ;-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. leden 2014, 13:50:49 Předmět: |
|
|
perry: My máme v iTunes zatím 15 aplikací (iOS a Mac), přičemž u některých už jsme vydávali několik updatů, případně posílali nové verze na schválení po rejectu binárek. Průměrnou dobu akceptace myslím máme tak 10-20 dní, ale výjimkou nejsou ani 3-4 týdny... prostě na to spoléhat nejde a určitě bych vydání updatu neříkal v pohodě, jako se ptal micky . Občas jde nějaký spor např. ohledně názvu nebo metadat uhádat, ale ve většině případů nezbývá než sklapnout uši, předělat a čekat zase x týdnů... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 23. leden 2014, 19:56:00 Předmět: |
|
|
Jinak pro místní jako bonus nějaké screeny z vývoje.. aneb Semova "teď nevim kolikátka" v praxi
Srpen (začátek):
Srpen (konec)
Říjen
Listopad
 _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MirekDusin

Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 24. leden 2014, 02:50:15 Předmět: |
|
|
Super, další nadějná česká hra na AppStoru, budu se těšit na nějaký postmortem jak byla hra úspěšná/neúspěšná _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. leden 2014, 07:27:44 Předmět: |
|
|
Držím palce. Jen si teď říkám, ve světle poslední trademarkové módy, jestli by ses nemohl dostat do sporu s tvůrci World of Planes a World of Tanks. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|