.[ ČeskéHry.cz ].
TankZone Battle
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 09:20:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Opravdu moc pěkné, nechceš nám natočit nějaké video z hraní? Jak se říká, obrázek vydá za 1000 slov, video vydá za (teď to berte s rezervou) 25 obrázků za sekundu. Very Happy
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 09:22:06    Předmět: Odpovědět s citátem

No a preco by nebolo? Problem je, ze splitscreen chcu hrat ludia na konzole, napriklad na party s chlastajucimi kamosmi alebo s detmi doma (nemusia byt ani opite). Neviem si predstavit, ze by sa styria tiesnili pred 50cm monitorom, nemaju tam styri stolicky ani gauc, atd... Ale v tomto ti Unity moze znacne pomoct, preportovat to automaticky na nejaku prijemnu platformu Smile A par PC nadsencov si to nakoniec urcite najde!
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 09:35:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Dle obrázků to vypadá zajímavě - taky jsem předchůdce hodně hrálSmile

V jednoduchosti je prostě krása.

Chtělo by to video - jak už tu někdo výše napsal 1 video vydá za 100 obrázků.

Ale nesměřoval bych to jen na split screen - klidně i síťový MP (1vs1) kdy jeden bude host (není třeba řešit server).
A taky SP - proti botu - či jiný SP mod (timetrial na zničení X NPC nepřátel atd. ) - a různé blbosti(achievementy atd.) co nastavují hratelnost/znovuhratelnost.

Jak to necháš jen na splitu tak si tak zbytečně zamykáš cestu k dalším hráčům.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 09:56:23    Předmět: Odpovědět s citátem

K těm zkušenostem: Moje jediná kloudná hra obsahuje jenom split-screen. Měl jsem ohlasy, jak to lidi hrají v práci, ve škole, ... a pochvalovali si to Smile

Edit: Každopádně tím nechci shazovat síťový mulťák, ten je minimálně stejně důležitý.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 14:02:15    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
video vydá za (teď to berte s rezervou) 25 obrázků za sekundu. Very Happy

Jj. (A beru to s rezervou 5 snímků za sekundu, vzhledem k tomu, že máme většinou 60Hz obrazovky, je vhodnější nahrávat 30/60 fps Smile. A když už tak OT, tak mě dost štve, že kamery i zrcadlovky prodávané u nás jsou často ve variantě 50i/25p).

Ke hře - vypadá to naprosto skvěle. Už původní tunneler byl dobrá zábava, jen jsem si říkal, jestli má smysl dělat to 3D. S tou perspektivou to ale dostává jiný rozměr a i podle screenshotů je vidět, že to je challenge... zvlášť pokud soupeř zrovna stojí schovaný pod listím Smile.

Split má smysl i v dnešní době, dost lidí má notebooky, není problém si s někým sednout, těším se, jak to zahraju s dětma Smile. Mulťák je sice nějaká práce navíc (minimálně zadat server, možná čekající fronta na hru apod.), ale dosah by mohl být mnohem větší, dají se na to nabalit žebříčky, fansite, ... určitě si to nech projít hlavou Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 14:56:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Velky multak ma odradzuje aj z toho dovodu ze slovensky tunneler rychlo skoncil. Tie mapy su stavane max 4 hraci a uz to si viem predstavit ze by bola slusna mela Very Happy Urcite nad tym budem premyslat mozno niekedy do buducna ako update
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 765
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 14:59:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypada to dost dobre, i kdyz vic mi to pripomina spis trochu novejsi Return Fire.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 15:14:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
máme většinou 60Hz obrazovky, je vhodnější nahrávat 30/60 fps Smile. A když už tak OT, tak mě dost štve, že kamery i zrcadlovky prodávané u nás jsou často ve variantě 50i/25p).

OT: Na desktopovém monitoru si můžeš nastavit 50 Hz, takže to budeš mít správně. Na interním displeji většiny notebooků nejde nic než 60 Hz - ale zas displeje notebooků nemaj ostrý přechod přepínání barev pixelů (takovej hardwarovej "motion blur"), takže tam můžeš v poho koukat na video s jakýmkoli Hz Wink. Nevím, jak jiné desktopové LCD, ale na mým jde nastavit jen těch 25/30/50/60 Hz - ale potřeboval bych 24 Hz. Takhle nezbývá než 80 % filmů, seriálů a HD videí z Youtube koukat na LCD TV (kde na té mé překvapivě 24 Hz funguje jen v 1920x1080 - v nižších ne).

Mem napsal:
Split má smysl i v dnešní době, dost lidí má notebooky, není problém si s někým sednout

Dneska se už neprodává notebook bez WiFi, takže zvlášť v případě notebooků, kde je malá klávesnice, by se hodil mulťák. BTW celou dobu mluvím o mulťáku po LAN - žádnej server v internetu apod. Takže jakákoli knihovna na to, TCP/UDP - cokoli, žádné řešení pomalé sítě a zpoždění...
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 15:40:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
OT: Na desktopovém monitoru si můžeš nastavit 50 Hz

Asi jak na kterém, i pokud jsem si vypnul omezení "Skrýt režimy, které nemůže monitor zobrazit" (s nimi mi cpe jen 60 Hz), tak mi nabízí tyhle... 25/50 Hz jen pro PALovských 720x576 nebo FullHD, což je docela nízko proti nativnímu 2560x1600. (Buď to souvisí s nutností dual-link, anebo spíš omezením samotného monitoru).



Ale na bočních (1680x1050 a 1920x1080) mi to nabízí 25/50 i pro nativní, a pro nižší rozlišení i pěkných 75 Hz, takže ve většině případů to asi lidem půjde. Ale proč by to člověk dělal, zvlášť pokud chce obsah i pro západní svět, to je lepší evropský TV formát opustit a držet se těch 60 fps. Už proto, že to dává o 20 % víc snímků Smile (Teď ale budu stejně jako ty ignorovat to kino, včetně "vysokého framerate" 48 fps jako použil variantně Jackson u Hobbita).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
uiii



Založen: 12. 08. 2007
Příspěvky: 251

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 15:52:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Hned, jak jsem kouknul na první screen, tak aniž bych něco čet, mě prolítlo hlavou: "No jasný udělat remake tunnelera, to by bylo hustý" Smile. Vypadá to skvěle. Tešim se na hratelnou verzi.

OndraSej napsal:
Vypada to dost dobre, i kdyz vic mi to pripomina spis trochu novejsi Return Fire.


Jo, Return Fire, to byla fakt bombastická hra, jsme to ve škole pařili furt. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 18:07:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
...

OT: Hm, to máš blbý, že pro nativní rozlišení ti to nejde (já mám jen FullHD, takže v poho). Jinak Hobbita jsem v 48 fps 3D viděl. Na velkých plátnech (zvláště pak IMAX) mi to přijde nutnost (čím větší plátno, tím větší vzdálenost objekt za 1/24 sekundy "poskočí" - úplně mi to trhá oči). Jinak nevím, co myslíš tím "západním" světem: seriály (např. The Big Bang Theory 720p/1080p HDTV), filmy (např. Enderova hra - Ender's Game (2013) HD), hudební klipy na Youtube (např. Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna) - to vše je 24 fps, tak 80 % věcí. S 25 fps se setkávám u věcí direct-to-DVD, no a 30 fps jsou jen stará SD videa na Youtube. (Není to tak, že těch 20 % zbývajících věcí není 24 fps - jsou to hlavně ripy se špatným fps oproti originálu, takže už s žádným nastavením nejde vyřešit pravidelné poskakování obrazu.)
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 18. duben 2014, 22:41:31    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Velky multak ma odradzuje aj z toho dovodu ze slovensky tunneler rychlo skoncil.

Slovensky tunneler mal v prvom rade moc velke oci, bral sa moc vazne , bol od zaciatku vyvyjany ako komercny titul, spravilo sa na tom zbytocne moc prace a ocakavania boli uplne mimo.
Tvoja hra je presne opacny pripad, vyvyjana jednym clovekom, ako hobby, realisticky pristup k monetizacii , vypada fakt dost dobre(ak aj ostatne mapy budu take kvalitne tak parada).
Nebal by som sa vypytat mensiu ciastku na indiegogo alebo startovaci a urcite to patri na steam (len treba mat tie dalsie mapy na ukazku)
Multaku sa neboj, samozrejme ziadne world of tanks ale 2 az 4 hraci , singl proti AI a zachovat aj splitscreen.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 19. duben 2014, 07:00:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Český tunneler Miner Wars Arena také díru do světa neudělal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 19. duben 2014, 08:17:46    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
citace:
Velky multak ma odradzuje aj z toho dovodu ze slovensky tunneler rychlo skoncil.

Slovensky tunneler mal v prvom rade moc velke oci, bral sa moc vazne , bol od zaciatku vyvyjany ako komercny titul, spravilo sa na tom zbytocne moc prace a ocakavania boli uplne mimo.
Tvoja hra je presne opacny pripad, vyvyjana jednym clovekom, ako hobby, realisticky pristup k monetizacii , vypada fakt dost dobre(ak aj ostatne mapy budu take kvalitne tak parada).
Nebal by som sa vypytat mensiu ciastku na indiegogo alebo startovaci a urcite to patri na steam (len treba mat tie dalsie mapy na ukazku)
Multaku sa neboj, samozrejme ziadne world of tanks ale 2 az 4 hraci , singl proti AI a zachovat aj splitscreen.


Diky celkom vecny prispevok. Multak mozno casom ale urcite spravim aspon jednoduchsi singlac versus AI kde by bolo mozno hrat proti 1 - 3 Ai pre ludi co nemaju v tej chvili po ruke ziadneho kamosa.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 19. duben 2014, 08:23:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Nahraj nějaké to video, my bychom to rádi viděli v pohybu. Taková pěkná hra je třeba viděť v pohybu. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Další
Strana 2 z 30

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna