Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 9. srpen 2015, 20:52:44 Předmět: |
|
|
Davam sem mensiu kolaz aktualnych obrazkov z dnesneho dna. Nazory su ako vzdy vitane. Pribudli dalsie veci:
Nove vybuchy
Znicitelne budovy
Upravene teamove gui a teamove farby
Zakladne vo farbe teamu pre lepsiu orientaciu atd.
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 11:37:49 Předmět: |
|
|
Konecne zapracovane, ze ked hrac stoji za stromom alebo je prilis blizko stromu, tak sa strom spriehladni. Zlepsi to orientaciu pocaj boja v okoli stromov _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 11. srpen 2015, 15:08:55 Předmět: |
|
|
Kedze koruny stromov nemaju kolidery iba kmen tak to riesim takto:
Ak je hrac skoro uplne pri strome tak podla distance. Akonahle je hrac v distance, tak sa strom spriehladni.
Ak je tank dalej od stromu tak sledujem vektor medzi tankom a stromom. Na zaklade tohoto vektora zistim uhol voci kamere. Akonahle je v urcitom uhlovom rozsahu viem, ze strom tanku zaclana a teda sa strom spriehladni.
Snad je to dako pochopitelne _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 09:28:53 Předmět: |
|
|
Vsetkych srdecne pozyvam zajtra vecer na dalsi public test. V pripade, ze mate zaujem prist ale nemate kluc, tak napiste a kluc dodam. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
-Seth-
Založen: 24. 08. 2008 Příspěvky: 41
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 13. srpen 2015, 12:57:24 Předmět: |
|
|
Diky! _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 14. srpen 2015, 13:00:58 Předmět: |
|
|
Takze dnes o 20: 00 do polnoci? Podla zaujmu _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 14. srpen 2015, 20:51:32 Předmět: |
|
|
Objevil se někdo? Já jsem se k tomu dostal až teď a nikde nikdo
EDIT: Tak jsem chvíli zahrál ve 3, je to fajn, rychlé tak akorát, člověk se nenudí. Prostředí dělá taky hodně, v tom sněhovém je hůř vidět, což je dobré. Plynové dělo je taky zajímavá zákeřnost |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 15. srpen 2015, 06:51:19 Předmět: |
|
|
Diky skoda ze si neprisiel skorej boli sme 5 ked si prisiel tak sa ukurat robil rychly update preto tam nik chvilu nebol _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 25. srpen 2015, 19:25:15 Předmět: |
|
|
Tak jsem zase nepřišel, protože jsem úd a chodím sem nepřihlášenej (takže mi nechodí maily o nových příspěvcích) _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 25. srpen 2015, 19:29:09 Předmět: |
|
|
V pohode v piatok nas bude urcite viac kludne pridi PS: Tanky presli dost velky upgradom , tanky si zasluzili vacsie detaily. Coskoro hodim daky screen _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 25. srpen 2015, 20:55:02 Předmět: |
|
|
Novy komplexnejsi vzhlad tankov
Nazory ako vzdy vitane _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. srpen 2015, 07:17:00 Předmět: |
|
|
Paráda |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 26. srpen 2015, 07:40:16 Předmět: |
|
|
Diky _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|