Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
split

Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MirekDusin

Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 16. květen 2014, 18:01:01 Předmět: |
|
|
Super! Fakt se mi líbí ten jednoduchý, ale originální vizuální styl. Těšim se, až vyjde a budu moci vyzkoušet i gameplay. _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 16. květen 2014, 18:37:25 Předmět: |
|
|
Dneska sem to znova testil.
V Cassiopeia sem vyrovnal HMTest1 skore, coz predpokladam je max bodu za tuhle skupinu. Tak sem si pripadal mocne V Andromeda jsem par bodu za tebou Ale uz nevidim, kde ty body nabrat.
A v aktualni bete mam pocit, ze nejde v total score nahrat tolik co mas ty a ten druhej. Tam chybej ty dve novy skupiny levelu co byly v minule bete ne?
Jinak je to samozrejme paradni hra! Bude to hit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 16. květen 2014, 18:41:38 Předmět: |
|
|
Jeste dva postrehy:
- velke plus za "delete all" tlacitko. To mi fakt chybelo v prvni bete a chtel jsem napsat, at to tam urcite pridate (ale ta lenost, a tak jsem nenapsal ).
- kdyz krokuju, tak casto kliknu na zmenu solution profilu. Ale to je asi moje neschopnost. Nicmene rozhodne mnohem casteji krokuju dopredu nez dozadu. Dozadu prakticky nikdy. Ale je jasny, ze dat to nad krokovaci tlacitko dozadu je blbost, tam uz je menu tlacitko. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
split

Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 16. květen 2014, 21:15:45 Předmět: |
|
|
Dik za postrehy Tym skore by som sa teraz netrapil. Je mozne ze sa v bete tie levely kus menili a chybaju aj tie dva svety Kazdopadne ze ci je to moje skore najvacsie netusim. V prvych par svetoch mozno ano, ale v tych pokrocilejsich existuje tolko moznosti, ze to moze byt aj na par mesiacov, kym niekto narazi na idealne riesenie.
Inak hras to asi na iphone 4 tipujem. Lebo na 5 a vyssie som sa este pri step forward nepreklikol. Kazdopadne to skusim este poriesit. Hra je uz schvalena na app store, ale vyjde az toho 29.5. Dovtedy tam mozno este poslem update  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. květen 2014, 11:42:51 Předmět: |
|
|
Jo ten světlý vzhled se fakt hodí víc než ten tmavý. GIF vypadá zmateně, ale věřím, že samotná hra bude jasná  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 29. květen 2014, 11:49:05 Předmět: |
|
|
Jak jsem prave psal na Twitter, nasel jsem tam bug. Je to teda drobnost a hlavne nevim uplne presne, za jakych situaci se to stalo, musel bych to vic testovat.
Delo se to jen kdyz se otviraly nove levely. Aspon myslim, ted to nejsem schopen uz docilit, kdyz mam vse otevrene.
Kazdopadne pri urcitych situacich jsem mel ve spustenem novem levelu uz vyplnene cesty z levelu predchoziho. Bylo to pri dokonceni posledniho levelu v dane skupine, pak jsem bud Skipnul tutorial nebo rovnou skakal do menu v zaverecne tabulce a pak proste sem otevrel novy level a uz tam byly nejake cesty nakreslene. Pak mi doslo, ze jsou to cesty z predchoziho levelu.
Musel bych to znova instalnout a vic se zamerit co delam, abych vedel uplne presne. Ale to se mi nechce
Samozrejme je to drobnost, protoze pres dva kliky cary zrusim a hotovo. Hra je jinak super, dotazena do detailu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 29. květen 2014, 12:20:17 Předmět: |
|
|
nechcete udelat i droid verzi? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
split

Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 29. květen 2014, 20:30:00 Předmět: |
|
|
Ten bug ktory skopiruje riesenie z predchadzajuceho levelu som objavil uz davnejsie a update ho opravuje. Len by ho uz mohli konecne schvalit
Android verziu zatial nechystam. Jedine zeby ta iphonacka zarobila straaasne vela penazi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. květen 2014, 20:43:20 Předmět: |
|
|
Takže na Windows Phone je taky zbytečné se ptát, co?  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
split

Založen: 15. 05. 2013 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 30. květen 2014, 10:19:47 Předmět: |
|
|
No problem je ze som to pisal v Objective C a UIKit takze prepisovat to do hocicoho ineho znamena v podstate napisat to odznova. Nieje to zas tak vela prace, ale asi by sa to neoplatilo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 30. květen 2014, 12:30:09 Předmět: |
|
|
skoda, clovek je zvyklej se dneska lidi v necem multiplatformnim, ze si to pak zahraje na vic zarizenich ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 30. květen 2014, 13:19:15 Předmět: |
|
|
Tak zas vzhledem k prodejům iOS vs Android se nedivím některým týmům, že to udělaj nativně pro iOS a ušetří si trápení se zabugovanými omezujícími multiplatformními tooly, který se hodí jen na primitivní hříčky, jinak se z toho člověk zblázní. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 30. květen 2014, 16:11:09 Předmět: |
|
|
No já proto píšu v C++ s tím že to pojede i na Androidu... hm.. omyl. Zatím se mi nepodařilo rozjet nic. Takže tímhle směrem taky cesta nějak nevede. Jedině psát v Unity _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|