.[ ČeskéHry.cz ].
Angry For Flowers

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
juroo



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2007, 01:42:44    Předmět: Angry For Flowers Odpovědět s citátem

Zdarec, neskutocne dlho som tu nic neprezentoval a aby nevznikol dojem, ze som totalny flakac, tak som sa rozhodol prezentovat nas projekt vo vyvoji.

Pokec: Ide o krutu akciu z prostredia zahrad, vinic, sadov a luk plnych zmurkajucich a usmievavych kvietkov Smile tak veru, kvety s ludskymi ocami a ustami sa na vas budu skerit a Vam nezostane nic ine len ich znicit a zaplavit zelenu travu krvou. Krv v hrach je potreba, inak to nikto nebude chciet cenzurovat a kritizovat Wink Napad som dostal po zhliadnuti vytvoru mojej priatelky deviacia

Zaner: Aby ste si spravili lepsiu predstavu o hernom mechanizme, tak to nie je nic prevratne, stavili sme na overenu klasiku a la moorhuhn. V urcitom casovom limite musite ziskat co najvyssie skore. Kvety sa nahodne objavuju a miznu, zbran sa casom opotrebuva. Mozete ziskat rozne bonusy za zasah viacerych kvetov na jeden uder, za zasiahnutie viacerych kvetov jedneho druhu za sebou.. Na vyber je niekolko prostredi a zbrani, ktore sa Vam spristupnia po nahrati urciteho "Total score". Hra je urcena pre vsetky vekove kategorie na chvilkovy oddych a odreagovanie.

Pouzite technologie: tato hra vznikla aj za ucelom odskusania moznosti XNA Framework-u. Nakodene je to v C# + spominane XNA. Tot vse. Zvuk som zatial neriesil lebo este neprisla ta spravna chvila a co som pozeral, tak je to v XNA nejake osemetne (hlavne formaty).

Grafika: o vizualnu stranku sa zasluzila moja priatelka Portokali. Styl sme zvolili 2D animovany fotorealisticky. Vsetko su nase vlastne upravene fotografie prostredi, kvetov, naradia a peknych aj mrzkych ksichtov.

Ovladanie: nastroj(=zbran) pohybujete mysou. Lavy (aj pravy) klik je akcia. Koliesko klik alebo medzernik je oprava zbrane.

HUD a menu: v menu sa mozete pohybovat klavesami (hore, dole, enter, escape) alebo mysou (lavy klik = enter, pravy klik = esc). Vsetko sa tam hybe - ano ma to tak byt, nemate halucinacie Wink V Options sa da zapnut/vypnut krv (kto uz by ju vypinal???) a nastavit graficky rezim pre fullscreen - stretch (zapne natvrdo 1024x768) alebo fit (ponecha Vase rozlisenie). HUD sa tiez kusa trasie - vlavo hore je score, vpravo hore cas, vlavo dole bonus, vpravo dole poskodenie zbrane, v strede hore je stale Total score (pripocita sa po kompletnom dohrati jednej hry).

Known bugs alebo comu sa vyvarovat: v okne nemente graficky rezim, spravanie je nevypocitatlne... Pri fullscreen mode sa zase vyvarujte minimalizacii alebo alt-tab -> hra spadne.

Co este bude: v plane su este zvuky ako velmi dolezita sucast atmosfery + hudba. Do sceny by som rad pridal animacie a partikle, aby to bola kusa zivsie. V povodnom plane boli aj rozne animacie pre kazdu zbran, no zatial sa tak nestalo. Hlavne chyba dolezita zbran - velke zahradne noznice, ak niekto mate, tak ma plz kontaktujte. Pribudnu aj kvety.

Screenshoty:





ScreenShot001
ScreenShot002
ScreenShot003
ScreenShot004
ScreenShot005
ScreenShot006
ScreenShot007
ScreenShot008
ScreenShot009
ScreenShot010
ScreenShot011
ScreenShot012
ScreenShot013

Download:
pre spustenie potrebujete:
graficku kartu s podporou Shader Model 1.1
XNA Framework 1.0Refresh 2 MB
.NET Framework 2.0 23 MB
EDIT: pre istotu este DX update

Angry For Flowers / CHdevTest 18 MB

Tahajte, testujte, komentujte, nadavajte, chvalte, navrhujte zmeny Smile

Zdravi "kytickovy team"
juroo & Portokali


Naposledy upravil juroo dne 19. listopad 2007, 01:43:01, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1766

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2007, 03:11:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Ultramega YOOOO!!! LONG LIVE KOINBAHD!!!

Na vecnejsi prispevok sa zmozem az pri mensich hladinach CH3CH2OH, ale kedze som videl vyvojove verzie, tak nemozem cakat, ze budem sklamany!

EDIT: Je to uplne super Very Happy Musim, tentokrat, uplne subjektivne povedat, ze je to uplne popici a vyplna to dalsiu medzeru v tu prezentovanych hrach Smile Takze kritizujte aj vy, odo mna sa kritiky nedockate, lebo sa mi to proste paci a som ovplyvneny (nielen xlastom Razz)
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2007, 12:00:10    Předmět: Odpovědět s citátem

smysene pocity,na jednu stranu radost z noveho dokonceneho projektu a na druhou stranu jsem to nerozchodil, v notebooku nemam shadermodel (nechapu) a po nedavnem reinstallu xp jsem se zarekl, ze uz nebudu svinit system vecmi typu NET (stejne jsem neodolal a doinstaloval prilozene baliky, avsak stejne hra nefunguje). Divne technologie Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1461
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2007, 13:05:30    Předmět: Odpovědět s citátem

franz:
To se mi stalo s Joshovým Supapleskem, taky XNA. Nepodařilo se to nainstalovat ani po konzultaci se samotým Joshem.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
prost



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 109
Bydliště: cvut fel, stm

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2007, 13:28:04    Předmět: Re: Angry For Flowers Odpovědět s citátem

juroo napsal:
Pouzite technologie: tato hra vznikla aj za ucelom odskusania moznosti XNA Framework-u. Nakodene je to v C# + spominane XNA. Tot vse. Zvuk som zatial neriesil lebo este neprisla ta spravna chvila a co som pozeral, tak je to v XNA nejake osemetne (hlavne formaty).

tahle informace je dobra vec, myslim, ze zrovna na tomto foru by tuhle informaci mel mit kazdy projekt.

jinak ke hre nemam co rict, wine mi to asi nerozchodi Smile
_________________
BbB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
juroo



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2007, 01:47:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Skusil to vobec niekto?? Necakam oslavne ody, no som vdacny za kazdy nazor. Vsetci tu len bedakaju ako sa netvoria nove veci a ked sem nieco nove dam tak ziadna odozva :-/ Mozno keby som zacal v Popelnici rozoberat, ktorou rukou a ktorym smerom si utierate prdel, tak by bolo viac prispevkov...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1766

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2007, 01:48:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som to skusil Very Happy Ale to ti asi nepomoze Razz Kazdopadne je to fajn, hratelne, behalo to fajn, je to akcne... cool. 8/10
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2007, 03:32:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyzkoušeno. Mají ty další nástroje nějakou výhodu oproti jiným? Možná by taky nebylo na škodu udělat tam nějaký překážky, ze kterých ty květy mohou vykukovat a schovávat se.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2007, 11:13:55    Předmět: Odpovědět s citátem

juroo napsal:
Skusil to vobec niekto??


..prostě ty systémové požadavky jsou problém (chápu, že šlo o experiment)

hry tohoto typu musej být co nejmíň náročný (možnost plynulého hraní na kancelářskym PC) a maximálně přenositelný (takže ideálně flash na webu)

//OT vzpomínám, když vznikla Gooka, snad první česká hra vyžadující Win95, které v tu dobu málokdo měl
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
juroo



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2007, 13:32:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie: thx, napad s vykukovanim zpoza prekazky je fajn, po skuskovom snad aj nakodim. Ostatne nastroje maju inu plochu, ktorou zaciahnu ciel, rozdielnu vydrz a este je tam (malo) rozdielna dlzka animacie -> ina frekvencia zasahov. No je to nastavene dost podobne zatial - treba doladit.

franz: Ano, systemove poziadavky su vzhladom na obsah a formu hry premrstene, no nemyslim si, ze su nejak extremne premrstene vzhladom na dnesnu dobu - vacsina ludi okolo mna ma solidnu grafiku uz aj na notebookoch. Na stolnych PC hracov je to samozrejmost, no mas pravdu, ze sa tym urcite o kus publika pripravujem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna