.[ ČeskéHry.cz ].
Požárníci (Firefighters)
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 07:01:40    Předmět: Požárníci (Firefighters) Odpovědět s citátem

Díky všem za rady a příspěvky. Odkaz ruším - tak aby to zde nikoho nemátlo.

Ještě jednou díky.


Naposledy upravil SB001 dne 20. říjen 2014, 13:51:55, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 08:08:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Ježiš, to je ale sadistická hra Very Happy
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 08:15:20    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
Ježiš, to je ale sadistická hra Very Happy


Hmm ... dobrý nápad - mohl bych se na začátku zeptat na věk a pokud by to hrál hráč pod 13 let, tak bych místo rozmáznutých lidiček zobrazoval průsvitné andílky jak vyletí vzhůru.

... a nad 18 by mrtvá tělíčka nemizela, ale projelo by uklízecí auto a těla shrnula ... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 08:57:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Wow, vážně brutalita Very Happy A moc pěkný efekt ohně.

Držím palce ať se nějaký grafik ozve. Tohle je přesně ta hra kterou bych pařil při čekání na autobus.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 09:01:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Dlaha napsal:
Wow, vážně brutalita Very Happy A moc pěkný efekt ohně.

Držím palce ať se nějaký grafik ozve. Tohle je přesně ta hra kterou bych pařil při čekání na autobus.


Jsem rád, že je pozitivní ohlas (alespoň jeden) Smile ... Ten oheň ale trošku dává zabrat počítači, zvlášť když je okno na max. Je pak vidět lehce trhaný pohyb padajících paňáků.

Jinak přesně to byl cíl ... hra na pár minutek - pro případy jízdy v autobuse, čekání v restauraci na jídlo atp. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1480
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 09:22:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Nápad dobrý, cílovka asi malá (myslím z lidí celkově, ne z nás), ale je to dost pomalé. Na Core 2 Quad 2.26 GHz na FullHD monitoru nehratelně trhané ve Firefoxu a Chromu, dostatečně plynulé je to jen v IE 11 (to se dalo čekat, když IE je dělanej, aby běžel rychle i na Atomech s PowerVR grafikou). Není možné tam dát do menu úroveň grafiky? Nebo dokonce ji automaticky snižovat podle FPS, takže bych ani nemusel nic nastavovat. Asi bude problém s těmi blendingy (míň jich a nejnižší level že budou bez částečné průhlednosti - jen plná, takže třeba dithering pro mezistupně).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 09:36:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, hra je při větším okně (vše je teď nastavené na max co se týče scalingu) trhaná. Optimalizaci plánuji s lepší grafikou (snad od nějakého šikovného grafika). Snížit detaily při nižším FPS je SUPER NÁPAD!

Jinak HTML5 je v některých prohlížečích problém. Na mobilech by to mělo vzhledem k malému rozlišení plynulejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 09:42:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako základ to není špatné. Udělat nějaké levely s navyšující se obtížností, bonusy (zpomalení času, zvětšení záchranné plachty, ...) a šup s tím mezi casual hry Wink
Ladis: na i5-4570 mi to jede i v Chrome v 2560x1600 bez problémů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1480
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 13. říjen 2014, 11:39:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak doma na desktopu s Xeonem mi to taky pojede jak z praku. A na notebooku s i3 taky "díky" jen HD Ready rozlišení interního displeje. Akorát v práci mám prostě šunku (časem si zas řeknu o lepší, holt jako webovej programátor /i když kodím pro MS Dynamics CRM a SiteCore/ mám jen to vyřazený po "skutečnejch programátorech" Rolling Eyes).

SB001 napsal:
Snížit detaily při nižším FPS je SUPER NÁPAD!

Nejlepší nápady jsou ty okopírované - dělal to minimálně už Unreal Tournament 2004 Wink (hustota trávy apod.).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 06:27:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Přidal jsem do hry automatické snížení detailů podle fps. Vlevo nahoře jsou zobrazené fps a v závorce s parametrem Graphics je v procentech aktuální nastavení detailů. Hra je pak plynulejší, lépe ovladatelná a lze dosahovat lepších výsledků.

Přidal jsem i jeden bonus - požárníci se roztáhnou o 80% na dobu 5ti sekund.

Grafik se ale stále ještě neozval. Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 06:56:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekna hra a dobry napad Smile

Vsimnul jsem si ale bugu pri nizkem FPS. Kdyz je FPS pod 30, tak se sem tam stane, ze clovek skonci rozmaznuty na dlazbe i kdyz pod nim mam hasice. Proste propadavaji mi skrz trampolinu. Kdyz je FPS nizsi nez 15, tak pres trampolinu propadnou prakticky uplne vsichni lidi.

Chtelo by to tam spojitou detekci, kdy bys vzal posledni pozici padajiciho cloveka a jeho nove vypocitanou pozici. Pak mezi nima udelej primku a zjisti, jestli se tam nenachazi hasici. Pak by ti to melo spravne fungovat i pri nizsich FPS Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 07:02:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavé ... a tobě se nesnižují detaily (parametr Graphics vlevo nahoře) když máš nižší fps? V práci mám obyč Core2Duo s integrovanou grafikou a detaily se mi zredukují na 60fps prakticky hned jak začnou padat paňáčkové ... jaké máš fps při hře a jaký prohlížeč používáš?

EDIT:
Upravil jsem trochu detekci a dal po spuštění hry delší prodlevu aby se FPS mohli ustálit na 60.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 07:42:39    Předmět: Odpovědět s citátem

V Opere 12.17 tam mam napsane "FPS: 8 (Graphics 98 %)". Neni problem ve vykonu meho PC, ale v tom, ze je to stara Opera.

V novem Chrome mi to jede na 60 FPS, ale tam je dobre si zkusit dat zmensit stranku. Nastavis lupu treba na 25 %. V tu chvili mi klesnou FPS na 25 a za chvili se objevi treba : "FPS: 29 (Graphics -223 %)". No a pak propadavaji ti panacci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SB001



Založen: 13. 10. 2014
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 08:00:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Nastavil jsme omezení snížení grafických efektů na 40%. S lupou ani s rychlostí HTML5 nic nenadělám. Toto je pouze demo, na mobilech by to nemělo nastat - tam je rozlišení striktně dané ... zde jsem pro testy nastavil přispůsobení velikosti prohlížeče - což pak leze do výkonu počítače.

Díky za připomínky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mount



Založen: 11. 10. 2014
Příspěvky: 32

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 09:52:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Ha ha Very Happy
Je to pěkné, jen bych možná trošku zpomalil to padání Very Happy Navíc jestli jsem to dobře postřehl, tak se musíš trefit, tak aby dopadli na střed plachty? je to správně?
_________________
Pixelart je jeden z mála grafických ztvárnění, který nikdy nezestárne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna