.[ ČeskéHry.cz ].
Elita
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dez1nd



Založen: 12. 03. 2012
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 22:10:23    Předmět: Elita Odpovědět s citátem

Pracovni nazev: ELITA

Engine: Unity 4 free/ pozdeji Unity 4 pro

Youtube kanal: http://www.youtube.com/playlist?list=PLXkbU8RQ_do-AqSMR61rwsMxz-MzIaOF3

Ve vyvoji: od 10/2014

Stav: 0.1% - 2D grafika
0% - 3D grafika
0% - Zvuky
1% - Kod
0% - Sit

Inspirace:
Serie Killzone, Counter Strike, Soldier of Fortune, Red Orchestra 1-2.

Info o hre: Online FPS z blizke budoucnosti, kde se hraci ujimaji role elitnich zoldaku v novem stylu boje, zadne nacitani pri prepinani herniho modu, prubezna zmena misi znama ze serie killzone, nebudou chybet ani brutal malee (bf3,bf4,killzone3), nekolik vozidel, obrane turrety,ruzne tridy povolani, hodnosti.

Neco malo o me: je mi 23 jsem programator amater, na Elite makam ve volnem case a pracuji jako zacinajici programator php.

*Volne pozice v tymu:
3D grafik/animator
2D grafik
zvukar
(*pokud toto porusuje pravidla prosim admina at mi napise PM hned to odstranim a pripravim sekci jinde)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2014, 22:21:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Přesunuto do inkubátoru.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1482
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 09:10:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty tmavě šedé budovy jsou tvoje práce, nebo je to stažený?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dez1nd



Založen: 12. 03. 2012
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 10:45:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Ty tmavě šedé budovy jsou tvoje práce, nebo je to stažený?


nejsem grafik, takze zadne modely nejsou moje. pripravuji ale nektere sve prefaby
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1482
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 11:11:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, škoda. Chtěl jsem je pochválit (procházení jima mi připomnělo level-design některých částí Duke Nukem 3D).

V tom případě těžko něco hodnotit, ale sám píšeš, že hotovo je <1 %. Engine je teda hotový (Unity 3D) a grafika zatím žádná.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dez1nd



Založen: 12. 03. 2012
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 11:27:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Aha, škoda. Chtěl jsem je pochválit (procházení jima mi připomnělo level-design některých částí Duke Nukem 3D).

V tom případě těžko něco hodnotit, ale sám píšeš, že hotovo je <1 %. Engine je teda hotový (Unity 3D) a grafika zatím žádná.


mam hotove prihlasovani z databaze a nastrel menu + nahrani testovaciho levelu.

nejsem grafik, moje pokusy dopadaji mizerne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 15:44:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Přihlašování z databáze je to poslední, co tě musí zajímat. Nejdřív potřebuješ solidní gameplay.

BTW: Generických FPS je nyní tolik, že pokud nejsi DICE nebo Activision, nikoho nezaujmeš, i kdybys do toho dal pět tun práce.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 864

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 19:32:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty světla v tom baráku jsou ěnjaký divný. Není tam vůbec nic vidět i v místech, kde by mělo (je tam "okno").

Jinak teda úplně nechápu proč se zase snažit o něco online. Dělat cokoliv online je průser i pro zkušené programátory, tak proč se do toho vrhají začátečníci. Tady teda Unity odstíní asi dost věcí, ale stejně.... Bez ohledu na to, že cokoliv online bude propadák, když to nikdo nebude hrát. Klasický singl si někdo teoreticky zahraje i tak.

Jediný důvod pro online co vidím je, že nemusíš dělat AI Wink
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 20:11:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Dělat FPS, proč ne, na své první "velké" hře Souboj jsem se docela dost naučil... Grafiku jsem buďto naklikal v Blenderu nějakou šílenou sám (ostatně Blender byl tehdy taky šílený nástroj na použití), nebo stáhl free assety. Na druhou stranu, Unity nebylo a internet byl dostupný úžasnou rychlostí 5kB/s, tak jsem se odvážil hru poslat do Score, až když byla hotová.

...toliko asi hejt a nostalgický egoismus.

Myslím si správně, že je to tvá první hra? Rád se podívám na nějaký gameplay, jednu naskriptovanou úroveň, takhle se k tomu fakt moc říct nedá... Wink
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MirekDusin



Založen: 01. 04. 2012
Příspěvky: 62
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 20:34:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Hezký, to si dělal podle nějakýho unity videotutoriálu, kde ti řekli kam máš kde kliknout? Protože to tak dost vypadá. Jak už tu zmínili ostatní, pokud se chceš něčím chlubit, tak ať je v tom alespoň vidět trocha autorství, základy herních mechanik, vlastní assety a tak. Vlastně tu není nic, s čím bych ti mohl pomoc, jak ti třeba poradit nebo tak, jediné co zbývá je tenhle hejt, kterym tě rozhodně nechci odradit od další práce, ale herní tvorba je mnohem víc, než si stáhnout Unity a podle prvního návodu v něm nastavit pochodujícího panáka se zbraní.
_________________
@bluepulsargames
@oooomaaaar
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2014, 21:42:19    Předmět: Re: Elita Odpovědět s citátem

Dělat FPS je velmi složité, nevím jestli sis vybral dobře (přestože Unity ti ušetří roky práce).
Nehledě na to, že tenhle typ her je velmi náročný na grafiku (detaily), pokud to ovšem nehodláš nějak stylizovat (jenom prosím žádný provařený toon shader).
Pokud chceš nalákat lidi na spolupráci, měl bys mít alespoň co nabídnout. Toto v Unity dokážou 12ti-leté děti (z toho, co jsem viděl tady na fóru).
Z videa si nejsem vůbec jistý. Ale alespoň palec nahoru že nechceš dělat MMORPG.
Nicméně pokud se ti to podaří dotáhnout, FPS jsou můj oblíbený žánr...,
takže bych byl docela rád, kdyby ti to vyšlo. Dobrých FPS je jako šafránu.
micky: nic ve zlém, ale ukradený model Sarge z Q3A nepovažuji za free asset Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dez1nd



Založen: 12. 03. 2012
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2014, 08:02:53    Předmět: Odpovědět s citátem

MirekDusin napsal:
Hezký, to si dělal podle nějakýho unity videotutoriálu, kde ti řekli kam máš kde kliknout? Protože to tak dost vypadá. Jak už tu zmínili ostatní, pokud se chceš něčím chlubit, tak ať je v tom alespoň vidět trocha autorství...


pekne pekne, takove hnidopichy snad nikde jinde nenajdu Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 335
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2014, 13:07:08    Předmět: Re: Elita Odpovědět s citátem

mar napsal:
micky: nic ve zlém, ale ukradený model Sarge z Q3A nepovažuji za free asset Wink


Embarassed Já dneska už taky ne.
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MirekDusin



Založen: 01. 04. 2012
Příspěvky: 62
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2014, 14:23:39    Předmět: Odpovědět s citátem

dez1nd napsal:
MirekDusin napsal:
Hezký, to si dělal podle nějakýho unity videotutoriálu, kde ti řekli kam máš kde kliknout? Protože to tak dost vypadá. Jak už tu zmínili ostatní, pokud se chceš něčím chlubit, tak ať je v tom alespoň vidět trocha autorství...


pekne pekne, takove hnidopichy snad nikde jinde nenajdu Very Happy

No tak nějak nevim, co je na tom hnidopišského. Hnidopich bych byl, kdyby si přišel se skoro hotovým projektem a já se začal navážet do nějakého drobného detailu a na základě toho bych tě hejtil. Když přijdeš s téměř ničím, tak sry, ale mám tě za to poplácat po zádech a říct jak je super, že sis stáhnul a zapnul Unity?

Osobně nejsem příznivcem hejtu, a ani plácání po zádech v případech, kdy není za co plácat. Jsem příznivcem konstruktivní kritiky, která podle mě dokáže lidi s otevřenou myslí posunout mnohem víc, než nějaký cheering.

Podobných projektů, jako ten tvůj, jsem viděl několik a vždy to bylo vesměs to samé. Lidé na základě mylného dojmu, že je strašně jednoduché něco v Unity udělat, vymyslí projekt, aniž by měli jakékoli ponětí jak se vlastně hry pořádně dělají. Podle nějakého základního tutoriálu od TornadoTwins naklikají chodícího panáka a v návalu euforie, jak jim to hezky bez problémů šlo, se s tím hned někde pochlubí. Viz například http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3942 Jenže v 99% tyhle projekty skončí těsně po tom, jakmile dojdou tutoriály a člověk se musí samostatně zamyslet nad tím, kterak hru koncipovat a posléze zjistí, že na to nemá ani zdroje, ani čas a už vůbec ne motivaci.

Byl bych rád, kdyby si mě přesvědčil, že se v tobě mýlím. Jediné, co ti teď můžu poradit, je sehnat si pár lidí, kteří ti v tom pomůžou. Nejlépe lidi v tvém okolí, se kterými se můžeš sejít a promluvit si z očí do očí. Ve větším týmu se motivace udržuje daleko líp, než když seš sám. Vývoj v jedné osobě je pro hodně lidí peklo a člověk musí mít opravdu silnou vůli. Pro začátek dejte dohromady nějaký základní design dokument, který popíše hlavní mechaniky hry trochu podrobněji. Né něco ve stylu "tohle bude jako v Killzone a tohle bude zase jako v BF3". Udělejte několik concept artu a nějaké vlastní assety, pokud budou pěkné, pochlubte se s nimi tady na fóru. Za to určitě nějaký cheering dostanete a zvedne vám to motivaci. Zároveň se chlubte se zajímavými věcmi, třeba pokud implementujete zajímavou mechaniku a natočíte jak funguje. Na tom se dá diskuze stavět. Ovšem, že máš ve hře nějakej login je fakt věc, ke které ti řeknu úplný kulový. GL&HF
_________________
@bluepulsargames
@oooomaaaar


Naposledy upravil MirekDusin dne 17. říjen 2014, 14:38:13, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2014, 18:20:08    Předmět: Odpovědět s citátem

To je přesně důvod, proč nemám rád Unity. Když jsem začínal dělat hry, musel jsem se toho strašně moc naučit a jsem za to rád. Jenže teď si člověk, kterému je dvanáct (na nikoho to nesměřuji, vím, že je autorovi threadu 23 let) stáhne Unity a jak řekl MirekDusin, splácá něco podle tutoriálu... v horším případě splácá několik tutoriálů dohromady, assety stáhne všechny z netu a vydává to za svojí hru.
Já nemám nic proti lidem, kteří začínali bez Unity a teď na něm dělají. To jsou podle mě zkušení lidi a věci, které v Unity produkují, pro mě nějakou hodnotu už mají...

Zkrátka, pod příspěvek MirkaDusina bych se podepsal a to hned několikrát.

Jinak, divím se, proč si všichni začátečníci komplikují život tím, že chtějí dělat supermasivní pseudoAAA hru, podle hry, kterou zrovna hrají. Nebylo by lepší vymyslet něco jednoduchého a vlastního?
Na jednu stranu jsem rád, že se tu na fóru objevují nové projekty a že fórum ještě stále neumřelo, ale dost mě děsí, jakou úroveň tu některé projekty mají a že dost lidí tu vůbec nemá žádnou soudnost.

Takže sečteno a podtrženo... pokud to bere autor jako cvičení vývoje her, tak proč ne, ale doporučoval bych pro začátek dělat něco jednoduššího.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna