Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 5. listopad 2014, 07:26:25 Předmět: |
|
|
Stíny, to je ono. Já si pořád říkal, co mi tam nesedí. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 5. listopad 2014, 09:15:30 Předmět: |
|
|
ja nvm, vidim samy 404 a screeny nikde |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. listopad 2014, 09:51:00 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Podle mýho laickýho pohledu tam tomu trochu chybí stíny. |
Tvé připomínky předám grafikům
sonic napsal: |
Jak ve hře bude probíhat interakce s prostředím? Mám na mysli, pokud bude v truhle třeba dvojité dno, hráč si ho bude muset všimnout, nebo budou probíhat nějaké "vrhy kostkou" a nejvnímavější postava v družině bude mít nějakou šanci, že si toho všimne a informuje o tom hráče? Nebo jiný příklad, zamčená truhla (nemusí to být ale jen truhla), hráč se ji pomocí nějaké minihry pokusí otevřít (bude tam šťourat paklíčem), nebo to bude závist na vlastnostech postavy, jestli se jé to podaří? Stejně tak škvíry ve zdi, nápisy v jiném jazyce (hráč bude muset jazyk rozlousknout, nebo to nechá na nějaké chytřejší postavě?) atd. |
Na většinu předmětů by mělo jít kliknout a hráč dostane zpětnou vazbu. Co se prohledávání týče, máme několik variant. Momentálně vítězí ta, že hráč musí na určitou věc chvíli koukat a tím se provede akce prohledávání, která se vypočte dle vzorce k dovednosti nějaké postavy. Otevírání truhly neplánuji žádnou minihrou. Neexistuje snad hra, kde by mě otevírání zámku formou minihry spíše otravovalo, než zaujalo. Takže zde opět obtížnost zámku proti dovednosti. Hádanky typu, které zmiňuješ už bude muset, ale řešit hráč. Nebo to alespoň tak momentálně plánujeme. _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Košice
|
Zaslal: 5. listopad 2014, 09:52:10 Předmět: |
|
|
Uz to je opravene...
Paci sa mi celkom, ale ano tie tiene tam chybaju.. mozno by sa to dalo prekusnut s SSAO... kazdopadne ja si pockam este do nejakeho videa.. ono v principe grafika nemusi byt top pokial je hra zaujimava... dufam ze Vam to vyjde... (ja to nebudem vediet posudit kedze RPG nehravam ) _________________ Code or die!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 5. listopad 2014, 22:01:07 Předmět: |
|
|
zatial dobre, ze chybaju tiene uz tu bolo povedane, stacila by lightmapa na staticke predmety a okolie a hned by to vypadalo lepsie...ale ak nam to len pomaly davkujete a tieto veci uz mate zvladnute tak budem dalej cakat a sledovat tento nadejny post _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
triloboy
Založen: 26. 10. 2014 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 07:28:10 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Stíny, to je ono. Já si pořád říkal, co mi tam nesedí. |
Stejný pocit.
Každopádně těším se, až to všechno uvidím v pohybu. _________________ twitter: twitter.com/triloboy
blog: triloboy.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 09:00:24 Předmět: |
|
|
Tam se chodí po čtvercích? Na screenech to není moc poznat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 11:19:16 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Tam se chodí po čtvercích? Na screenech to není moc poznat. |
Ne, máme plynulý "free move" _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 11:33:17 Předmět: Další z řad "NEWSek" - Blog č.1 - Jak to celé zača |
|
|
Zdravím všechny příznivce DoA a RPG. Jistě již netrpělivě čekáte na další ?newsku?. V té dnešní zabrousíme trochu do historie. Prostřednictvím prvního dílu z mého vývojářského blogu Vám povím něco o tom, jak vůbec celý projekt vznikl a co k jeho vzniku vedlo.
Blog budu dále pravidelně v několika následujícíh ?newskách? doplňovat. Převážně o historii projektu a myšlenkových pochodech v rámci psaní GDD. Takže pokud někoho z vás informace o prvopočátku DoA zajímají, neváhejte a čtěte zde.
Ti kteří nás sledují delší dobu již možná tento blog četli.
Udržujte nám přízeň a nezapomeňte nás podpořit na:
Facebooku
G+
Twitteru _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 17:11:42 Předmět: |
|
|
V tom blogovém příspěvku nejdou rozkliknout obrázky. Ale jinak zajímavé, přečetl jsem to celé. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 19:05:03 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
V tom blogovém příspěvku nejdou rozkliknout obrázky. Ale jinak zajímavé, přečetl jsem to celé. |
Děkuji, že jsi tomu obětoval čas. Dlouhé to sice není, ale vážím si toho, že to někdo čte _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sonic
Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 19:43:51 Předmět: |
|
|
Oprav mě jestli se mýlím, ale není to stejný blogový článek co na stránkách už kdysi byl? Dřív jste na webu měli nějaký blogy, je to ale už dýl, co jsem to četl. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 7. listopad 2014, 19:46:43 Předmět: |
|
|
Asi ještě brzo hodnotit, ale už teď se to jeví super. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 8. listopad 2014, 15:32:04 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Oprav mě jestli se mýlím, ale není to stejný blogový článek co na stránkách už kdysi byl? Dřív jste na webu měli nějaký blogy, je to ale už dýl, co jsem to četl. |
Nemýlíš se. Ono když se podíváš na "první" info všude možně na webu někdy kolem 30.10. tak jsme psali, že veškerý obsah (web, FB...) bude zrestartován a bude postupně nahrazován novým. Jde o to, že momentálně už udržuju 12 kanálů a všechny chci mít synchronizované. A ano, pokud si přečetl všech 6 blogů již kdysi, tak v blogách nic nového nanačteš. Vsázeli jsme na to, že je minimum lidí, kteří obsah webu prohlédli a tak něco recyklujeme
Dále když se podíváš do té "newsky" č. 3 o blogu, tak to tam pod tím píšu, že někteří z vás už to možná četli. Takže si vážím toho, že patříš do úzké skupiny lidí, kteří nás sledovali i před tímto restarterm...
Nef _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nefarit
Založen: 12. 04. 2012 Příspěvky: 107 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. listopad 2014, 14:04:27 Předmět: Výhra v soutěži na portállu gamedev.net |
|
|
Zdravím všechny příznivce DoA. Dnes pro vás mám skvělou zprávu. Doprovodný obrázek v naší třetí newsce vyhrál na portálu gamedev.net soutěž.
?image of the day?.
Velká gratulace naší ART-grafičce Yeve? _________________ Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|