.[ ČeskéHry.cz ].
Dungeons of Aledorn
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2014, 20:19:26    Předmět: Dungeons of Aledorn Odpovědět s citátem

Představení hry
Zdravím všechny příznivce RPG her. Tohle je první ze serie "Newsek", které teď budeme v pravidelných intervalech zveřejňovat. V této se dozvíte něco málo o našem projektu Dungeons of Aledorn (DoA).
DoA je kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji. V rámci hraní DoA se budete pohybovat v několika zásadních GUI, ve kterých bude dán důraz zejména na reálnost a uvěřitelnost, jak jen je to ve světě fantasy možné.

V základním GUI tzv. průzkumném budete procházet lokace světu DoA v pohledu z první osoby, tak jak je u starých známých dungeon crowlerů zvykem. V tomto GUI budete provádět většinu nebojových akcí: průzkum, otevírání truhel, hledání tajných vchodů, interakci s NPC, sběr bylin a mnohé další akce.
Druhým GUI, se kterým se setkáte je cestování po mapě. V rámci úspor jsme se rozhodli nedělat dnes velmi popagovaný "open world game", ale rozhodli jsme se pro formu lokací, tak jak to mnozí z vás jistě znají např. z her Fallout či Baldur's Gate. Tím jsme si uvolnili prostředky, které můžeme použít na kvalitnější a zajímavější lokace. Samozřejmě v rámci cestování může hráč narazit na nepřeberné množství náhodných setkání, které hře dodají potřebnou atmosféru.
Dalším zajímavým GUI bude management spánku - kemp. V tomto GUI budete moci nastavovat, co vaše družina bude v době odpočinku dělat, což se pak projeví na různé vlastnosti jednotlivých postav.
Asi nejdůležitějším a zároveň pro nás největší výzvou je v DoA GUI boje. Toto GUI bude kombinací ISO-metrického pohledu a ptačí perspektivy. Zde a právě v tomto GUI si klademe nejvyšší nároky na reálnost. Chceme, aby hráč nebyl frustrovaný něčím co chtěl udělat a hra mu to neumožnila. Další velkou zajímavostí naší hry je to, že battlegroundy (až na pár výjimek) nebudou připraveny dopředu, ale budou umístěny právě tam, kde se hráč střetl s nepřátelským charakterem. Tj. to co hráč viděl v průzkumném GUI, bude hráče obklopovat i v GUI boje.

Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče a hráče hledající výzvy. DoA samotná byla inspirována hned několika předními hrami v žánru. Jmenovitě: Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic, King's Bounty a Fallout.
V příští newsce, která bude za cca 3 dni, ukážeme již nějaké screeny ze hry.
Můžete nás též sledovat na:
Facebooku
G+
Twitteru
či přímo na našich stránkách
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz


Naposledy upravil Nefarit dne 2. listopad 2014, 10:19:30, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 1. listopad 2014, 20:33:39    Předmět: Re: Dungeons of Aledorn Odpovědět s citátem

Nefarit napsal:
Představení hry
...kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji...
...pohledu z první osoby...
...sběr bylin...
...ISO-metrického pohledu...
...battlegroundy (až na pár vyjímek) nebudou připraveny dopředu...
...Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče...
...Shadows over Riva

Krása, krása, prostě krása Shocked
Hodíte sem v příštím blogu nějaké info o Kickstarter kampani?
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 03:09:20    Předmět: Re: Dungeons of Aledorn Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Nefarit napsal:
Představení hry
...kombinací klasických old-school dungeon crowlerů s modernímy RPG prvky a taktickými souboji...
...pohledu z první osoby...
...sběr bylin...
...ISO-metrického pohledu...
...battlegroundy (až na pár vyjímek) nebudou připraveny dopředu...
...Dungeons of Aledorn bude směsicí rébusů, dialogů, taktických soubojů, plnění questů a v neposlední řadě kvalitního RPG systému. Hra je určená pro hard-core hráče...
...Shadows over Riva

Krása, krása, prostě krása Shocked
Hodíte sem v příštím blogu nějaké info o Kickstarter kampani?

Newsky máme plánované. Info ohledně KS kampaně bude až hodně později. Momentálně spíš chceme "follovery" informovat o hře, o nás a o vývoji hry. Na to se příští newsky budou zaměřovat Wink
Jinak jsem rád, že tě hra zaujala.
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 10:13:33    Předmět: Odpovědět s citátem

link na vas web mi nefunguje Sad
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 11:23:25    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
link na vas web mi nefunguje Sad

špatně zadaný link. Dík za připomínku. Už by mělo fungovat
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 13:21:16    Předmět: Odpovědět s citátem

tak na webe tiez nic, podla pravidiel by ste tu maly dat screenshoty z hry , inac post patri do inkubatora.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ViliX



Založen: 04. 08. 2014
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 13:37:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to velmi slibně. Docela se i těším Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 15:11:24    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
tak na webe tiez nic, podla pravidiel by ste tu maly dat screenshoty z hry , inac post patri do inkubatora.

V úterý dáme další newsku, ve které budou již 4 screeny ze hry. Newsky máme připravené na měsíc dopředu, takže vydrž do úterý a přibudou 4 screeny...
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 15:14:01    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
tak na webe tiez nic, podla pravidiel by ste tu maly dat screenshoty z hry , inac post patri do inkubatora.


Presne tak... ohlasit hru (este k tomu RPG) bez screenshotov ked este nieste nejaky renomovany vyvojar.. hmm neviem no Smile Ja by som sa toho zdrzal, a radsej pockal tie 3 dni a ohlasil hru aspon s nejakymi screenshotami... inak tazko si urobit nejaky nazor ci to myslite vazne alebo dalsi z tych projektov ktore maju stranky, design, ale nic hotove Wink

A btw, chcem vidiet poriadne screenshoty, s nejakymi postavami, animaciami ked uz vravite ze mate k dispozicii MOCAP Smile, nielen shoty z editoru, s par stromami a setupom co je hotovy za 5 minut..

Drzim prsty..
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 15:30:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Co pamatuju, tak hra v inkubátoru byla (a je, zde http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3690). Co si pamatuju dál (holt mám skvělou paměť), tak bylo i hodně screenů (moc pěkných), ale už jsou asi smazány, k tomu nechť se vyjádří případně autor.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peto



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 15:51:02    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Co pamatuju, tak hra v inkubátoru byla (a je, zde http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3690). Co si pamatuju dál (holt mám skvělou paměť), tak bylo i hodně screenů (moc pěkných), ale už jsou asi smazány, k tomu nechť se vyjádří případně autor.


Fakt! Aj vidim jeden screenshot s postavickami na ich FB stranke Smile No asi to bude marketingovy tah, ale asi nie vydareny Smile kedze som si chvilu myslel z hry nemaju zhola nic hotove..
_________________
Code or die!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 16:07:42    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic napsal:
Co pamatuju, tak hra v inkubátoru byla (a je, zde http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3690). Co si pamatuju dál (holt mám skvělou paměť), tak bylo i hodně screenů (moc pěkných), ale už jsou asi smazány, k tomu nechť se vyjádří případně autor.


Nemusíte se bát screenů máme opravdu hodně. Stejně tak v inkubátoru jich bylo i dost uveřejněno. Jde o to, že jsme se dohodli na tom, že všude vše vymažeme a budeme uveřejňovat už pouze jen screeny nasvícené a stínované. Většina předchozích byla z prototypů a tudíš bez světel a dalších prvků. Jde o to, že toto vlákno je jedno z mnoha a náš plán je udržovat vše na stejné úrovni. Vím, že jsem vlastně porušil pravidla tím, že jsem nic dalšího neuveřejnil, ale opravdu vydržte do toho úterý a bude toho dost. Následně pak budu přicházet každý týden s dalšíma dvěma newskama, ve kterých budou právě často i screeny ze hry. Toto by mělo vydržet až do kampaně na KS v únoru

Poprosím jen o trpělivost
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2014, 16:08:51    Předmět: Odpovědět s citátem

tak ok, pockame 3 dni co nam ostava Smile .
ten art vyzera super , viac zatial nie je co hodnotit.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Nefarit



Založen: 12. 04. 2012
Příspěvky: 107
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4. listopad 2014, 20:01:32    Předmět: Ukázka grafiky hry ? podpalubí Odpovědět s citátem

Zdravím všechny příznivce RPG a hry DoA. Od minulého představení projektu uplynuly již tři dni a tak jsme tady z další newskou. V té dnešní ukážeme něco málo z grafiky naší hry. Jedná se o několik screenů z jedné z prvních lokací, kterou hráč uvidí. Je to podpalubí lodi. Doufám, že se vám bude líbit stejně, jako nám.


Obrázek 1 - Podpalubí 01


Obrázek 2 - Podpalubí 02


Obrázek 3 - Podpalubí 03


Obrázek 4 - Podpalubí 04


Obrázek 5 - Logo hry včetně infa o KickStarteru 02

Udržujte nám přízeň a sdílejte nás

Též nás můžete sledovat na:
Facebook
G+
Twitter
_________________
Nefarit
mail: nefarit@seznam.cz


Naposledy upravil Nefarit dne 5. listopad 2014, 09:36:56, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 4. listopad 2014, 23:03:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mýho laickýho pohledu tam tomu trochu chybí stíny.

Jak ve hře bude probíhat interakce s prostředím? Mám na mysli, pokud bude v truhle třeba dvojité dno, hráč si ho bude muset všimnout, nebo budou probíhat nějaké "vrhy kostkou" a nejvnímavější postava v družině bude mít nějakou šanci, že si toho všimne a informuje o tom hráče? Nebo jiný příklad, zamčená truhla (nemusí to být ale jen truhla), hráč se ji pomocí nějaké minihry pokusí otevřít (bude tam šťourat paklíčem), nebo to bude závist na vlastnostech postavy, jestli se jé to podaří? Stejně tak škvíry ve zdi, nápisy v jiném jazyce (hráč bude muset jazyk rozlousknout, nebo to nechá na nějaké chytřejší postavě?) atd.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Další
Strana 1 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna