Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1552
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 27. únor 2015, 09:25:16 Předmět: |
|
|
Ta planetka je 3D? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. únor 2015, 13:54:18 Předmět: |
|
|
BTW aby jsi na hvězdě viděl ten "vzor", tak bys musel ztmavit obraz natolik, že bys neviděl nic okolo . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. srpen 2015, 09:21:11 Předmět: |
|
|
Protože nás to taky čeká, tak se zeptám jak hladce proběhl přechod z XNA na MonoGame? Byly nějaké problémy? Na co si dát pozor? Díky
Souboje lodí vypadájí vážně pěkně _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 272
|
Zaslal: 25. srpen 2015, 13:10:44 Předmět: |
|
|
Musím říct, že to máte opravdu pěkný a propracovaný Mohu se zeptat, jaké používáte systémy pro vývoj? Držím palce s dalším vývojem a budu sledovat _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 28. srpen 2015, 01:00:01 Předmět: |
|
|
Nejdříve gif http://gfycat.com/NecessaryFormalDavidstiger
Teď opodvědi
Dlaha: Zaleží na hodně faktorech, z pohledu technického grafika trošku pain (ale nic fatálního), jsou tam obvious věci, změna deklarace vertexu, konkrétně position0 na SV_Position ale to je jeden plošný replace. Co je horší je chybné chování při nastavování sampleru, pokud v kodu krmíte přímo sampler tak na to bohužel zapomeňte, budete muset přes parameter.
Co je asi nejhorší je mono pipeline. Ten compiler mě občas dovadí k šílenství, co se tyká shaderu je o hodně agresivnější než ten používaný v XNA (a to i v debug modu a texture samplery zamíchá uplně nechutným způsobem, musí být přirazovaný proměným ve stejném pořadí jakém jsou deklarovaný, jinak hell - už jsem kvůli tomu na monogame community radil asi 8 lidem jak mají zprovoznit zakladní shadery, ale ve chvíli kdy člověk ví kde je zrada tak pak už bez problému).
Programátor měl nějaké drobné problémy, buffered keyboard kvůli jinému frameworku jenž monogame nepodporuje, ale vše nakonec bylo vyřešeno.
Jo a ještě jedna věc, mají idiotskou správu Render targetu, konkrétně uplně nelogické omezení na 5 RT otevřených zaroveň (nicméně v XNA nebylo možno využít víc kvůli omezení na SM3), avšak pokud si stáhnete zdroják tak si to můžete vyřešit.
Celkově 7/10, would migrate again - zisk je solidní.
Reniezs: nejsem si bohužel jistý co přímo myslíš systémem, používáme monogame framework což je jistý následovní XNA (je open source), nicméně aktuálně ho máme poněkud poupravený a dost věcí si řešíme sami.
Díky všem za reakce a zájem.
PS: pozadí je v gifu černé sic tam provadíme drobné změny které jsou více méně done, avšak chybí poslední krok propojení zpět na zbytek systému. -Screen z debugování shaderu planety a atmosféry http://s2.postimg.org/l8r8jq1vr/Surface.png a jeden s velmi extremní atmosférou http://s16.postimg.org/6hhnec7d1/Screenshot_2015_08_25_13_11_50.png _________________ www.wtfrontier.com
Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
|
Darke
Založen: 16. 11. 2014 Příspěvky: 102
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 272
|
Zaslal: 1. září 2015, 07:01:39 Předmět: |
|
|
Pěkná planetka, taky to mame podobným způsobem. Řešíte možnost více sluncí a házení interaktivního stínu? To budeme teprve řešit, tak budu rád za případnou radu. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|