.[ ČeskéHry.cz ].
Wayward Terran Frontier (Top down vesmírné RPG)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 26. únor 2015, 00:26:37    Předmět: Odpovědět s citátem

dobrý efekt to je
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 27. únor 2015, 08:26:01    Předmět: Odpovědět s citátem

https://www.youtube.com/watch?v=5BsvttNGdAw&feature=youtu.be jen jsem se teď na něčem svinsky zasek, mám workaround ale nechce se mi do toho, někdo náhodou se zkušeností ohledně tilable perlin noise na GPU?
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 27. únor 2015, 08:42:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Viděl jsi tenhle blog? https://briansharpe.wordpress.com/. Nedávno jsem ho odkazoval v jiným vlákně. Jsou tam pěkný GPU noisy i se zdrojákama.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. únor 2015, 09:25:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Ta planetka je 3D?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. únor 2015, 13:54:18    Předmět: Odpovědět s citátem

BTW aby jsi na hvězdě viděl ten "vzor", tak bys musel ztmavit obraz natolik, že bys neviděl nic okolo Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 27. únor 2015, 15:03:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis: to mě fakt netrápí Wink

Spytihněv: 3D šum, rendrovaný na plane, "namapovaný" na kouli skrz shader, žádná další geometrie

Semo: Díky, mrknu, algoritmus na šum mám dobrý, jen bych potřeboval nějaký seamless který můžu nasekat po tilech.

Edit: To by mohlo stacit https://www.youtube.com/watch?v=6iHeZKnO0-k&feature=youtu.be
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 24. březen 2015, 15:14:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Info o nadcházejícím updatu.
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 3. duben 2015, 14:01:25    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.imagehosting.cz/images/3ioi.png

Náhodný screenshot.
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 14. duben 2015, 19:17:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Komunita se rozhodla že si udělá menší turnaj, v tuhle fázi vývoje to asi nebude moc sranda, nicméně co bychom to nepodpořili, pro vítěze cena v podobně unikátního skinu. Více infa o turnaji zde:

http://www.wtfrontier.com/forums/showthread.php?tid=10401


_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 16. srpen 2015, 12:24:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Nebylo moc času na PR, všechno padlo na vývoj. Takže shrnutí, nejdříve všeobecné události:

Předobjednávka hry je k dispozici za 20 USD, předplatitelé získají okamžitý přístup do aktuální verze. Rovněž všichni kteří hru podpořili na kickstarteru v rámci daného bracketu (20, resp 15 USD).

Přešli jsme z XNA frameworku na Monogame.

Aktuálně nás můžete sledovat na twitteru: https://twitter.com/wtfdevs

Teď pro většinu to zajimavější:
Značné změny ve způsobu a variabilitě generování systému.
Kompletně nový systém frakcí.
Nové gui a systém dialogů.
Nové lodě, moduly (nově low tier), první spinal weapon.

http://gfycat.com/AridBruisedEyas

Nové základny.
Překopaný postprocessing, světla, serie optimalizací.
Stovky drobných změn a oprav.

Pro představu dvoje patchnotes:
http://www.wtfrontier.com/?p=31180
http://www.wtfrontier.com/?p=21157

Celkem se odehrály dva turnaje v režii komunity.

Dvě náhodné videa na závěr.

https://www.youtube.com/watch?v=CtRwrUW3JCU
https://www.youtube.com/watch?v=7eREA8WsSqI
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 24. srpen 2015, 09:21:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Protože nás to taky čeká, tak se zeptám jak hladce proběhl přechod z XNA na MonoGame? Byly nějaké problémy? Na co si dát pozor? Díky

Souboje lodí vypadájí vážně pěkně Smile
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2015, 13:10:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Musím říct, že to máte opravdu pěkný a propracovaný Smile Mohu se zeptat, jaké používáte systémy pro vývoj? Držím palce s dalším vývojem a budu sledovat Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2015, 01:00:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejdříve gif http://gfycat.com/NecessaryFormalDavidstiger

Teď opodvědi Smile

Dlaha: Zaleží na hodně faktorech, z pohledu technického grafika trošku pain (ale nic fatálního), jsou tam obvious věci, změna deklarace vertexu, konkrétně position0 na SV_Position ale to je jeden plošný replace. Co je horší je chybné chování při nastavování sampleru, pokud v kodu krmíte přímo sampler tak na to bohužel zapomeňte, budete muset přes parameter.

Co je asi nejhorší je mono pipeline. Ten compiler mě občas dovadí k šílenství, co se tyká shaderu je o hodně agresivnější než ten používaný v XNA (a to i v debug modu a texture samplery zamíchá uplně nechutným způsobem, musí být přirazovaný proměným ve stejném pořadí jakém jsou deklarovaný, jinak hell - už jsem kvůli tomu na monogame community radil asi 8 lidem jak mají zprovoznit zakladní shadery, ale ve chvíli kdy člověk ví kde je zrada tak pak už bez problému).

Programátor měl nějaké drobné problémy, buffered keyboard kvůli jinému frameworku jenž monogame nepodporuje, ale vše nakonec bylo vyřešeno.

Jo a ještě jedna věc, mají idiotskou správu Render targetu, konkrétně uplně nelogické omezení na 5 RT otevřených zaroveň (nicméně v XNA nebylo možno využít víc kvůli omezení na SM3), avšak pokud si stáhnete zdroják tak si to můžete vyřešit.

Celkově 7/10, would migrate again - zisk je solidní.

Reniezs: nejsem si bohužel jistý co přímo myslíš systémem, používáme monogame framework což je jistý následovní XNA (je open source), nicméně aktuálně ho máme poněkud poupravený a dost věcí si řešíme sami.

Díky všem za reakce a zájem.

PS: pozadí je v gifu černé sic tam provadíme drobné změny které jsou více méně done, avšak chybí poslední krok propojení zpět na zbytek systému. -Screen z debugování shaderu planety a atmosféry http://s2.postimg.org/l8r8jq1vr/Surface.png a jeden s velmi extremní atmosférou http://s16.postimg.org/6hhnec7d1/Screenshot_2015_08_25_13_11_50.png
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 1. září 2015, 06:13:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Planeta, terra type z velke casti proceduralne: http://s18.postimg.org/ecbyudcbd/ADD_2.png
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 1. září 2015, 07:01:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Darke napsal:
Planeta, terra type z velke casti proceduralne: http://s18.postimg.org/ecbyudcbd/ADD_2.png


Pěkná planetka, taky to mame podobným způsobem. Řešíte možnost více sluncí a házení interaktivního stínu? To budeme teprve řešit, tak budu rád za případnou radu.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 3 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna