.[ ČeskéHry.cz ].
Unity - prekryvanie tlacidiel

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015, 18:03:39    Předmět: Unity - prekryvanie tlacidiel Odpovědět s citátem

Mam hracie pole vytvorene z GUI buttons . Pri prehre mi vyskoci ponuka , ktora je vytvorena z UI buttons. Tie GUI tlacidla mi prekryvaju UI Buttons. Nasiel som ze sa to riesi cez GUI.depth = nejaka hodnota, ale toto funguje iba v pripade, ked pouzivam len GUI buttons a nie aj UI buttons. Vie niekto ako to vyriesit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 504
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015, 19:30:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Je nějakej zásadní důvod proč i ta hra není vytvořená z UI buttons? Ten novej UI systém zdá se funguje fakt dobře, tak mi přijde zbytečné to kombinovat se starým.
_________________
Twitter @abukac
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015, 21:00:35    Předmět: Odpovědět s citátem

No keď som to začal kodit tak ma to nenapadlo, že by som to mohol robiť cez UI buttons. Teraz keby som to chcel prerobiť, tak by som mal s tým vela roboty. Ale aj keby to prerobím tak ako vyriešim problém s prekryvanim?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015, 21:54:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Rozhodně nemíchej Legacy GUI a UI4.6 - dělá to neplechu.

Zavčas to předělej do UI4.6 a máš klid - já taky musel (a co nemám ještě dělá problémy) Wink

Překrývání záleží co tím myslíš - to co popisuješ je spíše to hádání mezi Legacy a 4.6.

Jinak stačí jen měnit vrstvy např. něco takového mám na překrývání panelu aby byl ten nad kterým je myš vždy nahoře:

kód:

using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.EventSystems;

public class NI_GUI_toFront : MonoBehaviour, IPointerEnterHandler, IPointerExitHandler {
   public void OnPointerEnter(PointerEventData eventData){//ON MOUSE ENTER
      this.gameObject.transform.SetAsLastSibling();
   }

   public void OnPointerExit(PointerEventData eventData){//ON MOUSE LEAVE
                this.gameObject.transform.SetAsFirstSibling();
   }
}


Ovlivňuje to vše i včetně obsahu GO (jelikož se s tím pracuje jako s klasickým GO).
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna