.[ ČeskéHry.cz ].
Potrebujem radu od skúsenejších //Pozadie hry
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Design
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2015, 07:34:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to fakt nevím, libgdx neznám a nevím jak to mají udělané. Jinak, to tvrzení "Textures are stored in the VRAM. It's easy to send things to the VRAM, not so easy to get things back. " ber s rezervou. Nevím co tím mysleli, ale já například v OpenGL posílám věci easy do VRAM a easy je zase čtu zpátky :-).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2015, 09:23:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Protože jsou duplicitně v RAM, pro případ, že by se GPU "resetovalo" (lost device). Aby to OS bez nutnosti spolupráce s aplikací mohl obnovit. Stejné je to v Direct3D 10+. Samozřejmě za cenu obrovské spotřeby RAM na tyhle duplicity (Vulkan by to měl řešit, že ti nad tímhle dá plnou kontrolu).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1822

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2015, 14:22:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Ani ja sa nevyznam v libgdx a nemam cas sa na to pozriet, ale znie mi to proste tak, ze niekde sa tam ta textura referencuje, namiesto toho, aby sa naduplikovala/nakopirovala.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kroko309



Založen: 06. 06. 2015
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2015, 05:14:02    Předmět: Odpovědět s citátem

A ak by som chcel priamo cez openGl kontrolovať hodnotu farieb v tej pixmape.... to by sa dalo? či potom by som ju musel vykreslovať a upravovať tiež priamo cez openGl? alebo musím teda prejsť na niečo iné ako je LibGdx?

Zatial Dík...
_________________
Väčšinou nepotrebujem návody krok za krokom. Stačí ma len postrčiť správnym smerom. Ďakujem za vaše rady a skúsenosti pretože tie sa nedajú kopírovať.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2015, 13:41:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Na to máš odpověď hned v první odpovědi v tomto vlákně (a kruh se uzavřel Wink).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Design Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna