.[ ČeskéHry.cz ].
24 Slide Puzzle [Android]

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kerekes



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 08:29:46    Předmět: 24 Slide Puzzle [Android] Odpovědět s citátem

Ahoj,

jedna sa o komplet free verziu slide puzzlu (bez reklam), v snahe o decentne prevedenie. Ja viem, takych hier je vela, chcel som si len vyskusat cely proces vyvoja na android ... a ked uz to tam je, tak to mozno niekto zahra.



Technologie: java, opengl es2, fonty cez vertexbuffre a predgenerovanu font bitmapu

Kludne piste postrehy, bugy (malo by sa to skalovat pekne na roznych zariadeniach, ale skusal som realne len na 3).

Link:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jankerekes.puzzles&hl=en

Edit: rozsireny popis, pridany dalsi screenshot


Naposledy upravil kerekes dne 6. červenec 2015, 12:12:03, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 08:58:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to celkem fajn, ještě nějaký decentní zvuk šoupání by se hodil a nějaká ambient hudba na pozadí...
A v ovládání dovolit pro větší flexibilitu i jen tapnutí, které by pole pod prstem šouplo na volné místo. A ideálně to dovolit i pro celou řadu, aby se posunula najednou.
Jinak Loydova patnáctka je dost těžká, my jsme v naší hře SliderWood radši dali i herní režim prohazování libovolných 2 polí. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kerekes



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 10:47:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Dik, ono je na to technika tahov ako to vyriesit, ci uz 15 ku alebo 24 ku (24 je akurat kus nudne pracnejsia), za predpokladu, ze je riesitelne rozlozenie samozrejme.
To trosku aj degraduje tento styl hry, lebo akonahle clovek pozna tahy, tak je to nuda, jediny challenge je potom bud to zahrat na cim menej tahov alebo na cas.
V hre mam po randomizacii aj check na riesitelnost - ak je neriesitelna tak prehodim 2 polia aby bola (ale to asi robia vsetky tieto hry).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 11:49:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Druhá varianta by byla, kdybys vytvářel zadání z řešení. Vzal bys výsledek a postupně bys šoupal kameny. Tím bys měl vždy jistotu, že to jde vyřešit a nemusel bys nic checkovat.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 13:09:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, to Houpovo řešení bych taky viděl intuitivně jako jednodušší... ve SliderWoord to tak máme dokonce i animované, že se to promíchá před očima.

S těmi algoritmy na řešení je to problém no. Jen tak ad hoc zkoušet je to dost těžké a nezáživné, se znalostí postupu zase o ničem (podobně rubikova kostka)...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 3. červenec 2015, 13:09:49    Předmět: Odpovědět s citátem

jj presne tak to to robim v sliderwoode, zlozeny obrazok rozhadzem posuvanim takze riesenie je vzdy mozne
och mem ma predbehol Smile
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kerekes



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2015, 08:10:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Za 4 dni, 3 stiahnuti, z toho 1 ja, 1 tipujem Mem, na free hru dost biedne.
Chapem ze hra neprinasa nic nove, ale tipol by som, ze aj zaujimavejsia hra by obstala podobne .. ved tu hru cielene nikto hladat nebude a nahodou sa k nej aj tak nik nedoklika.
Da sa vobec na store zaujat bez reklamy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rampage



Založen: 30. 08. 2012
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2015, 10:02:03    Předmět: Odpovědět s citátem

kerekes napsal:
Da sa vobec na store zaujat bez reklamy?

Obstát bez reklamy se určitě dá, ale člověk musí mít dobrý produkt a to tvoje moc dobře na první pohled nevypadá.
Puzzle hry jsou na storu nejmín stahovanej typ her. Mají max jednotky milionu stahnutí ty nejlepší na rozdíl od jiných, kde to to jsou stovky milionů.

Ok tak kritika
Grafika vypadá na pohřební téma (moc černý a šedý barvy). Ikona je dělaná ze screenu. Když chceš, aby se ti ta hra stahovala, tak se koukni na podobný úspěšnější hry.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paullipnyagov.drumpads24&hl=en
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.panagola.game.arrangefree&hl=en

"Clasic 24 slide puzzle (or number puzzle) in elegant design."
Tohle je tvůj popis hry... Popis hry má bejt co nejdelší, protože z něj store vytváří klíčový slova. Dobrá taktika při vytváření popisu je se kouknot na konkurenční hry a z nich vzít vhodná slova z názvu a popisu a z těchto slov vytvořit vlastní popis. Protože pokud lidé, hledají stávající hry, tak najdou pak i tu tvojí.

Máš tam jenom 2 obrázky. Dej tam aspon 4, at to nepusobí tak prázdně. Vytvoř video, to taky pomůže.

Máš 1 hodnocení hry. Umístění ve vyhledávání ovlivnuje počet hodnocení aplikace, takže je dobrý mít co nejvíc hodnocení. Rekni svým kamarádům, aby ti to ohodnotili.

Dej to na zahraniční fora, který se věnujou mobilním hrám. Pár lidí to může oslovit a ty pak tu hru můžou stáhnout. Čím víc bude odkaz na tvoji hru na internetu vidět, tím bude pro google ta stránka víc zajímavá a umístí jí výš ve vyhledávání.

Zkus některý fb a g+ skupiny.

Ale vše je založený na tom, že máš dobře vypadající zajimavý produkt, ale to ty ted nemáš. Zkus nejdřív vylepšit tu grafiku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2015, 10:42:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Na druhou stranu, proč ztrácet čas propagováním hry, co prostě není dobrá (v současné konkurenci)? Ten čas by bylo lepší věnovat další, lepší, hře. I lidi s mnohem lepšíma hrama spamují ostatní, takže když pak někomu přijde tahle hra... příští spamy od něj (s novýma hrama) můžou předem zahodit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kerekes



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2015, 12:24:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Dik za tipy a kritiku. Pridal som dalsi screenshot a rozsiril popis v google play.
Grafiku menit neplanujem, lebo ako nie-grafik by som to aj tak lepsie nedal a kedze je to free tak platit za to tiez nechcem.

Preto bol aj ciel ist cestou jednoduchej a skor elegantnej grafiky. Totiz farebnych a graficky preplacanych veci plnych otravnych zvukov, ktore aj tak kazdy vypina je tam dost. Toto malo jaksi vyplnit medzeru decentne a elegantne vyzerajucich a spravajucich sa hier.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2015, 12:58:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Základní problém je v tom, že se k té hře žádný hráč nedostane (a psal jsem to už několikrát i v našem vláknu a Ladis to stejně tak několikrát ignoroval Wink). Bez externího marketingu ta hra nebude nikde figurovat, i na klíčová slova vyjede až někde vzadu za oblíbenými tituly atd. A víc než kde jinde v app storech platí, že dobré zboží se rozhodně neprodá samo. Spíše platí opačný příměr, že i (pod)průměrné zboží se prodá, když má reklamu - např. uměle vyšroubovaná stažení a ratingy při release atd., což je součástí guerillové praktiky některých vydavatelů.

Ale jinak ano, základ mít něčím unikátní, pěkný produkt, a PAK ho marketovat, aby byla větší šance, že o něm vůbec někdo napíše atd. Ale myslet si, že stačí změnit grafiku nebo popis a půjde to samo, to ne, to je skoro nejméně podstatné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2015, 17:37:57    Předmět: Odpovědět s citátem

K tématu Very Happy https://twitter.com/RevalEntEst/status/618096213339062272
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna