.[ ČeskéHry.cz ].
Azulgar: Space Commanders / modularni
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 1. září 2015, 21:43:16    Předmět: Azulgar: Space Commanders / modularni Odpovědět s citátem

Ahoj chlapi, tak po těch neuspěších si dovolím s pokorou zde představit projekt LOA - Legend of Azulgar "takova drobna vzpominka" Smile Ale zpátky k věci.. Trochu sem se oproti dřívějšku připravil, snad to bude znát a pomohlo to.. O:- ) rozhodli jsme se že hra bude ze začátku vydaná jako Single ale pokud bude zájem, tak bychom vypustili jistý multiplayer s arénkama, které pomalu připravujeme na papíře.

Hra Legend of Azulgar je 2D objevitelské sci-fi RPG. Hráč se jako kapitán ujímá velení své vesmírné lodě v náhodně generovaném vesmíru a vydává se prozkoumávat vesmír, odhalovat tajemství bájné planety Azulgar a čelit nebezpečí, které skrývá tento odlehlý kout Galaxie. Můžete pomoci své frakci dobít celou Galaxii. Nebo vás spíše baví objevování starobylích civilizací a jejich pokladu? Nebo jste radši obchodníkem, cestujcím v karavanách mezi stanicemi? Příběh si tvoříte hlavně vy. To vše doplněno řadou vedlejších úkolů, náhodných eventů a velkých vesmírných bitev.

VLASTNOSTI HRY

- Náhodně generovaný a téměř nekonečný a pekelně tuhý vesmír
- Prozkoumávání rozličných míst vesmíru
- Správa domovské stanice
- Vytvoření vlastního deignu lodi ? 3 rasy, 6 tříd lodí a přes 800 modifikací nově další...
- Rekrutování vlastní posádky (posádka má vliv na vlastnosti lodě)
- Technologický strom
- Možnost těžby asteridů
- Loď má omezené zásoby, které je nutno doplňovat
- Vytvoření vlastní frakce
- Obchodování
- Dobývání a kolonizace planet

JAKÉ BUDOU RASY?

V tuto chvíli tam máme už čtyři rasy, Lidi, Lidi "Temnou organizaci podobnou Impériu ze Star Wars", Bioniky kteří jsou tak trochu Zergové a jednu velmi zajímavou rasu nechtěně podobnou Protosům. samozřejmě vesmír je nekonečný a tak rasy budou přicházet a odcházet.. podle toho kolik jich objevíte... Smile Samozřejmě zde bude i několik agresivních civilizací na které bude dobré si dát pozor Smile



UEF - United Earth Federation
United Earth Federation vznikla transformací z OSN, kdy bylo potřeba sjednotit nově kolonizovaný prostor Sluneční soustavy v 21. století a následně i šíršího hvězdného okolí ve 22. století. Domoskou planetou UEF je stále Země, kde se soustřeďuje celá vláda i admiralita flotily. Úkolem UEF je zajisti mír a pořádek v nově získaných územích a kolonizovat zatím neobjevěná teritoria. Hlavním poznávacím znakem jsou nápadně podobné lodě, které se sestavují v loděnicích ze stejných modulů, čímž je docílená vyšší efektivita ve stavbě lodí nebo jejich opravě.

BSC - Black Sun Corp
Black Sun Corp. nejmocnější civilní subjekt ve známé Galaxii. Původně skupina trestanců prchající před UEF do neprozkoumaných končin Galaxie, kde využila mocenského vzduchoprázna a založila polozločineckou organizaci postavenou na těžbě nerostného bohatsví a zotročování méně vyspělích civilizací. Díky tomu může Korporace směle konkurovat UEF, jako po stránce ekonomické, tak i vojenské. Lodě BSC jsou vyrobené z matné oceli a každá designována pro svůj specifický účel.

BIO - Xargari
Vysoce pokročilá civilizace, jejích hierarchie připománá Království, ve svých počátcích obývala měsíce okolo planety Rexoria. Nejvyspělejší z nelidských ras, kontakt s ní byl navázán na konci 21. století a ačkoliv mezi Xargari a lidmi nepanuje žádný otevřený konflikt, v lásce se zrovna nemají. Ale i tak se dá potkat ve vesmírných přístavech obchodní Xargarská svetelkující BIO-loď. Svou technologii posunuli na takovou úrovněň, že jejich lodě vypadají jako živí tvorové a taky se tak chovají. Jejich inženýrsví je směsicí strojírensví a bio-inženýrsví, kdy se loď nechá vyrůst okolo základních komponent a kostry.

MOR - Morrid
Jde o požírače vesmíru, s kterými se nikdo nechce setkat Smile text je zatím v přípravě..

A CO PŘÍBĚH?

Ten se odehrává v daleké budoucnosti, kdy jsme si již osvojili létání v kosmu a stali jsme se pruzkumníky.. Dojde samozřejmě i k prvnímu kontaktu s mimozenskou entitou a jak tomu tak ve filmech je? Smile nedopadne to zrovna nejlíp pro Lidi za které hrajete.. a tak jste povoláni s flotilou k záchraně celého lidstva Smile Kdo má v oblibě seriál Battlestar Galactica a akční bitvy nebo zna někdo hru Freelancer a rad obchoduje.. tak by si snad mohl přijít na své..

Ale samozřejmě nechci hru vychvalovat, mame tam v této ranné fázi dost bugů. například řešíme chybky s AI, kdy jste v boji a vaše stíhajdy nebo bombíci popř další holota, kterou ovládáte a vyslal ste na svou obranu nebo k dorazení nepřátel tak naráží kam nema Smile tak i ve videjích můžete být světky celkem komické situace srážky dvou zaneprázněných pilotů, co řeší problém, když jim "Cyloni hackli" jejich systémy v lodích a ty se následně srazí Smile



Do hry jsme si vytvořili pro pro lepší možnost vytváření příběhové linie "Quest Editor" díky kteremu nasledně do unity jen vkladame vygenerovany soubor a pak už jen vyplivneme build Smile Přemýšlíme, že bychom jej časem třeba vypustili po několika upravách i komunitě abychom zesílili jejich fantasii a snahu hru vylepšit vlastním přiběhem. Samozřejmě i hru bychom museli upravit aby tento export přijala.



Videjka z průběhu vývoje si můžete prohlídnout ZDE Nyní se zcela přepracovává nové GUI, které by mělo být více dle modrnějších standardů. to samé i štít, který je v tuto chvíli ve verzi dva ale i tak je potřeba nasadit výkonější s lepším efektem Smile Aktuálně vydaný BUILD je ke stažení na stránce INDIEDB. Ale snad již brzy vydáme novější na které pracujeme. Po této nové verzi již nebude potřeba stahovat další buildy z netu ale pokud nějaký bude zrovna vydaný, patcher si jej stáhne sám.

Pokud by se zde objevil někdo, kdo je doslova fanaticky zabrán do Sci-Fi a má v oblibě právě tento žánr rádi jej u nás přivítáme Smile Ale na rovinu raději píšu, na projektu nyní pracujeme ve svém volném čase a teprve připravujeme vstup na steam jakmile vše vyladíme a pokud vše dobře půjde a mocný Joda dá.. tak i Kickstarter Smile Ale zatím je tam ještě nějaká ta práce Smile Zatím máme nasazenou provizorní stránku, nechceme se na ní moc zaseknout takže je takova prostě lite ale snad funkční, můžete si ji prohlédnout zde - http://www.azulgar.com Smile No a závěrem budeme samozřejmě moc rádi, když si hru stáhnete a alespoň vyzkoušíte a když by vás svrběl prst na klávesnici tak napíšete pár sluvek co si o tomto malém dílku myslíte. Velice děkujem za váš čas prožitý u LoA Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách


Naposledy upravil Reniezs dne 25. říjen 2017, 01:10:23, celkově upraveno 9 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 1. září 2015, 22:06:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,

LoA jsem zkoušel hned jak byl první build na indie - stále sleduji co je nového v Lusorion a kolem Azulgaru jak nového tak starého. Poslední buildy jsem nehrál - není teď vůbec čas na nic ani na Tanky od RS:(

Samotného Azulgaru je škoda, ale byl to velký projekt a ten dotáhnout do konce nebo udržet tým lidí aktivní a neztratit nervy neudělat přešlapy atd. je hodně těžké. No třeba někdy časem;)

U LoA držím palce protože tady jste zvolili jinou cestu a je mnohonásobně více uvěřitelnější že to dotáhnete do konce. Já sám bych teď nejraději dělal něco menšího než je NI - i když redukuji co mohu, tak věř že jsem skoro na odepsání a snad se dostaví brzo odpočinek.

BTW: pokud máš pocit, že jsem někdy řekl o Azulgaru něco špatného - poškozujícího tak věř že to vždy bylo myšleno jako pravda a pocit jak to člověk vnímá. Prostě těch přešlapu a všeho kolem dokola bylo až moc a opravdu to nedělalo moc dobrý dojem a i celkovou reputaci jak pro tým tak i tvoji osobu - LoA dává druhou šanci a myslím že jste ji tentokrát uchopily za správný konec;).
(Ad jiný nick - není to jiný nick jen druhý, který používám ingame v MMO hrách -> víš o čem mluvímWink )
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sysel



Založen: 08. 12. 2007
Příspěvky: 129
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. září 2015, 11:46:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to nadějně, držím palce a jsem zvědavý na další vývoj!
_________________
Jan Jirkovský
https://cz.linkedin.com/in/janjirkovsky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 3. září 2015, 08:29:19    Předmět: Odpovědět s citátem

To: McMagic, jak píšeš... Byl to až moc velký pokus... A špatně se u tak velkých projektů udržují lidé. Dost to i človéka zatíží... Jinak to ostatní, dáme čistý list dobře?. A věřím, že toho máš hodně, taky nás čeká steam což bude jak čtu asi sranda Smile

To: Sysel, děkujeme. Snad se další verze budou líbit.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 17. září 2015, 21:02:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte, tak snad to nebude už dlouho trvat a konečně se doberem k verzi 0.4. Člověk by řekl že si dá cíl udělat nějaké prvky ale pak zjišťuje že to by mohl, to se mu nelíbí a to je taky hnusný nemluvě o damtom co tam byt určitě nemůže protože by to vypadalo doslova uděsně Smile takže ladíme, fixujeme a mezi tím blbneme. Vzhledem k tomu že svět máme generovaný tak sem zkusil udělat takovou drobnou arénku, která bude určená pro multiplayer. Ještě teda není zcela hotová, nejsem s ní spokojený, musí se domalovat některé věci, rozestavět určité časti a pak snad to bude ok.. Ale na takový testík by taková malá mapka mohla stačit. Zatim to je uděláno pro 8x8 lidí ale nejsem si tím číslem zcela jist určitě to bude chtít ještě vyladit. Jak dodělám databázi tak sem hodím takový CH interní buildík pro test. Snad se bude líbit. Pro boj sem vytvořil Arenku abyste se neztratili a zahrali si pak takové malé PvP Smile

Obrázek arény - Arena 1 pro cca 16 hráčů
Obrazek Devourera - Bio loď rasy Morrid
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách


Naposledy upravil Reniezs dne 18. září 2015, 07:09:45, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 17. září 2015, 22:08:12    Předmět: Odpovědět s citátem

První link vyžaduje přihlášení na vaše forum což podle mě nebylo zcela záměrné. Co se týče druhého tak se přiznám že mi trochu vadí nekonzistence grafika, note: Bitmapa hvězdy je po stranách oříznutá.
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 18. září 2015, 07:15:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Darke napsal:
První link vyžaduje přihlášení na vaše forum což podle mě nebylo zcela záměrné. Co se týče druhého tak se přiznám že mi trochu vadí nekonzistence grafika, note: Bitmapa hvězdy je po stranách oříznutá.


Diky, to s tim obrazkem sem si vůbec neuvědomil, už sem to opravil. Ta druhá chybka je v pruhlednosti slunce, dělalo se na test jak to vlastně bude vypadat a pak už tam zustalo. O teto chybce vím. Určitě na její opravu taky přijde řada.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. září 2015, 08:13:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty lodě jsou zatím jen nějaké placeholdery? Nebo tak mají vypadat i ve finále?
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 18. září 2015, 15:38:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Pak ještě rada, pokud u hvězd opravdu chcete používat frame by frame animaci tak místo "mirror" animace prolněte konec animace s jejím začátkem a nechte to běžet v klasickém loopu, bude to vypadat o něco lépe.
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 19. září 2015, 15:55:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Začali jsme přidavat na rady nové grafické efekty, snad to bude vizuálně lepší než na počátku, už je tam i animace a netváří se to staticky jako dříve.



To Dlaha: Prvně měli takhle vypadat oficiálně ale jak nám lidé radi abychom trochu zvedli kvalitu, tak sme zjistili že s novymi efekty asi nebude grafika některých lodí zcela pasovat. Takže je budeme muset vizuálně předělat. Snad to pujde dobře.

To Darke: Díky za radu, zkusíme to jak píšeš. Snad to pujde dobře, docela se teď placame s novým GUI ktere bychom rádi trochu animované (modernější) :-/ ale je tam pravě problem aby to tolik nežralo ramky viz pravě ty animovane planetky a slunce ve hře.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Darke



Založen: 16. 11. 2014
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: 19. září 2015, 20:09:03    Předmět: Odpovědět s citátem

No, na nic z toho nemusíte používat frame by frame animaci. (Osobně jim celkově moc nefandím a imho v dnešní době mají velmi omezené odůvodněné použítí... neříkám že žádne a například SubUV částice jsou dobrý příklad)
_________________
www.wtfrontier.com
Twitter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 7. říjen 2015, 17:05:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Darke: jj maš pravdu, docela sem si musel projit tutorial na unity3d ale zase sem o něco chytřejší. Je fajn že to tam mají tak pěkně popsaný.

Zde je jinak drobná ukázka nového vizuálku, který bude vydán v contentu s patchem 0.4, vzhledem k tomu že nemame žadne finance a dělame na tom ve volných chvílích a potřebujeme lidi nějak zaujmout tak sme se rozhodli to postupně vydavat contentama, ktere se stahnou patcherem na němž jsme nyní pracovali.

V nové verzi byla trochu víc upravena i AI věží takže nepálí bezhlavě na jednoho nepřítele ale chovají se snad jako v realu, kdy dojde k velke bitvě. Jinak ještě pár fixů v kódu, který sem napsal "nejsem expert" takže došlo k problemu s animovaným pozadí v menu diky me chybě a hodíme to na IndieDB, v dalších patchách přibude i hudba v pozadí hry a akční hudba s zvuky střel. Ale zatím jsou to takove drobné minoritní patchy tak je tam dame jak to jen půjde.

Hra je jinak trochu inspirovaná filmem Battlestar Galactica (doporučuji shlédnout), protože jej mám rád a jaksi sem si to období zamiloval, snad to nebude problém Smile






_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 10. říjen 2015, 11:35:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak sme se pustili ve hře do přepracování HUD "ukázkový obrázek ještě není finální", člověk by řekl že jak se uděla počatek.. tak už bude méně práce ale opak je pravdou.. je toho čim dál tím víc jak lidi píšou feedback co by vylepšili Smile Každopádně jim moc děkujeme a doufáme že feedback bude nadále pokračovat.


_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2015, 20:44:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak po větším boji je venku další verze updatu. Člověk by nevěřil, jak unity updaty dokáčou hru totálně zdemolovat těsně když je před vypuštěním.. tak se to stalo aspoň nám, byl windows update a pak hura dame to ven, tak sme udělali ještě testovaci build a najednou screen rezoluce byla zcvrkla.. po dlouhych dnech sme zjistili že to bylo tim pekelnym updatem ale to jsme už nevěděli co dělat tak sme zkusili update na novou verzi s obavama když sem viděl co to udělalo u jinych her.. No a problem byl vyřešen ale nastalo naopak to že se objevili jine chyby.. takže jsme to vydali až nyní.. Teď nás čekají další interní systemy a snad to už půjde lépe a lépe. Děkujeme za otestování EA verze. Musím říct, že tento týden byl opravdu pekelny ale myslim že to peklo teprve přijde v podobě opravovani dalších chyb z feedbacku Smile




_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: 16. prosinec 2015, 18:45:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím,

po menší odmlce sme si pro Vás připravili ukázku z chystaného portu pro Android. V plánu jsou i porty pro Windows Mobile a iOS. U systému iOS bude trochu problém s testováním, protože nemáme dostatek těchto kouzelných mašinek, které jsou celkem bohužel drahé. Video ukázku z hraní tohoto dev. portu naleznete na IndieDB. Doufáme že se zde najdou nějací testeři, co by nam pak pomohli vyladit port a jakmile spustíme online server zkusili jaké to je hrát na tabletu proti hráči co sedí za PC. Docela bude sranda optimalizovat GUI. Kdyby se někdo chtěl zapojit do vývoje, tak nyní hledáme někoho, kdo by si vzal pravě celkové GUI na starost Smile


_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
https://szeiner.com/store - Internetový obchod
http://gamevise.com - Online magazín o hrách
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 1 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna