.[ ČeskéHry.cz ].
Unity 5 sprite render a box collider 2D

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
upir102



Založen: 21. 09. 2015
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 21. září 2015, 21:48:36    Předmět: Unity 5 sprite render a box collider 2D Odpovědět s citátem

Ahojte ,
vytváram 2D hru a narazil som na jeden problém a neviem si s ním už rady.
Mám postavu , ktorá sa pohybuje po obrazovke s animáciou vytvorenou cez spriterender a cieľom je ,že keď prejde cez boxcollider2D mala by sa zmeniť na inú animáciu spriterender ale nefunguje to. Vôbec nereaguje na to , že prešla cez collider ale keď si do scriptu dám výpis debug.log("prešiel ") , tak vypíše že prešiel. A nevypisuje ani žiadnu chybu .
Má niekto s tým skúsenosti ?
Ďakujem za každú radu .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1773

PříspěvekZaslal: 22. září 2015, 08:28:45    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]Skúsenosti nemáme, ale všimni si, ako sa správne píšu medzery okolo interpunkčných znamienok (nikdy nie PRED, vždy ZA Smile)[/OT]

Aj tak si napísal dosť málo, aby sme vedeli, čo máš ako pozapájané...
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
upir102



Založen: 21. 09. 2015
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 22. září 2015, 12:06:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano píšu sa pred, ďakujem za upozornenie Smile

Podstata je, že ak postava prejde cez collider zmení sa animácia.A animácie sú roboné cez sprite render .
Zo začiatku som to chcel spraviť cez animation ale nejdú nastaviť sprite animácie s hodnoty 2 na 1 (Unity 4) alebo ako legacy (Unity 5).
Preto som sa rozhodol robiť cez Animator Controller .V Animator-e som prepojil animáciu v pokoji a animáciu po prejdení cez collider . A na postave mám tento script :

function OnTriggerEnter2D (Other : Collider2D){
Debug.Log("prešiel");

if(Other.gameObject.tag == "p"){anim.SetTrigger ("c"); } }
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 500
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 07:49:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Já tomu teda moc nerozumim.
Ten skript by mě fungovat, pokud máš všecko ostatní nastavení správně - správně nastavený animator reagující na trigger
_________________
Twitter @abukac
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1476
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 08:36:00    Předmět: Odpovědět s citátem

A to ostatní teda funguje? Zkus zavolat "anim.SetTrigger ("c");" někde jinde, třeba na stisk tlačítka.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
upir102



Založen: 21. 09. 2015
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 16:17:26    Předmět: Odpovědět s citátem

A ano chyba bola v jednom parametri, teda mal som iba jeden paramter pre jednu animáciu. Už to funguje a reaguje na trigger. Ale má to jednu chybu, ktorú chcem ošetriť .
Postava o ktorej som písal sa generuje každých 10 sekúnd nová a potom zanikne. A keď prejde cez collider zmení animáciu, lenže u mňa to funguje tak, že ked sa vygeneruje postava prebehne prvá animácia hned za ňou aj druhá animácia a zas sa prehá prvá a druhá animácia prebehne až keď prejde cez collider, funguje to už ako má. Vedel by mi poradiť niekto ako zabránim aby na začiatku sa prehrala druhá animácia ale aby sa prehrávala iba prvá ?
Kontroloval som či tam nie je aj druhý collider na začiatku a nie je.
Ďakujem za každú radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 500
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 17:17:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Tvoje popisování mi přijde bohužel trochu zmatené.
Hoď sem obrázek jak máš udělanou hierarchii, ten skript a jak je nastavenej animator.
Pak ti může někdo poradit.
_________________
Twitter @abukac
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
upir102



Založen: 21. 09. 2015
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 18:06:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Obrázok je tu
[img]http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=241db6706fd1b25682491e42649a6630[/img]

A script je tu
#pragma strict

var anim : Animator;


function Start ()
{
anim =GetComponent("Animator");
}

function OnTriggerEnter2D (Other : Collider2D){

if(Other.gameObject.tag == "triger"){
Debug.Log("prešiel");
anim.SetTrigger ("Bitka");
}
}
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 500
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 19:36:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo tak to je tím, že máš ten trigger v animatoru zaškrtnutej.
Teď jsem si to i oveřil v editoru - mělo by stačit ty triggery odškrtnout.
_________________
Twitter @abukac
www.circusatos.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
upir102



Založen: 21. 09. 2015
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 23. září 2015, 22:41:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Ďakujem veľmi pekne , už to funguje Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna